Even heel snel meiden en dan ben ik weer weg. Ik ben NIET zwanger. De waarde nog minder dan 0,1 geloof ik. Net als vorige keer, dus ik wacht de ongsteldheid af. Balen, maar had stiekem ook niet anders verwacht. De waarden van de andere testen zijn ook binnen de limiet. Op mijn verjaardag weer gesprek, maar ik weet dat het nu al op niets uit loopt, want het gaat over de waardes. Dus helaas meiden, jullie hebben voor niets zo lang in de wacht gezeten. Bijna op naar ronde 8.
Balen ZvdH! Want ondanks dat je je voorbereid op slecht nieuws houd je altijd een beetje hoop,toch?! Loe, kom je ook weer mee kletsen meid?
Maranka, ik ga het proberen.....was echt te verdrietig vorige week. Heb nog een uitspatting gehad tegen Loeman op tweede kerstdag, midden op de zolder......luchtte wel een beetje op.
Dank jullie meiden. En ja het is toch wel weer een tegenvaller. Idd stiekem hoop je er toch een beetje op. En wat is er toch met mijn lichaam? Veel schijnt prima in orde te zijn, maar toch gaat het maar niet goed. Ik snap er geen donder van. Maargoed nog ff en dan ga ik dus voor ronde nummero 8. Hijvandehoek zei al: "Het zou wel heel apart zijn als het nu in februari raak zou zijn, en dat het broertje of zusje ook op 5 december geboren gaat worden . Geinig, want dat heb ik allang in mijn hoofd gehad. Toch is het netjes afwachten en weer van bil. Eerst maar es ongesteld worden. Het zal denk ik niet lang op zich laten wachten. Nu ben ik aan het kokkerellen mét een wijntje En Loe, fijn dat je weer 'terug bent van ff weggeweest', heb je echt gemist. Je hebt dus een spinnetje voor me . Ga je ook al spinnetjes houden .
Mijn mannetje moet morgen ze zaad weer inleveren en ben erg bang dat het opeens slecht is. En meneer kan heel moeilijk met de hand komen zeg maar.... Laten we hopen dat het lukt en anders pech hoor! Manlief rookt en vroeger blowde hij veel . Vorige keer was het goed, maar als ik dan hoor hoe het bij Norwegian Sky ging (goede uitslag) en vervolgens slecht, wordt ik toch wel angstig. Ik hoop het echt, want anders is dit weer de volgende tegenslag! En heb ook nog eens mot met die chagrijn omdat meneer om 08.30 uur ze zaad moet inleveren. Tsjah ons ziekenhuis heeft een vast tijdstip daarvoor!
Tjaa meid al dat verdriet en die teleurstellingen moeten er toch een keer uit! dan lucht een uitbarsting lekker op!
ZvdH, met mij en ook met mannetje is voor zover wij weten ook niets aan de hand ( ben tenslotte al 3x zwanger geraakt). Maar toch zitten we nu al wel in ronde 7 na de MA. Ik mag deze maand rond de uitgerekende datum van ons sterretje testen ( uitgerekende datum was 20-01-2010) Ik ga denk ik of op die datum of op 22-01 testen. Dan zou ik uitgerkend zijn op 02-10-2010. Stel dat ik volgende maand zwanger zou raken, dan ben ik uitgerekend op mijn verjaardag! Dus hopenlijk is het deze of volgende maand raak. Zou extra bijzonder zijn. Heb het deze maand wel extra moeilijk met de uitgerekende datum in zicht en nog niet zwanger.
Lieve Loe, Het is ook niet niks wat je te verduren hebt gehad meis. Je viel van het ene "gat" in het andere "gat". Dit jaar wordt jouw jaar! Daar gaan we gewoon voor meissie!! Samen met ZvdH, Maranka, Sammie88, Ricmar94 en moi (sorry voor degene die ik vergeet). Dikke knuffel voor jou!!!
Thanks Maranka! Heb me banner even aangepast naar een LF van 14 dagen! Als ik dan niet ongi ben test ik wel . Maar goed, aangezien ik vorige rondes ook hele lichte positieve testen had en op 18 DPO giga zwarte stolsels verloor ben ik best wel angstig! Behalve vorige ronde (toen we dus niet klusten) toen was me LF 12 dagen , maar ja toen was er geen bevruchting. We wachten af ........ * zijn die 7 dagen al om * ????
Lieverds, Ik wil heel graag blijven kletsen, maar ik pleur * letterlijk * van de bank doordat ik zo moe ben . Die vermoeidheid was er vanmiddag al, denk dat alle stress van voorgaande maanden eruit komt . Fijne avond meiden!!! Knuff voor jullie en bedankt dat jullie er atlidj voor me zijn!