AFSPRAKEN 06-01-'10: ZvdH: bloeduitslag: chromosonen/ proteïne C deficiëntie; 06-01-'10: Loe: uitstrijkje (hopen op pap1) 07-01-'10: Zeehondje (4e IUI) 08-01-'10: Skatjuh87: Samenlevingstest 11-01-'10: Loe follikelmeting ergens ver weg 14-01-'10: ZvdH: FA; Én jarig (38 winters) 18-01-'10: Sammie: FM; 25-01-'10: Babii: Operatie laparascopie; 27-01-'10: ZvdH: LUMC - FA; 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp; NOD LIJST 04 - 01 Yaraah 09 - 01 Zijvandehoek, Babii 10 - 01 Goofychick 11 - 01 Jopa1000, Sammie 14 - 01 Cyntje79 16 - 01 NBroen 17 - 01 Babyproject 22 - 01 Maranka 24 - 01 Zeehondje, Roses 28 - 01 Skatjuh87, Loe DATUMLOOS januari: ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth Zij heeft weer ff de lijst naar voren gehaald. Belangrijk nieuws voor je Loe! Yaraah, hoe sta je er nu voor? En Babii, dat wordt een testdag voor ons samen nietwaar! En Zeehondje toegevoegd
Was druk bezig met de lijst terug zoeken. Toen zag ik je berichtje pas. Snapte 'm niet, duh ... nu wel he. Ja onze Mees is een vogeltje Vandaag onder begeleiding 10 stappen helemaal los gelopen YEAH
Krokodieltje, bedankt. Jij hebt het dus ook. tja......ik wil ook na de goede echo ooit wel weer meedoen hoor. Maar tis zo'n dubbel gevoel. Van harte met je tweede zwangerschap! Dat ie maar heel gelukkig en gezond mag verlopen meid. Seth, dank je wel voor het piesen in de potten voor ons! Sammie, jeeeeeeeeeeee zeg. Daar kan ik alleen van dromen, zo'n waarde. Gefeliciteerd! Sorry, verder nog niet bijgelezen. Bij mij lag zp er vanmiddag uit?
Laatste vrije dag van Hijvandehoek. Hij heeft een R-kaart gekocht voor onze DS-light spelletjes. Dan kan je 25 spelletjes downloaden voor niets De eerste zou voor mij zijn, maar Hijvandehoek is er niet meer achter vandaan te halen.
Zo, hier moet je echt niet te lang wegblijven. Moet nu al tig pagina's bijlezen. En helaas heb ik daar geen tijd voor. Kom alleen even goed nieuws vertellen. Helaas nog geen zwangerschap, maar wel een grote kans daar op, hoop ik. Vandaag 1e FM en er zitten al twee mooie eitjes te wachten. Rechts eentje van 19,7 mm en links eentje van 18,5 mm. Vanavond pregnyl laten zetten en dan donderdag de vierde en hopelijk laatste iui om 12.00 uur. Lekker midden op de weg dus ik ben heel de dag vrij. Hoop dat dat een goede uitwerking heeft, lekker rustig aan doen! Nog groot nieuws hier eigenlijk????????
Zeehondje, heel veel succes voor donderdag! Hier heeft een vierde ronde al twee keer een zwangerschap opgeleverd. Dus wie weet brengt voor jou het getal 4 ook geluk!
dat is zeker goed nieuws!!! en inderdaad lekker rustig aan doen.... rust is altijd goed voor lichaam en geest....!!!
Meiden ik heb een vraagje. Bij FF stond het kruis op CD20, maar toen verzette FF 'm ineens op dag CD22. Toen heb ik ergens de Cervial Fluid 'Watery' weggehaald en toen werd de ei-dag weer terug gezet van CD22 naar CD20. Qua vrij-werk beter gepland laat maar zeggen. maar als ik nu alle Cervial Fluids weg haal, zou ik weer mijn ei op CD22 hebben. Daar zit natuurlijk wat speling in. Ja er gaat echt weer vanalles door mijn hoofd, terwijl dit niet de eerste keer is zeg maar Ik blijf mij afvragen. Stel je voor dat ie wel op CD22 is geweest, dan is ie pas 1 of 2 dagen later gesprongen (bekend verhaal, maar zeg het toch even). Dan is de kans van bevruchting minder. Én én en .... als ik CD22 aan houd, dan zou het betekenen dat ik nu op DPO8 zou zitten i.p.v. DPO10 Dan zou ik met mijn LF morgen of overmorgen ongesteld moeten worden. Jeetje, irritant moeilijk allemaal. Het programma lijkt het je iets makkelijker te maken, maar zo vind ik 'm weer onwijsssss niet gemakkelijk. Heel verwarrend. Wat vinden jullie meiden. Need your advice