Dat wilde ik ook al schreeuwen . Want die krengen hebben bij mij 5 dagen achtereen positieve testen gegeven. En wat bleek? Ik had helemaal GEEN ei... Er groeide niks vanbinnen en was ook niet zwanger... Meiden, ik lees mee, maar reageer weinig. Ben echt ontzettend verdrietig geweest gisteren . Het houdt niet op BAH!
wat is er gebeurd dan meis? Misschien heb je t al neergezet maar heb ik eroverheen gelezen. Wat vervelend dat je je zo naar voelt.
meissie wat erg. Sorry dat ik er zo overheen keek. Ik ben niet zo ongevoelig als dat het er nu uitziet hoor. Heel veel sterkte hiermee
Haha, geeft niet hoor . Er zijn genoeg meiden die het 10x erger hebben als mij. Maar zit op een ander forum en iedereen met wie dat topic begon is zwanger, behalve de meiden in de MMM. En that hurts like hell. Ben zo blij voor iedereen hoor! En oprecht blij! Maar dat iedereen een ander voorgaat kan soms wel pijn doen. Nu een kennis: binnen 1 maand was ze zwanger 2 maanden geleden een MK met 5 weken... Binnen 1 maand weer zwanger... En nu weer een MK. Bah bah bah!
t is allemaal idd helemaal niet leuk. Ik ken dat gevoel wel. Ben ook heilig aan t hopen dat het voor ons deze maand raak mag zijn, dan hebben we er anderhalf jaar over gedaan. Plus is er gewoon nog iets waardoor ik zo graag een kleine wil voor m`n man in ieder geval
Skatjuh, ook vanuit mij: gebruik ASTUBLIEF die kruidvat ovutesten niet,die dingen sporen niet. Heb ze zelf ook gehad. Sensitest kan je prima via internet bestellen, gaat gewoon via de beveiligde ideal rekening of je mag het zelf overmaken.heb je het een of twee dagen later in huis. Geloof ons nou! (hihi) All, ben terug uit ziekenhuis. Heb die gastroscopie gehad (buis in keel naar slokdarm en maag). Nou deze keer hielp dat roesje niet of ze hebben me minder gegeven dan was afgesproken. Gatver, kokhalzen dat ik moest! Ik heb een schatzki ring, een vernauwing van de slokdarm. Conclusie: niks, geen koffie en geen cola en geen vette hap. Nou, ben je lekker mee. Ik nog geen posi ovutest maar hij begint wel te kleuren. Morgen naar de fert.kliniek. Verder heb ik niet bijgelezen nog, pfff.......heb ik belangrijke dingen gemist?
Loe... Krijg al braakneigingen als ik het lees van je..... blehh... Skatjuh... had ff een lachje hier... je schreef dat je veel positieve verhalen over kvtesten leest.. en dacht gelijk.. ja VALS positieve verhalen... de zw.testen zijn wel goed.... (tenminste daar lees je wel veel positieve dingen over...) Hier persona... die mag gewoon met ochtendurine.. vind ik fijner.... Babii Nou jij mag je best wel eens klote voelen hoor.... liever niet natuurlijk.. zo bedoel ik het niet... maar je maakt ook allemaal een hoop mee...!!! En elke maand de batterijen weer opladen om vol goede moed de nieuwe ronde in te gaan en dan weer een tegenvaller krijgen.... Dat is ook gewoon klote..... zeker als je het idee hebt dat iedereen ook nog eens "eerder" aan de beurt is als jij........ Ik hoop echt dat het snel raak mag zijn voor diegene die al zo'n tijd bezig zijn...... (Jezus (sorry gelovigen) schaam me echt dood dat ik het geduld voor die wachtdagen niet op kan brengen..... terwijl jullie al zooooo lang wachten....) *steekt armen uit.. en geeft jullie allemaal een dikke knuffel*
tja had egt goede verhalen gehoord maar zal me wel vergissen dan. FF geeft wel een ei aan, maar de stijging is niet heel geweldig. Had de testen bij de gyn onder de neus willen douwen als ze weer een rare dag aangeeft waarop ik mijn ei zou hebben gehad maar ja daar heb ik nu ook niks meer aan. We zitten dus weer in de zelfde onzekerheid als vorige maand. Ik haat mijn lichaam
Nee aan die testen hebbie dus helemaal niets.... Zou dus je temperatuur maar aanhouden...... Misschien is persona ook iets voor jou...? (en nee... ik werk niet bij Persona )
ja maar aan mijn temp was de vorige ronde ook niks te zien, FF had de vorige maand niet eens een ei neergezet. Maar volgens de gyn had ik op dag 15 me ei gehad. Wat kost die persona?
Ligt eraan.... Op marktplaats staan ze redelijk goedkoop..... (moet je ff kijken) maar ik wilde hem perse nieuw hebben... hahahaha... Heb hem besteld via een apothekerssite wassie 70 euro..... Tja en komen dan wel maandelijks tesstaafjes bij.... ( moet van de pc af.... vriend kijkt beetje geirriteerd.. moeten eten...)
ik zal t volgende maand wel es bekijken, heb nu nog testen van kruidvat. Maak ze wel gewoon op en kijk wel wat ze doen. hopelijk ist nie nodig volgende maand
De ovu's van 'Step One' (via internet), had ik voor 19,75 50 ovu-testen En ik zat te denken, vraag maar aan Loe. Van haar heb ik deze tip. En dus zit ik meteen te denken, hoe is het met Loe Iemand al iets vernomen van Loedinnetje? Leeezzzzzen Zijvandehoek, ik zie je ineens een pagina terug staan Loe. FF terug lezen dus ... en ik zit te eten ... en Mees heb ik snel ff op bed gelegd ... en manlief ligt op bed, want die voelde zich niet goed worden. Ehm ... daar zit zij dan
He ZVDH, hier ben ik hoor. En op de vorige pagina! Ja, die one step dingen. WErken prima. Nou, nu weet ik ook niet meer hoe we je verder moeten overhalen halen hoor Skatjuh........
ieh, moest er vanochtend om 8 uur uit en sliep pas om 2 uur. Resultaat: temp 36.6!!! (nog never ever gehad geloof ik). Heb er maar een paar tienden op de gok bovenop gegooid.
bedankt voor alle tips, zoals ik eerder al aangaf hoop ik ze natuurlijk straks niet meer nodig te hebben maar zal er zeker over na denken.