I'll be back lady's. Ik ga ff die KV halen, misschien zegt hijvandehoek heel anders, maarja die kijkt er toch anders tegenaan dan ik. LATERRRRRR
Als mijn vent dat zou zeggen, zou ik in een deuk liggen, maar dat komt omdat ik weet dat hij dan een grapje maakt en het dus niet serieus meent. Anders is het inderdaad boel stom
Sammie ik ben er nog geen mieters mee opgeschoten hoor. Manlief zegt dat hij wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed moet kijken en hij denkt een streepje te zien. Hij gelooft er nog niet in. Ik moet heel voorzichtig zijn. Morgenochtend ga ik eerst ff tempen. Dan ga ik testen en dan zit ik NOG voor mijn NOD he, dus er kan vanalles mis gaan/zijn. Dus meiden ff wachten met die enthousiasme. En de foto gaat echt niet lukken.
ZVDH.... begrijp precies wat je bedoelt hoor....... maar ben wel heel benieuwd..... foto werkt niet? ook niet als je hem bewerkt... negatief maakt, of contrast vergroot ofzoo??? nouja... anders wacht ik wel op de duidelijke twee strepen van morgen.. ga hier heel hard duimen..... ook voor sammie en babii........
Nee Loe, niets is nog zeker en als het zo is, ga ik toch niet zomaar weg hier, want ik wil eerst 12wk zekerheid én Zeehondje, Ricmar, Maranka .. zijn er ook nog. We hopen dat iedereen OOK jij snel weg zal zijn uit deze topic. Niet de hoop opgeven maar ook nog niet de moed Loe, maar begrijp wel dat er van alles door je heen gaat. Er kan bij mij nog zo veel mis gaan. En ... ik heb IJS IJS IJS KOUDE VOETEN. Is voor mij nog steeds geen goed teken. Morgen ochtend weten we meer. En nu ga ik koken, want hijvandehoek is verslaafd aan zijn nieuwe DS spelletjes
Nee hoor Loe, ik blijf hier gewoon . En denk dat Seth en ZvdH ook gewoon mee blijven kletsen (althans dat hoop ik) . @ Sammie, misschien een HELE DOMME vraag, forgive me als je het al uitgelegd hebt, maar waarom krijg jij IVF en niet eerst IUI? Liefs
O ja dat is inderdaad zo Loe, maar bij IUI gaat het niet in je vagina zitten (loopt er niet uit) wordt ver ingespoten. Poe en dan gelijk IVF, wel heftig hoor. Dikke knuf voor jou Sammie!!
zvdh mijn duimen draaien net als voor babii en sammie, ach voor wie niet.... Weet niet of ik deze ronde al weer mee kan doen, er is vanalles misgegaan met het bloed onderzoek van de donor, of te wel er is nisk onderzocht, geen bloed meer terug te vinden en dus ook geen uitslagen. Daar kwamen zo vlak voor de feestdagen achter na veel zoek en spit werk, nu moet donor opnieuw in zijn ziekenhuis bloed laten prikken en dan weer wachten op de uitslag. Aangezien ik al op dag 3 zit denk ik dat we het net niet gaan halen. en we durven geen IUI te doen voor de bloed uitslagen er zijn.
Wat ontzettend balen Ricmar dat de bloedonderzoeken over moeten. In hoeverre ken je de donor en denk je dat het bloed niet goed zou zijn? Misschien anders toch de sprong wagen. zo jammer al die maanden wachten.....