ZVDH... Succes ermee..... ennuhhh wist eerst ook niet dat het mn bmm was... (twijfelde...) maar merkte dat het idd na mn ongi laag zat... en dan omhoog ging... en dan weer laag.... op mn vruchtbare dagen, kon ik er niet eens bij...... (zo hoog)... Babii misschien dan maar stoppen met posten hier.... als het een voorteken is....
Ik gebruik nu ook geen ovu's meer. Met die ovu's heb ik best wel es positief getest, maar ondanks het geklus rond die dag(en), heeft tot nu toe weinig geholpen. Verschillende artsen hebben mij ook gezegd, dat tempen lang niet zo betrouwbaar is, het kan zo enorm verschillen. Maar toch, ik vind dat ik nog best wat uit het tempen haal. Ik ben benieuwd wat de gyn aankomend woensdag te zeggen heeft. En ik ... ik zit te bedenken dat ik even rapido mijn lijstje moet gaan maken, want ik laat mij niet zonder enige inzet of afspraken wegsturen. En het slijm en bm onderzoeken ben ik ook NOG niet zo in thuis
Mees heb ik even op bed gelegd. Het is eigenlijk ook ff tuk-tijd en dat spul wat ingespoten wordt is ook geen pretje. Ik hoor hem nu niet meer, dus ik denk dat hij ligt te tukken. .... Nou , ik wilde wat schrijven en nu weet ik niet meer wat Nu moet ik uitkijken
Seth, dank voor je theorie , maar dit wist ik al hoor . Ik heb alleen nog niet de ervaring met het lager en hoger zitten van de baarmoedermond. Dát moet ik nog gaan uitzoeken hoe dat zit, want ook daar valt dan weer meer informatie uit te zoeken. Ik ga ff uitzoeken of SMEG/K nou om de dag sexen is ja te nee
Hahhaha even netjes aanpassen. Het gaat niet om Smeg, maar SMEPpen Smeg is het merk van 'Joop' onze vaatwasser
Smeppen.... wat een woord eigenlijk.... hmmm maar schijnt beter te zijn, dan elke dag toch......? grrrr... dat wordt anders inhouden hier... nu is zoontje ook verwerkt... met "alledaags zaad"
Verwerkt Arme jongen Ze zeggen dat om de dag beter is voor de aanmaak van verse zaadcellen. Én we zouden nu echt niet iedere dag willen. Het is echt bij ons veranderd hoor, sinds je 'moet' sexen. Het is lang lang lang zo leuk niet helaas. Mijn man zegt soms zelfs: "Ik hoop dat je snel zwanger bent, want dan hoeven we even NIET te sexen". P.s. ik weet ook niet waarom het SMEPPEN heet hoor.
hahahahaha... foutje... Nouja.. IK heb al het zaad verwerkt.... en uit dat "doe hetzelf pakketje" toch een mooi ventje geknutseld.... en dat voor iemand die niet handig is.....
uhhhh hahahahaha kreeg hier laats ook commentaar toen ik aan mn vriend vroeg of hij een gekookt eitje bij het ontbijt wilde...... "jaja. gekookte eitjes voeren...
Ik moet nodig een nieuw toverstafje kopen. Mijn 'oude', die na tien sec aangeeft wat mijn temp is, is stuk dus. En de 'vervanger', daar moet je een minuut mee wachten en dat geduld heb ik dus niet Er schijn dat er ook toverstafjes te koop zijn, die bedoeld zijn om voor dit soort doeleinden te tempen, of is dit een leuk verkoop stuntje
Neuj, trapt die van mij niet in. En het zit daar gelukkig wel goed hoor. Nu ik nog ... wat kan een vrouw het beste eten dan ?
Trouwens beide trappen vloerbedekking vrij. Nu het lijm dus nog en dat is een rotklus. Daar is een goedje voor, wat misschien (dat is altijd afwachten) op een chemische manier de oude lijm zacht doet worden en vervolgens eraf gebikt kan worden. Nu dacht ik dat dus wel te gaan doen, maar ik zat ineens te bedenken dat het voor mij niet zo slim zou zijn, omdat ik dus zwanger wil worden. "Nou dan ga ik het wel doen" zei mijn man, maar volgens mij is het ook voor hem niet oke om die troep in te ademen. Mm even denken hoe we dát gaan oplossen. Eigenlijk zou ik die klus op mijn nemen, maarja ....
* Komt even gedag zwaaien * Heb dit keer de kortste ongi ooit gehad, wel 2,5 dag maar dan wel extreem veel op 2 dagen Nu aan het wachten op eitje
Haha ZvdH, ik heb mijn toverstaf weer gevonden, alleen was mijn temperatuur giga hoog vanochtend... En ben toch echt aardig ongesteld. Hij was 36.89...
Hoi ZVDH, Nijntje is zoo snel.... haha Het kamertje hebben we zaterdag besteld en dat wordt in februari geleverd....Dan kan het echte inrichten beginnen.....