Seth, lees nog mee hier...vind het altijd nog spannend... Maar van harte gefeliciteerd met je positieve test! Ik snap heel goed dat je nog een beetje onzeker bent, maar ik ga gewoon heel hard duimen dat hij/zij gewoon lekker blijft zitten! Een hele fijne jaarwisseling en kinderchampagne voor jou! Voor de rest, ook een hele fijn, gezond, hoopvol en liefdevol 2010 gewenst! Voor degene die al wat langer bezig zijn, ik weet hoe het voelt, maar ooit komt het goed! Daar geloof ik in! Liefs Loesie
Lieve meiden, Voor jullie allemaal een heel gezond, gelukkig en vruchtbaar 2010! Ik hoop dat al jullie wensen zullen worden vervuld! Bekijk bijlage 40383 Maranka
Meiden een goed uiteinde en een vruchtbaar 2010!!, felicitatie voor Seth!!!!! zelf doe ik het vandaag rustig aan heb net het norovirus gehad.. morgen bezoek dus dan wil ik fit zijn
Voor jullie allemaal, inclusief de voormalig temp-meiden, een heel goed en gezond nieuwjaar en een heel vruchtbaar 2010!
Iedereen een gelukkig en gezond Nieuwjaar!!! 2010 word ons jaar!!! Loe, zie dat je ongi bent geworden, balen, maar nu weet je gelukkig wel dat je lichaam nog werkt! Natuurlijk hadden we het anders gezien.. dikke knuffel!
Hey meiden, Mag ik jullie vragen of jullie iets van de innesteling hebben gevoeld? En vanaf hoeveel DPO je klachtjes kreeg? Ik zat vannacht op 4 DPO en ik kon niet meer liggen zo een giga krampen had ik rechts. Wist niet waar ik het moest zoeken. Ik ben van nature niet iemand die op zoek gaat naar klachten door alle klappen in de MMM, maar dit was echt een ongesteldheidspijn die pas na 20 minuten ophield ofzo. Bah bah bah! Het hoeft niks te zijn hoor, maar ja heb het nooit eerder gehad, dus was bekend of het iemand bekend voor kwam. Meiden, nogmaals een gelukkig nieuwjaar en het lijkt me een goede deal als we met ze allen in ieder geval zwanger worden in 2010! Voor Loe gewoon even een hele dikke knuffel!!! Liefs
babii... ik beantwoord je vraag wel per pb....... (maar moet nu ff eten maken hier)... uhhh misschien een stomme vraag hoor... maar vinden jullie het fijner als ik mn banner uitvink?
ok dan.... is mooi... want anders vergeet ik het toch een keer..... ennuhh hij kan in verschillende kleuren.... dus.... (hopelijk) kunnen jullie binnenkort ook een kleurtje kiezen....
Tijdens mijn vorige cyclus had ik op twee opeenvolgende dagen gruwelijke ongesteldheidspijn. Normaal gesproken wanneer ik ongesteld ben, heb ik eigenlijk vrij zelden pijn en dan zijn het vaak pijnscheuten die weer snel wegtrekken. Maar deze keer had ik pijnscheuten die bijna een half uur aanhielden! Het was meer een constante pijn. Nog nooit zulke "ongesteldheidspijn" gehad! Dus ik dacht dat mijn ongesteldheid eraan kwam, maar die kwam pas na 9 dagen. Helaas heb ik mijn vorige cyclus mijn temp niet bijgehouden en geen ovutesten gedaan, dus weet niet precies wanneer mijn eisprong was, maar volgens de schatting van menstruatiekalender was de pijn op 5 en 6 DPO. Wat me ook opviel in die dagen is dat mijn broeken ontzettend strak voelden bij mijn heupen/taille. Weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben, maar vond het wel opvallend. Dus het komt me wel degelijk bekend voor! Ik was alleen niet zwanger :x Mssn had ik een vmk?
Ik heb nog nooit zulke pijnen gehad (gelukkig ). Overigens hou ik me temperatuur ook niet meer bij. Dit heeft totaal geen nut met alle medicatie die ik slik en spuit . Zelf denk ik ook niet zwanger te zijn. Mijn gevoel heeft het wat mezelf betreft altijd goed. Maar goed, ik zit dus op 4 DPO. Enige wat ik heb is dat ik erg vochtig van onderen ben en een ei is het nie . Want die is al gesprongen door de injectie . Had ook even het ziekenhuis gebeld, maar een verlaat ei kan het ook niet zijn, want die moet met de Ovitrelle springen. Ach we wachten af, zie wel wanneer ik ongi wordt.
@Babyproject, kan maar je hoort heel veel vrouwen last hebben van een opgezette buik als je ongesteld moet worden, als je zwanger bent kan je daar volgens mij nog geen last van hebben wel het gevoel van een opgeblazen buik.
Heey meiden, allemaal een fantastisch 2010 toegewenst.. Dat er maar veel kindjes gemaakt en geboren mogen worden @Seth, wat zie ik nu????Jij zwanger Ik heb nog niet bijgelezen...(ben ik waarschijnlijk alleen al een dag mee bezig)maar kom het straks wel tegen... GEFELICITEERD Ga nu eerst even bijlezen....
Ja het is weer even afwachten...zit nu op mijn ei te wachten..denk dat ie net al is geweest of snel komt, als ik mijn tempkaartje zo zie. Voel me eindelijk weer wat beter..ben nog steeds aan het snotteren. Heb de afgelopen 5 dagen vrij gehad, dus heb even bij kunnen tanken.Moet straks weer werken...