Temperatuurkaartjes 1-1-2010

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zijvandehoek, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Roses, het is inderdaad heel vaag dat ik ineens giga klachten had gisteravond, maar vandaag voel ik weer niks.

Voorgaande rondes had ik dit echt niet, maar goed.... We wachten weer af, eerst morgen Progesteron prikken :).

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Graag gedaan.

3. Seth

Seth Niet meer actief

Roses
    Welkom....

Tinkywinky
    ???? (kaartje)

Zvdh...
    pffffff....
    morgen omhoog hoor!!!!

Sammie...
    mooi ei.... :) mooie stijging...!!

Yaraah
    zie aan je banner dat je vandaag
    kan testen... nog niet gedaan??

Babii
    klinkt spannend hoor...!!
    hier ook "pumba"..... :D

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    nee heb nog niet getest, durf niet, ben bang voor teleurstelling. misschien als temp morgen nog goed is, dinsdag testen

5. Seth

Seth Niet meer actief

ok.... begrijpelijk....
    toch "zwaar" zo'n testmoment.....

ik duim voor je....!!

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    bedankt hoor meid

7. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Begrijpelijk Yaraah. Nog even afwachten dus! Spannend hoor!!

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik zit 6 dagen voor NOD en test het liefst NU AL :p. Weet iemand overigens of de sensitest met hartje voorgedrukte streepjes hebben of indrooglijntjes?

Sensitest beweert van niet, maar kan beter naar ervaringen vragen :D.

9. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    hahahaha Babii ik heb ook altijd zon testdrang! Over een paar daagjes kan je toch alvast wel testen ;)

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb elke maand weer testdrang (schaam me dood)! Wordt er gek van :(. Sensitest kan 6 dagen voor NOD zeggen ze (die met hartje).

Maar weet dus niet of deze indrooglijntjes of voorgedrukte streepjes hebben. Volgens hun in ieder geval niet en wat ik lees op internet ook niet.

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik heb geen idee... ik ken de testen van Sensitest niet. Als een lijntje binnen de aangegeven tijd komt zal het goed zijn toch ;)

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Je hebt gelijk inderdaad! Ze bleven bij mij voorheen echt WIT als er niks gebeurde in me lichaam :).

Jeetje, was gisteren zo blij met alle kwaaltjes en vandaag voel ik geen drol :(.

Ga zo maar eens eten maken, waar ik geen zin in heb :(.

13. Seth

Seth Niet meer actief

dit heb ik ook hoor... en ik weet dat ik dit met andere zwangerschappen ook had.... ALS je zwanger bent.... (hoopt t zo...:)) dan hoef je niet elke dag wat te voelen.....
    ik had meestal.. (heel vreemd) om de dag wat meer klachtjes... net alsof mn lichaam elke keer heel erg moest wennen aan de stijging van het HCG...... en dat ik dan klachten had... en dan nog met vlagen....

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het lijkt mij dat mijn lichaam nog geen HCG aanmaakt mocht ik echt een innesteling gevoeld hebben op 4 DPO...

Maar goed :( We wachten af...

15. Seth

Seth Niet meer actief

Denk eens ff na muts......
    Als je 6 dagen voor je NOD geen HCG zou aanmaken.....
    waarom zouden ze dan zwangerschaptesten promoten die je 6 dagen voor nod kan doen........???!!!

Dat kan dan toch helemaal niet........ ff je hoofdje erbij houden hoor...!!!:D

16. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    *inbraak*

ik las dat je vroeg naar de sensitest extra sensitive babbi..

toevallig heb ik ze de afgelopen 2 dagen gebruikt en heb nu 2 keer met ochtend urine een heel licht streepje die wel gekleurt is en met middag urine bleef hij echt spier wit.. maar de kruitvat blijft negatief.. dus ik weet niet of het vals positief is of dat ik gewoon nog te weinig hcg heb voor de kruitvat maar ik ga er maar gewoon vanuit dat ik morgen/overmorgen ongesteld word.

hoop dat je er wat aan hebt..

en ik hoop dat je echt zwanger bent deze ronde en jullie een mooi wondertje over 8 maanden mag vasthouden.

en natuurlijk hoop ik dat ook voor de rest van de meiden :)

*uitbraak*

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Whahahahahahah deze muts is soms een beetje afwezig! Nou hoofdje is er weer bij hoor :p.

Mhwuhahahhaa

18. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    owja en seth gefeliciteerd met de zwangerschap!

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bij mij was me sensitest 2 dagen geleden nog spierwit! Moest even zeker weten dat me injectie uitgewerkt was :). Heb deze toen met ochtend urine gedaan :D.

Kan jij je test wel op de foto zetten dan??? KV is minder gevoelig dan de sensitest. KV gebruikt men meestal 4 dagen voor NOD en sensitest kan al 6 dagen voor NOD.

20. Seth

Seth Niet meer actief

dankje....
    en ik duim voor knallende testen bij je.....:)

Deel Deze Pagina