Temperatuurkaartjes 1-1-2010

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zijvandehoek, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

ZVDH..
    dankje...
    enuhh jouw temp ziet er ook mooi uit nu..... nu dat lijntje vasthouden...!!

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zelf zit ik niet zo lekker in mijn vel.
    Heb het gevoel verkeerde boodschappen over te brengen en ik heb ook het gevoel, dat ik hier in deze topic inbreek.

Ik heb het gevoel dat ik mij schuldig moet gaan voelen, mocht het goed gaan, dus zwanger zijn.
    Zover ben ik nog lang niet, want het gaat telkens fout, maar mijn hoop blijft uiteraard daar. Toch is mijn gevoel erg dubbel en ben ik best verdrietig

Ik wil iedereen graag steunen en het is ook fijn gesteund te worden,
    maar zoals ik al zei, heb ik het gevoel in de weg te staan.
    (Hoop dat het zwangerschaps hormonen zijn :p).

Ik wens iedereen het beste toe en veel geluk in het zwanger worden en blijven. En ik zal jullie best nog wel schrijven/spreken.
    Zijvandehoek gaat ervaren of ik in een ander topic beter in mijn vel ga zitten.

Liefs

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

Ehhhh dit kan echt wel duiden op een naderend ei hoor ....*duimt*

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Zijvandehoek, je moet je niet schuldig voelen meid, natuurlijk is het rot voor de meiden die achter blijven als je zelf zwanger bent......dat gevoel had ik destijds ook wel een beetje maar ze waren stuk voor stuk wel heel blij voor mij......gewoon lekker jezelf zijn. En goed naar je eigen gevoel luisteren ipv van je zelf alleen maar wegcijferen.
    Dikke knuff

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sammie en indirect Loedinnetje, ohhhhh meiden.........echt een hele grote digi knuff.......lijkt me iid zwaar vallen om velen hier zwanger te zien worden en dat het bij jullie nog steeds niet lukt......en kan me heeeele goed voorstellen dat Loe dan wat afstand neemt, want tja, ondanks zo'n forum ook hele positieve dingen met zich mee kan brengen, wordt je aan de andere kant ook met dit soort dingen geconfronteerd.....moelijk hoor.
    Ook voor jullie een hele grote diggi knuff!!!

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Zijvandehoek, oh ook een slechte slaper, hoe oud is je kindje???
    Hier ook tanden.....TANDEN SUCKS!!! DRAMA met grote hoofdletters!!!

7. tinkywinky

tinkywinky Actief lid

10 sep 2009
    303
    0
    0
    NULL
    Loe ik denk dat wij het met zijn alles echt niet erg vinden als je eventjes een kleine kwebbelpauze inlast hoor.
    Ondanks dat ik pas in ronde 5 zit, heb ik al wel mogen merken dat het allemaal nog niet zo gemakkelijk gaat en dat het je echt erg dwars kan zitten allemaal.
    Zorg je goed voor jezelf meid?

ZvdH waarom zou je niet welkom zijn? Je bent toch niets anders dan een ander?
    Schuldig om eventueel zwanger te worden, moet je je absoluut niet gaan voelen.
    Ik ben volgens mij de nieuwste hier en stel dat wij perongeluk raak geschoten hebben, zou ik me schuldig moeten gaan voelen?
    Laat me je dan vertellen dat als wij raak hebben geschoten, dat we nog maar moeten afwachten of het wil blijven zitten.
    Tuurlijk is het vervelend als iemand anders dan jij ineens zwanger raakt, maar is dat niet het doel van ons allemaal? Zwanger raken?
    Voor de een gaat het vlotjes, voor de ander duurt het eeuwig, maar we doen er allemaal ons best voor en niemand weet van te voren wanneer het zover mag zijn.
    Dus nee, jezelf schuldig voelen is helemaal niet nodig.

Seth alweer een streepje.
    Heb je voorjezelf een datum in je hoofd dat je zegt, als het dan nog steeds positief is, dan noem ik mezelf zwanger?

Ik zit inmiddels alweer op 14dpo en mijn temp is al 2 dagen 36.3
    Ik vind het maar spannend allemaal.
    Er rommelt iets in mijn buik, beetje links van het midden. Soms heb ik daarvan wat lichte buikpijn en mijn boobies zaten me vanacht weer wat in de weg en overdag zo met het bewegen van mijn armen ertegenaan, heel lichtjes wat gevoel erin.
    Ik weet het niet, ik loop steeds te broekloeren.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Seth, van harte gefeliciteerd!!! Ik ga heel hard duimen dat alles goed zal gaan!

@ Loe en Sammie, dikke knuffel voor jullie meiden! Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk voor jullie is en steeds moeilijker gaat worden! Het is ook gewoon oneerlijk dat het bij sommigen zo lang moet duren tot ze zwanger zijn. Ik hoop écht dat jullie (inclusief Zeehondje en hopelijk vergeet ik niemand) snel ook zwanger zijn!

@ Zijvandehoek, ook een knuffel voor jou! Ik denk dat niemand zou willen dat jij dit topic zou verlaten hoor! En ik denk al helemaal niet dat je iemand in de weg staat!
    Het hele zwanger willen worden is natuurlijk een achtbaan van emoties, en dan is het logisch dat het soms moeilijk is voor iemand bij wie het maar niet lukt! Daar weet je zelf helaas natuurlijk ook alles van :( Maar ik weet zeker dat het allemaal niet persoonlijk is bedoelt!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat een lange cyclus Tinkywinky! Bah zeg! Maar gelukkig wel een eisprong!
    Ik zal voor je blazen zodat je temp hopelijk weer hoger is morgen: pffffffffffffffffff pffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffff

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En als ik toch bezig ben, Zijvandehoek, komt ie nog een keer ;)
    Pfffffffffffffffff pffffffffffffffff pfffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffff

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ik weet ook dat het niet persoonlijk is bedoeld. ;)
    En ik begrijp de óudjes' ook heel goed.
    Het heeft tien jaar geduurd alvorens ik zwanger werd van Mees.

Toch neem ik enige afstand net als de 'oudjes' alleen voor een andere reden.
    Zelfbescherming.

12. tinkywinky

tinkywinky Actief lid

10 sep 2009
    303
    0
    0
    NULL
    Lang he? Ik heb wat af gevloekt hoor, stom ei :D
    Ik bevond mezelf op een gegeven moment zelfs op een punt dat ik dacht stuk te zijn ofzo.
    En waar ik nu zo bang voor ben. Wat brengt de volgende ronde? 60 dagen, 70, 130 of mag het dan weer 28-35 zijn?

Mijn temp hoeft toch niet perse omhoog?
    Ik vind hem ook spannend laag, maar hij is nog boven de coverline(die van 36.36 naar 36.16 is gegaan na de dip), dat is toch goed?
    Ik snap het allemaal nog niet zo goed, dat aflezen van kaartjes.

13. Seth

Seth Niet meer actief

Tinkywinky.....
    uhh begin september??? Nee... nod, maar nemen... al heb ik testen gezien van OP nod die vager waren....
    ik zie het wel....

ennuhh jij nog niet testen??!

ZVDH
    Je moet doen waar JIJ je het beste bij voelt... en dat is eigenlijk met alles zo...., (maar dat weet je.. ))

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik snap het van jou ook wel, maar toch vind ik het zonde als je hier zou wegblijven :) Maar je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt!

@ Tinkywinky, je temp hoeft niet per sé omhoog, maar omdat hij vandaag lager is dan gisteren, is het niet de bedoeling dat hij morgen verder daalt. Vandaar het blazen ;)
    En ik kan me voorstellen dat je bang bent voor eventuele volgende cyclussen, maar mochten deze zo lang blijven of nog langer worden, dan zou ik zeker een keertje naar de huisarts gaan. Ik had vaak cyclussen tussen de 35-40 dagen en dat vond ik eigenlijk al irritant lang :)
    Maar eerst maar eens zien hoe deze ronde voor jou afloopt!

15. tinkywinky

tinkywinky Actief lid

10 sep 2009
    303
    0
    0
    NULL
    Seth ik heb zojuist in mijn foto album een test geplaatst van 16 dpo vorige ronde, mocht je die willen zien.
    Nu zit ik op 14 dpo, dus ik durf eigenlijk niet zo goed te testen.

Temp is niet lager als gisteren toch Mosa?
    Als ik heel eerlijk ben heb ik liever een cyclus die elke ronde redelijk gelijk is met ook even lange LF, dan die cyclussen van mij. Je raakt hier af en toe echt kwaad, verdrietig, in de war en gestrest van. Je hebt er namelijk geen controle over en dat is erg lastig.

Heet jouw dochtertje Veda?

16. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Dank voor de reacties. Ik weet het gewoon even niet.
    Aan de andere kant wil ik het voor degenen die afstand nemen niet moeilijker maken, door weer weg te blijven. En dat zo vlak voor het nieuwe jaar.
    Het is allemaal zo dubbel.

Ben gewoon zeer zeer zeer gevoelig merk ik. Het heeft ook een ander gevoel geraakt (die ik hier niet ga vertellen), maar ach ...
    Hijvandehoek merkt het ook.
    We hopen dat het de hormonen zijn en wel de goede.

Ik zie wel meiden.
    En ... ik gun iedereen de ++

Kus

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sorry, lager dan eergisteren dan, ik keek verkeerd :)
    En ik kan me voorstellen dat je liever zou hebben dat iedere ronde gelijk is, zo weet je vaak niet waar je aan toe bent! Mijn lf wisselde van 15-18 dagen, dat vond ik al vervelend!

Mijn dochtertje heet idd Veda, Veda Leona voluit :)

18. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Oei het wordt hier steeds spannender:$, kan alle kanten nog op. Temp blijft hoog is zelfs weer 0,1 omhoog gegaan vandaag:D. 2b7f44 Ovulation Charts
    Echter vanmorgen weer iets roze spotting (éénmalig), sindsdien nog niet weer gehad.
    Als ik morgen niet ongi ben en temp is nog steeds hoog ga ik toch echt een testje wagen ...... spannend:D:D:D8)8)8);););)

19. Seth

Seth Niet meer actief

Tja meid als je niet durft.. wacht je nog even... je moet doen wat je gevoel je ingeeft.....

20. tinkywinky

tinkywinky Actief lid

10 sep 2009
    303
    0
    0
    NULL
    Dat het spannend is kan ik me wel indenken Jowjow, ik denk er namelijk precies zo over.
    En laaaaaannnngggg dat het duurt he, poeh haha.

Het is ook best vervelend Seth, want je wilt het eigenlijk zo snel mogelijk weten, maar aan de andere kant wil je de kans op een negatieve test weer zo lang mogenlijk uitstellen.
    Was ik maar een man :D

Ik had Veda nog nooit eerder gehoord. Wel leuk zo'n aparte naam Mosa.
    Bij ons liggen de namen ook al klaar, nu alleen nog een kindje dat de naam wil gaan dragen hihi.

Deel Deze Pagina