Temperatuurkaartjes 1-1-2010

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zijvandehoek, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

#1141 Seth, 30 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2009
    .... berichtje verwijderd....... misschien niet zo tactisch...:)

2. tinkywinky

tinkywinky Actief lid

10 sep 2009
    303
    0
    0
    NULL
    Ik zou het niet weten Seth, maar denk ook ergens dat je je er niet zo heel veel druk om moet maken hoor.
    Je zegt zelf al, ik geloof het allemaal pas na mijn nod.
    Ik denk dat dat de juiste instelling is.

Ik denk wel dat het mogelijk is om zo vroeg al een streepje te kunnen zien. Dat is eigenlijk hetzelfde als dat de een voor nod al positief kan testen en de ander pas na 2 maanden.

Ik zou dus zeggen, hou FF aan, zodat je die nod neemt voor je eigen zekerheid en kijk tevens ook even in voorgaande kaartjes of je die dip van op dag 9 elke ronde zo hebt voor je ei.
    Wellicht kun je daarin wat gerustheid terug vinden.

3. Seth

Seth Niet meer actief

nouja.. zit een beetje emowaarde aan gisteren namelijk....

vandaar dat het voelt, dat het zo is.....
    (En tis ook een "dik kruis" dan... ) en verklaart een hoop...

heb gechecked.. met vorige kaartjes.. en kreeg ik ook eerst een punt naar 36.5-6.... 36.9.....

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

*geeft iedereen een DIKKE knuffel*

Zo!

Iets heel anders (anders wordt het zo'n serieus en emotioneel forum-draadje): ik heb een nieuwe gadget! Het is een echte basale thermometer (in tegenstelling tot een koortsthermometer). Hij is nauwkeurig vanaf 35,5 graden en meet in 2 getallen achter de komma! *blij* :D

5. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hier een ex temp meid,
    ik lees vaak in dit topicje,en vind het ook spijtig dat vele blijvn hangen,en dat het soms nie makkelijk is...:(
    ik blijf wel echt voor IEDEREEN DUIMEN!!!echt waar!:D

ik wens jullie allemaal een spetterend eindejaar,en een roze 2010 voor allen!!!

liefs van een dikkerdje :p:p:p

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Seth! Wat zie ik nu!!!

GEFELICITEERD!

Wat heb jij ongelofelijk vroeg getest meis... En dan nu al zo duidelijk! Hoeveel DPO zit je?

@ Loe, lieve lieve Loe, meid ik wil jou echt een onwijs dikke knuffel geven. Het zit je de laatste tijd allemaal niet mee. Ik wou dat ik je kon helpen, maar als je even je "ei" kwijt wil, aarzel dan niet en PB me dan oké meis? Dikke knuffel voor jou!

@ ZvdH, hoezo zou je weggaan meis? Ik ben dan het JONKIE van iedereen hier, maar je bent zo gezellig, je steunt ons zo goed. Persoonlijk zou ik het erg jammer vindt als je weggaat hier!

@ Sammie, hoe is het met jou meissie? Je ei is volgens mij wel geweest toch na die knal testen van je en dat heerlijke geklus ;).

@ Mosa, hoe gaat het met je prachtige meisje?

Hier ben ik zwaar beroerd. Heb alleen maar steekjes en krampjes rechts en links zat me ei :( (schiet mij maar lek). Verder heb ik erg veel last van de injectie, maar gelukkig nog 1 dag. Bij mij is hij altijd binnen 5 dagen uitgewerkt :).

Voor degene die ik vergeten ben, sorry ik ben echt heel vergeetachtig momenteel :).

7. Seth

Seth Niet meer actief

:D.... die kun je in je...... steken...!!
    maar wel ff je cyclus afmaken met je oude hoor....

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb Veda al in mijn hoofd vanaf m'n 12e :D Ik ken het uit de (kinder)film My Girl.
    Ik hoop dat er idd snel een kindje voor je komt dat de naam wil gaan dragen!

@ Babii, wat rot dat je je beroerd voelt! Knuffel!
    Hier gaat alles goed, ik geniet nog steeds volop van m'n meisje :)

@ Hannelore, zo, al over de 30 weken heen, gaat snel!

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Even snel een berichtje voor Seth; GEFELICITEERD MEID!!!

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Loe en Sammie; ik geef jullie even een heeeeeeeele stevige knuffel. Wij met z'n drieeën weten heel goed hoe het voelt om zulk nieuws hier te lezen. En natuurlijk ben super blij voor de ander!
    Zelf heb ik vaak genoeg geprobeerd om hier niet meer te komen en alleen bij iui-meiden mee te schrijven bijv. Maar omdat je toch de meiden wilt blijven volgen kom ik steeds weer even terug. Ook al temp ik niet eens meer! Het is dus ook wel een beetje m'n eigen schuld, hihi.

Wij gaan voor de vierde iui. En het is gewoon raak deze keer. Mooie uitgerekende datum dan ongeveer, namelijk 10-10-'10. Zou toch fantastisch zijn???????!!!!!!!!!!!

11. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    ja ik mag nu beginnen aftellen :p
    hoe ist met jullie meid?
    seth: proficiat!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tinkywinky, woh wat heb jij een lage temp zeg.......koelbloedig persoonjte.....:D
    Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet......als het goed is weer de lucht in.......en dan plak ik hem daar vast.....:D

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Heey meiden,

Seth Gefeliciteeeeeeeeeeeerd!

Voor de rest nog niks gelezen, ben vandaag ook erg druk geweets met shoppen voor morgen.. ENNNN Ik denk dat ik vandaag mn ei heb gehad, heb net vette kramp gehad en mn temp was vanmorgen 36,3 dus ben benieuwd wat ie de aankomende dagen gaat doen. Heb trouwens mn FF terug gelukkig, raakte helemaal in paniek hahaha.

Iedereen alvast een heeel fijn uiteinde en dat iedereen volgend jaar op roze mag :) !

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Seth waarom ben je zo druk bezig met je NOD???? Een streep is toch een streep, ik zou me daar niet zo druk om maken denk ik. Zeker niet als het maar een paar dagen scheelt....en helemaal niet als ik een posi test in handen heb........maar dat ben ik he.

15. Seth

Seth Niet meer actief

na vroege miskramen vind ik het wel prettig "om de dag gehad te hebben"......

Jouw reactie, was dus precies de reden dat ik het hier verwijderd had....ook fijn dat je het dan hier aanhaalt, terwijl ik speciaal een topic had geopend.

sommigen zullen idd denken wat loopt ze nu te miepen.... maarja..
    vele van jullie weten helaas ook....
    positief testen wat niets "opleverd" heeft ook geen nut....:(

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh waar heb je het over.......ik heb dat berichtje helemaal niet gelezen......snapte het alleen ff niet........en ja ook ik weet wat het kan opleveren, maar zou zelf persoonlijk van het langste uitgaan zodat ik echt wat zekerheid heb.....
    Had niet het idee dat ik wat fout had geschreven en heb nog niet dat idee, gewoon nieuwsgierig.

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ook wil ik jullie een helegoede jaarwisseling wensen en 2010 moet ook jullie jaar worden
    Ik snap het heel goed dat jullie zo gefrustreerd raakt als er weer iemand zwanger is en jullie nog niet

Maar jullie mogen echt de hoop en de moed niet verliezen ook al is het zeer moeilijk

Liefs Tijgertje23

Heel veel dikke knuffelsssss

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Hier 4 dagen na positieve ovulatietest, nog steeds geen stijging.. :(
    Maandag Progesteron prikken en afwachten..

Ik wil jullie allemaal een voorspoedig jaarwisseling wensen en dat 2010 echt super roze mag worden!

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bah meid........jij ook een fijn uiteinde en 2010 wordt jou jaar!!!

20. Seth

Seth Niet meer actief

Dames,

Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling....
    en al de beste wensen voor het volgend jaar.... en hoop dat aankomend jaar jullie (eindelijk) datgene mag brengen, wat jullie hartje het meest begeert.

Liefs,

Deel Deze Pagina