ZVDH... nu je het toch over grote boodschappen hebt.... Heb zojuist mvm gebeld.... en me braaf aangemeld.... toch het minste wat ik kan doen, toch? Stond er erg van te kijken dat mn nicht die zwanger is geworden door de mmm.... eigenlijk niet eens mee wilde doen... Totdat haar moeder zei: "maar zo werkt het niet...!! zelf zwanger worden met behulp van...en dan niet mee willen doen...!! Dus ik ga mn best doen.....
Goedemorgen meiden ! @ Babi, meid ik hoop dat ze uit die paar druppels toch resultaat kunnen halen ! Ik duim voor je. Weet je al wanneer je de uitslag krijgt? @ Seth, als ik zwanger ben/wordt, ga ik ook meedoen met mvm. Vind het een heel goed iets !! Meiden, vinden jullie het trouwens goed/leuk dat ik weer mee-babbel? Hier heb ik denk ik volgens mijn berekening mijn NOD. Nog niks te bekennen van ongi. Heb nog wel onwijs last van mijn boobs. Vanmorgen werd ik gewoon wakker van de honger.. Gisterenavond was ik echt zoo moe, en misselijk, BLEGH ! .. hihi
Babii, wat balen zeg. Vrees dat ze het dan niet onderzoeken? Minimale onderzoekshoeveelheid was in ons oude ziekenhuis 2ml. Loeman heeft ook een keer naastgeschoten, haha, toen moest het overnieuw. ik zeg nu wel haha, maar op het moment vond ik het ECHT niet leuk. ZVDH, je hebt in mijn ogen een droomkaartje. Seth, waar ben je zo druk mee (heb ik wat gemist) All halve nacht wakker geweest van een kat die aan de deur loopt te krabben en Loeman die ziekjes is en maar loopt te kuchen (en onderwijl wel slaapt). Pff...... oja Seth....ik durf niet meer mee te doen met MvM. Vorige keer toen ik meedeed kreeg ik een miskraam....brrr. Het herinnert me er zo aan. Zit wel in dubio, heb toch zelf ook een keer pregnyl gehad, vind zelf ook dat ik moet meedoen. Maar t voelt een beetje als het lot tarten....
Hoi skatjuh, heb je aangegeven dat je verhoging hebt 'gehad' bij FF? Dan krijg je een zwevend bolletje en dan rekent ie deze niet mee met de normale temperaturen van je.
Seth: Heel goed mama voor mama toch. En Loe: geen verplichting eraan mee te doen toch, gaat het niet dan gaat het gewoon niet. Je moet er wel een goed gevoel bij hebben. je kan allicht navraag doen, of het schadelijk is, als je pregnyl etc hebt gebruikt. Bij de zwangerschap van Mees had ik mij ook opgegeven de navelstreng af te staan. Echter hebben ze er uiteindelijk niets mee gedaan. Tja, een keizersnee, dus onder invloed misschien Zo ik was zeker onder invloed toen zeg. En ook voor het grote gebeuren kreeg ik 's nachts een prik in mijn kont (Wij verbleven in een suite) en AU, die deed verrot zeer. Maar die prik was echt een high prik zeg. WOOOWWW. Hijvandehoek moest erg om mij lachen. En hij was zelfs een beetje jalours. We verveelden ons rot in het ZH en ik lag 's avonds high te wezen. Ik kon er nog vaker een krijgen, maar dat heb ik toch niet gedaan. De kick was leuk, maar die prik niet. Maarja, daar hadden we het helemaal niet over.
ik heb ingevuld dat ik ziekjes ben. Of ik echt koorts heb weet ik niet ( zo hoog is me temp nog niet ) maar zelf met dat invullen blijft er een kruis staan. Als morgen mijn temp weer lager is haalt FF wel het kruis weer weg
loe die reden begrijp ik goed..... dat is DE reden dat ik hier op de site nog steeds mn kaartje niet geplaatst heb bij de zwangeren.... en geen felicitatietopic heb geplaatst... want de vorige keer ging het toen ook gelijk mis... misschien bijgeloof..... maar toch... Skatjuh.. ff afwachten dan...en anders wellicht discarden.... pfff dat is wel het nadeel van temperaturen, dat alles zo'n invloed erop kan hebben.....
Hey ladies, ben ik weer @ Loe, jawel ze onderzoeken het wel. Ze vertelden dat als ze slijm en zaad uit je baarmoederslijmvlies halen (samenleveningsonderzoek) dat ze dan ook zo weinig hebben . Mocht het geen resultaat hebben of alleen vocht zijn moet het opnieuw. Maar goed weet niet of ik het nogmaals opnieuw laat doen. Het is immers 2x getest, maar het is puur omdat ik iedere keer onzeker ben . @ Seth, dan bedank ik je persoonlijk voor je aanmelding bij MvM! Dankzij vrouwen als jou kan ik me eitje laten jumpen . @ ZvdH, nou het is inderdaad frustrerend zeg . Maar ach, hij deed wel de moeite zeg maar. En weet dat je het niet zo bedoelde over manlief . @ Skatjuh, kan denk ik wel door de verkoudheid komen. @ Butterfly, vrijdag morgen wordt ik gebeld, maar vrees dat het niet veel is haha. Wat een sukkel is het soms . Nou hier inmiddels alweer 2x naar de wc gerend. Bah ik haat diarree . En verder doet mijn rechterborst alleen pijn als ik eraan zit (in het midden zeg maar) btw ook met vlagen. Vanochtend heel erg, nu weer minder. Gisteravond niks enz. enz. Is ook alleen als ik me bh aan heb (en die is niet te strak hoor). Vorige week zat ie nog prima!
Babii, balen van het mis mikken van het kwakje Skatjuh, ik denk dat je nu met je verkoudheid weinig uit je kaartje kunt halen. Misschien deze maand toch ook ovu testjes ernaast doen? ZvdH, mooi temp en goeie LF! ! ! Ik houd ook nog even hoop voor je. Seth, goed dat je meedoet met MvM. Ik wil ook weer meedoen mocht ik zwanger raken. Maar dan wacht ik wel de eerste ( vroege) echo af. Dan maar een paar weekjes minder sparen. En het niet openen van de topics, dat het ik beide keren dus ook niet gedaan. (Voorgevoel? ?) Dus doe jij maar snel wel een topic openen, want bij jou zit het goed! Sterkte met de vermoeidheid en de voorbereidingen van het grote verjaardagsfeest. Butterfly, spannend hoor! Al getest? Hier vanmorgen niet vergeten te tempen. Ik ga hopenlijk een erg mooi kaartje maken.......
Yeahhh Sammie!!! Geweldige uitslag !!!! Iemand enig idee vanaf wanneer ik bloed kan prikken met een LF van 12 dagen op HCG? @ Sammie, tot wanneer kan je progesteron prikken? Mijn gyn vondt het het beste tussen 5 en 7 DPO, maar morgen is 9 DPO... Kan het dan nog, ben erg benieuwd naar me ei!
Hmmmmm dan heeft het morgen nog wel zin toch . Maar wat een eitje had je!!!!!!!!!!! Wilde eigenlijk gelijk HCG aankruisen . Maar heeft nog geen nut denk ik .
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar wat vinden jullie van mijn tempkaartje: 2ba6c2 Ovulation Charts het is de allereerste keer dat ik mijn temperatuur opmeet. Ik doe dit omdat ik bang ben dat ik geen eisprong heb.. Toen ik ruim 12 kg meer woog een jaar geleden waren mijn cyclussen heel onregelmatig en lang na dat ik de pil slikte en nu sinds ik afgevallen ben heb en weer gestopt ben met de pil heb ik plots een cyclus van 38 dagen! Zou ik deze keer dan toch een eisprong hebben?
*breekt even in * (Loe kent me wel, maar de rest niet) Dat is precies de reden dat ik er nu nog mee wacht. De vorige keer kreeg ik een MA en toen werd ik zo verdrietig van die blauwe potten die me aan zaten te staren. Gelukkig werden ze wel snel opgehaald na een telefoontje van mij en kreeg ik er een bloemenbon van 5,- bij als bedankje, erg netjes, maar toch... Ook woon ik in een kindvriendelijke buurt, dus de vorige keer wisten alle buurvrouwen meteen dat ik zwanger was. En dat wil ik nu niet. Als ik straks een goede echo heb, meld ik me wel aan, want ik wil graag andere vrouwen helpen die een wondertje niet vanzelf krijgen (goed vriendinnetje start binnenkort ook met ICSI). En dan ben ik nog vroeg genoeg, want je blijft in de potjes piesen tot 16 wkn. Succes met zwanger worden, Loe, het is je zo gegund (en de rest ook trouwens, hoor!) *breekt weer uit*