En nu ga ik echt naar bed. Toverstafje ligt onder mijn kussen. Anders pakt Jasper hem en die gooit tegenwoordig alles in de prullebak en dan ben ik hem kwijt
Eigenlijk had ik al tegen mijzelf gezegd, dan hoef ik morgen ook niet te tempen. Maar ik denk toch wel dat ik het ga doen. Alhoewel ik net wel de bekende koude voeten krijg. Nouja. We gaan het morgen wel merken. En ik ga toch es ff kijken in de album van Loe, want er komen maar nagels voorbij en ik heb er geen beeld van.
Ik wil iedereen truste zeggen, want Zijvandehoek gaat nokken. Morgen ochtend tempen, maar mijn voeten zeggen 'dalen'. Mijn tover stafje ligt nog één nachtje klaar Tot morgen
ik bedoelde ook dat als je kijkt naar de hcg waarde is de eerste week na bevruchting dit MAAR tussen 0-5 hoeft te liggen......
o dames... waarschijnlijk ben ik er wat minder sávonds..... gisteren op bank in slaap gevallen.......daarna naar bed en klokje rond geslapen..... gaap... dus sávonds op de laptop zit er ff niet meer in denk ik....
Yaraah, dat is balen hoor. Je ongesteldheid zal nu wel onderweg zijn. K met P's meis. Seth is moe moe moe moe, wat vreemd Wel jammer, dan gaan we joe 's avonds missen Zijvandehoek: Nog geen bloed, wel krampjes/steekjes. En wel op DPO10 . Zou mijn LF langer worden ....
zvdh.. Je temp is nog netjes hoor..... ennuhhh ik duim nog gewoon voor een LF... van een maand of 9 voor je...
Mogge Seth, goed geslapen ? Vliegt de adrenaline nog door je lijf? Kicken. Precies 5 weken op 5 januari. Mees is vandaag alweer 13 maanden. Jou kids de 13e en de jarig he. Leuk hoor.
Hey meiden! Nou even een korte update, moet zo notuleren. Vanochtend beide extra vroeg opgestaan. Heb het potje gewoon neergezet, ben naar buiten gegaan (in me pumps ja ZvdH ) en ben de auto gaan krabben. Toen ik binnenkwam schrok ik me wild, manlief was al klaar, maar er zaten iets van 5 druppels in het potje ! De hele onderste bodem was niet eens bedekt. Dus ik toch naar het lab gegaan, ze zeggen er hoeven maar een paar goede tussen te zitten (het is al 2x getest), maar goed vrees het niet in 5 druppels . Damnit wat baalde ik, schijnt ie ernaast gespoten te hebben! Verdorie! Ga ik expres weg om hem niet tot last te zijn, spuit meneer ernaast :x, maar goed wel lief dat hij het nog 1x heeft gedaan voor me. Ben wel weer als de dood voor de uitslag, maar mocht het slecht zijn (het lab zei al: dit komt dan echt doordat er druppels inzitten en niet de hele inhoud). Het is super weinig om te onderzoeken . BAH! Kon het natuurlijk niet laten te temperaturen vanochtend, temperatuur was als hetzelfde tijdstip als gisteren 36.95 (dus omhoog gegaan). Ach kan er ook niks van maken . Baal dat ik niet getempt heb. Overigens heb ik GIGA diarree (sorry ). Liefs
babii de klachtjes die je zo tussen neus en lippen beschrijft komen me wel bekend voor..... Tjeetje is dat zo moeilijk mikken....... maarja.. ze kennen vaak niet in mikken met piesen in een grote pot..... maarja wel heel vervelend hoor.... hopelijk wel goede druppels... en niet alleen wat vocht.... ZVDH. 10 en 13..... aanstaande zaterdag het grote feest...(heel de dag) en dan bedoel ik echt groot.... volgens mij iets van 40 uitnodigen verstuurd.. (alleen familie..) kan dus de hele tijd de benen onder mn kont uitlopen... wordt dus ff doorbijten nu.... uhhh nee ik klaag niet.... maar tis wel ff vervelend nu... en heb toch altijd al zo'n bloedhekel aan zulke dingen..... maarja.. voor mn kindjes....
Och, wat is dat balen Babii. Kan mij dat best voorstellen. Ik begrijp dat je dan heeeel frustie bent. Wat jij al niet moet doen en laten, zou dit een kleine handeling moeten zijn en op te brengen zijn. (p.s. ik bedoel niet dat je manneke een slecht mannetje is he)! Moet het nog eens gebeuren, geef een grotere kan. Of stimuleer hemzelf en houd er een bakje bij. Maarja, daar heb je NU niets aan. Rot voor je meis
Oeps Seth, dan krijg jij het idd druk. Ik zal aan je denken ... doe ik toch al Oeps, ik moet naar boven. De kleine man heeft gescheten , ben ik blij mee, want gisteren heeft ie de hele dag niets gepoept en dat merk je toch in zijn doen en laten. Nou ... genoeg gepraat over poep. Laterrrr meiden
hey dames, ik heb al lang niet meer meegekletst op t forum. Ik ga straks wel even bij lezen. Zouden jullie mijn tempkaartje willen bekijken? FF zet namelijk al een eisprong neer op dag 9. Normaal gesproken heb ik pas een ei rond dag 16. Kan dit kloppen? Ik moet er wel bij zeggen dat ik ongelooflijk verkouden ben, misschien is mijn temp hierdoor wel hoger ( heb namelijk deze maand een samenlevingstest )