Babii: Ovitrelle kan tot tien dagen na toediening de immunologische bepaling van serum/urinair hCG verstoren en zo tot een vals positieve zwangerschapstest leiden
Maar je Progesteron waarde was in ieder geval hoog. Hoe lang moet je nog wachten tot je meer zekerheid hebt?
Kan iemand van jullie mij zeggen wat het betekend als FF een open rondje maakt van de temperatuur? Ik temp. sinds kort via FF, voorheen altijd op papier!
Heeey meid, Ja goed he, ben benieuwd! Jouwe ziet er ook erg goed uit meid, nog eventjes en dan weet je meer he... Spannend! Hier manlief sinds deze week aan t werk bij zn nieuwe baan dus een stuk minder tijd om hier te zijn jammer genoeg... Maar kom af en toe zeker ff checken hoe t hier is hoor .
Eeva, dan temp je op een andere tijdstip dan normaal. of je hebt discarded aangevinkt, of dat je ziek bent.
Dan heb je of op een andere tijd getempt of je hebt sleep deprived aangekruist... Kan dat? Dta zijn bij mij in ieder geval de redenen dat ie m open neer zet.
Ja, zal dan wel aan de tijd liggen... ik heb vaker open rondjes! Maar, ik zet mijn wekker er dan ook niet voor, want de tijden verschillen hooguit een uurtje, bedankt voor jullie reactie!
AFSPRAKEN 06-01-'10: ZvdH: bloeduitslag: chromosonen/ proteïne C deficiëntie; 06-01-'10: Loe: uitstrijkje (hopen op pap1) 07-01-'10: Zeehondje (4e IUI) 08-01-'10: Skatjuh87: Samenlevingstest 11-01-'10: Loe follikelmeting ergens ver weg 13-01-'10: Sammie: intake gesprek ivf/icsi 14-01-'10: ZvdH: FA; Én jarig (38 winters) 18-01-'10: Sammie: FM; 25-01-'10: Babii: Operatie laparascopie; 27-01-'10: ZvdH: LUMC - FA; 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp; NOD LIJST 04 - 01 Yaraah 09 - 01 Zijvandehoek, Babii 10 - 01 Goofychick 11 - 01 Jopa1000, Sammie 14 - 01 Cyntje79 16 - 01 NBroen 17 - 01 Babyproject 22 - 01 Maranka 24 - 01 Zeehondje, Roses 28 - 01 Skatjuh87, Loe DATUMLOOS januari: ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth Ik haal de lijst weer ff naar voren. Het is misschien makkelijk 'm elke tien blz terug te halen. Anders is het telkens zo'n gezoek.
Sammie: Ga jij maandag testen? En Eeva: in een uur tijd kan er al veel verschil in de temp zitten. Maargoed, ik heb van de week in 3 minuten tijd een vijf tal verschillende temps gemeten, dus ... Maargoed je weet waar het open bolletje van komt
Hier dan nog even de testen! Ik zie ze gewoon goed hoor . Zit btw op 9 DPO, gisteren dus 8 DPO. Maar ach laat wel een bloedtest uitvoeren .
Schat Die was op 5 DPO al geheel me lichaam uit (negatieve zwangerschapstest en een HCG niveau van 4). En ik zet niet de Ovitrelle van 10.000 IE maar van 6500 IE, maar gelukkig weet ik het d.m.v. de bloedtest incl. zwangerschapstesten dat die al heel lang me lichaam uit is .
Babii, kan je de test ook omdraaien, de bovenste en dan een foto maken? Zodat beide roze stukjes onder elkaar staan? En misschien is het wat beter zichtbaar nu in daglicht.. Ik had het ook over de 6500IE, maar lees dat je een bloedonderzoek gehad hebt, dus dan zal het inderdaad al wel weg zijn Maar muts, wie gaat er ook op 8 DPO testen!
meiden op pumps hihi En ze dan ook nog dragen, terwijl ze een auto aan de praat willen krijgen en tot de knieën in de sneeuw staat