Fijn weekend allemaal he. En Loe, morgen hoop ik dat je fijn nieuws hebt, daar ben je wel aan toe. En Maranka, als je mee leest, wil ik je even een KNUFFEL toezenden. Hier saai saai saai . Zit nu al de hele tijd te broekloeren, om andere redenen in dit geval, maar dan of dat spotten al es een keer stopt. Tsss, van mij mag het weer stoppen. En ik ben zoooooo benieuwd of die E-zwanger worden capsules gaan werken. HUG to all
@ Skatjuh, het zijn rot testen . Er is hier zelfs een topic over. Ik had totaal geen eigroei en ik had 5 dagen knal positieve testen. Dus ik dacht ben zwnager, kwam bij de gyn aan, mevrouw uit uw bloed komt er geen eisrpong naar voren, er zit geen kindje en er groeien geen eitjes... Het kon dus gewoon NIET! Gelijk een andere ovu test geprobeerd en die was negatief! Nooit meer KV voor mij!
Hier vandaag weer een flinke dip, hoop niet dat dat een slecht teken is. Heb ook wel erg onrustig en weinig geslapen (ong 5 en een half uur). Ik heb meestal een LF van 14-16 dagen, dus ik hou het er maar op dat het een foutje is
Goeie morgen. Oei Liesben, je temperatuur is idd aardig gezakt. Hoop voor je dat je morgen beter hebt geslapen en dat je temperatuur ook weer omhoog gaat. Zijvandehoek: Gisterenavond alcoholische drankjes tot mij genomen is merkbaar aan mijn temperatuur. Mijn lichaam is hard bezig de alcohol af te breken, dus is de temperatuur hoger . Tevens houd Mees mij 's nachts flink bezig. Het is een nachtbraker de laatste tijd en dat houd mij ook uit mijn diepe slaap. De Persona heeft weer om een test gevraagd vanmorgen (de bekende 6e dag dus) en hij geeft rood aan. Vannacht zijn wij netjes begonnen met het klussen en dat gaan we deze cyclus braaf om de dag doen. We gaan het weer zien Strakkies ff lekker de stad in.
Ik heb even stiekum gekeken bij de tempkaartjes van de zwangeren...en zie veel dipjes rond dag 10 (Alles om positief te blijven he)
Liesben tja... blijf afwachten he... morgen maar een hoger temp hoor!! en idd als je bij de zwangerenkaartjes kijkt is echt alles mogelijk..... Je temp is niet zo belangrijk... maar die ++ test!!! Zvdh hmmm vraag ik me af hoeveel jij gedronken hebt... Hier gisteren twee blikjes bier op en dat zit toch echt niet in mn temp!! blijf hier nu redelijk stabiel.. (in tegenstelling tot vorige maand) Mazzelaar met je rode licht...!! ikke nog steeds groen... heb nog ff de test van gisteren bekeken (heb nu en afgelopen nacht namelijk buikpijn ?) en echt geen tweede streepje te bekennen terwijl ik dat vorige maand wel elke keer had...... (toch nog naweeen van de vmk?) Marlayne Ziet er mooi uit....!!! En nu hoog blijven ...!!
Ik ben er weer! Hai Seth en Marlayne! Welkom ook. Mooi kaartje! Hai Sammie! Nou, doc zag nog geen echte activiteit,ik zag wel iets groter dan normaal aan het begin van de cyclus, maar hij sprak over allemaal kleintjes en nog geen opgebouwd slijmvlies. Moet nu dubbele dosis spuiten weer en woensdag terug. Waarschijnlijk krijg ik geen pregnyl: hij legde het zo uit: pregnyl verhoogde dus indirect mijn progesteron. Maar wil niet zeggen dat ik een betere eisprong heb gehad. Als je progesteronwaarde te laag is, wil dat zeggen dat er in de eitjesgroei iets niet/minder goed gaat. Hij wil dus zorgen dat dat eerste gedeelte goed verloopt,anders krijg niet duidelijk waar de crux zit. Ik begreep het wel. Goed, maar hij wilde dus niet meer dat ik ging ovutesten en tempen......tis moeilijk. Ik moet echt proberen het in hun handen te leggen zei hij. 'Mijn' methode had niet goed gewerkt (zie het afgelopen anderhalf jaar),dus ik moest echt proberen om hun werkwijze te volgen. Ik zal t proberen he....maar tempen kan ik niet laten (da's dan hier gezegd) denk ik, ik wil eigenlijk wel gewoon zien hoe mijn temp verloopt. Dus dubbel spuiten nu dan maar, hopen dat het effect brengt. Dinsdag naar het Spaarne in Heemstede en woensdag weer naar het zuiden. Ik blijf wel bezig zo.!
Loe... dus je vorige hoge progestronwaarde werd dus veroorzaakt door de pregnyl.... en je hoge temperatuur dan ook.... toch..?? progesteron verhoogt toch de temp..? Tja... misschien is het dan toch beter om naar de arts te luisteren... en is het alleen maar frustrerend om dan te tempen..... want die geeft dan toch ook geen duidelijk beeld, lijkt me.... Wel begrijpelijk uitgelegd.... pfff je blijft idd bezig zo.... en zo vermoeiend van zulke daagjes...
ja best wel vermoeiend hoor. Nou, ik hoop toch echt heeeeeeeeeel erg dat we deze maand geluk hebben. Hij had het ineens wel over 'zaadjes hoger inbrengen' ofwel iui. Maar bij de andere doc werd gezegd dat dat geen zin had......
loe ik doe met je mee ik temp deze ronde ook niet (heeft toch geen zin nu ivm geen iui) help je wel om het tempen tegen te gaan, lever de thermometer maar in haha
* Ben heel even aan het bijlezen geweest in het nieuwe topic ( bedankt voor het berichtje ZvdH) * Zijvandehoek, bedankt voor de knuffel. Ik hoop het nog even vol te kunnen houden niet te tempen en afwezig te blijven. Hmm. of is dat nu bij deze mislukt? Ik wens in ieder geval iedereen een hele succesvolle ronde en veel succes met onderzoeken en afspraken!