Zeehondje, had je helemaal over het hoofd gezien sorry! Maar wat fantastisch 2 eitjes! Super! Hopelijk springen ze beide!
Is lastig he, om streepjes op de foto te krijgen... voor je zelf misschien al duidelijk maar op de foto ziet t er dan heeele anders uit. Het gaat erom wat je in t echie ziet meid en niet wat op de foto te zien is. Denk trouwens op die van vandaag een heeeel licht streepje te zien, ik hoop dat je ons snel een knal test kan laten zien! Of een hoog hcg uit je bloed !
ZvdH, wou eerst 12 jan testen, heb dan bespreking voor ooroperatie Maar 11 jan is zwager jarig, zou mooi cadeau zijn, dus weet het nog niet.. Jij al testplannen?!
Bij mij verschilt de temp. eigenlijk niet, maar ik temp. wel gelijk als ik opsta! Ik temp al langer dan twee jaar, al voordat ik zwanger werd van mijn zoontje. Ook na de bevalling ben ik gelijk weer gaan tempen (vind het prettig om meer te weten over mijn lichaam), maar omdat ik borstvoeding geef heb ik steeds geen eisprong gehad (wel ongi), mijn cyclus is ook langer geworden (was altijd 28 dagen). En enkele weken geleden heb ik mijn eerste ei ontdekt! Wel op CD39 met een LF van 4 dagen! Maar......... ik ben superblij met mijn eerste ei Borstvoeding remt de vruchtbaarheid af, vandaar mijn vreemde cyclus, maar ik ben niet van plan te stoppen met de borstvoeding (voor onze kinderwens), mijn zoontje gaat voor (ik wil er alles voor doen dat hij niet de allergiën van mijn man erft)! Ik voed vaak nog 6 tot 9x per dag op verzoek en soms ook s'nachts (maar toch schommelt mijn temp. niet echt).
Eerst vandaag en morgen nog afwachten. Ik ga of vrijdag, maar ik denk zaterdag testen. Ik wil het toch een beetje veilig houden zeg maar. Maarrr het is NOG niet over. Spannend voor je Sammie. Dit is toch weer heel anders dan de afgelopen maanden
Yaraah, hou je er wel rekening mee dat je hormonen en alles even helemaal in de war kunnen zijn na een vmk?? Ik was ook erg misselijk en had ook een veel langere cyclus erna...had toen mijn ei pas op dag 37.. Wil je niet ontmoedigen hoor.....want ik hoop echt dat je snel een positieve test weer in je handen houd en dat je kleintje dan wel blijft zitten...
Goeiemorgen dames! Wat gaat het toch weer snel hier! Ik heb helemaal geen tijd om zoveel bij te lezen Hoe gaat het met iedereen? FF heeft bij mij een ei ontdekt... Maar mn temp is nog zo laag?!
Aha, we hebben te maken met een ervaren toverstaf user . Fijn dat je zoveel info tussen je bibs vandaan haalt he LOL. En dat van de borstvoeding dat begrijp ik. Jeetje, knap hoor dat je het zo lang vol houdt. Het is mij nog geen twee maanden gelukt. Ik deed veel te veel, waardoor de borstvoeding terug liep en meneer wilde best veel. Maargoed het gaat heel goed met het mannetje Lastig he, zo'n cyclus. Mijn vorige cyclus kreeg ik mijn ei op dag 38 en had 9LF dagen. Toen ben ik 'Zwanger worden' capsules gaan slikken en nu is mijn cyclus korter geworden. Of het daardoor komt weet ik niet, want het kan ook toeval zijn. In ieder geval slik ik het nu nog steeds, omdat het dacht ik ook mee helpt met een betere in nesteling.
Zvdh, ga heel hard voor je duimen..netzo lang tot ze er blauw van wordenIk hoop dat we internet kunnen gebruiken aankomend weekend, want we gaan er even lekker tussen uit...Ben namelijk jarig op 10 januari mijn vriendin komt dan bij ons in huis wonen om voor de poesje te zorgen