........ Ze baalde zo dat zw.pagina eruit lag....... kreeg ik per mail te lezen...... maarja nu het nieuws hier toch al bekend is.... babii... hier nogmaals... gefeliciteerd...!!
Sorry Babii... denk dat je het liever zelf had verteld, maar dit is niet het enige forum waar je meepraat
* Slikt even een keer...en veegt gauw de tranen weg..* * Pakt Loedinnetje vast en begint te knuffelen...volgens mij worden wij vergeten.. *
Gefeliciteerd Babii, dan ben je waarschijnlijk nog verder dan ik, als je bloed uitslag al zo duidelijk is. FIjn voor je meid En voor de andere dame zend ik een hele pak tissue
Whahahaha hoe weet jij dat nou . Oeeee ben nu wel benieuwd wie jij betn dan . Seth dat je, je mond hebt kunnen houden over me . Mijn HCG was 12 dus ik ben HEEL PRIL zwanger! Streepje was nu zelfs in het hartje te zien, maar ben doodsbang..... Eerst die 18 DPO even voorbij!!!
AFSPRAKEN 06-01-'10: Loe: uitstrijkje (hopen op pap1) 07-01-'10: Zeehondje (4e IUI) 08-01-'10: Skatjuh87: Samenlevingstest 11-01-'10: Loe follikelmeting ergens ver weg 13-01-'10: Sammie: intake gesprek ivf/icsi 14-01-'10: ZvdH: FA; Én jarig (38 winters) 18-01-'10: Sammie: FM; 25-01-'10: Babii: Operatie laparascopie; 27-01-'10: ZvdH: LUMC - FA; 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp; NOD LIJST 09 - 01 Zijvandehoek, Babii 10 - 01 Goofychick 11 - 01 Jopa1000, Sammie 14 - 01 Cyntje79 16 - 01 NBroen 17 - 01 Babyproject 22 - 01 Maranka 24 - 01 Zeehondje, Roses 28 - 01 Skatjuh87, Loe DATUMLOOS januari: ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Babii De lijst terug gehaald
Knuffel...... en ook een dikke knuffel voor loe....... Tis allemaal zo dubbel he......... Laten we gewoon hopen dat deze "babyboom" het topje van de ijsberg is..... en dat jullie snel volgen....... dat de "trend" gezet is.... zeg maar.... kus....xxx
Thanks lieverds, maar nogmaals! Eerst de 18 DPO voorbij, dan ben ik pas echt blij! Overigens is 19 DPO op mijn verjaardag... @ Sammie, lieverd het komt goed met jou, i know it for sure... * geeft een zakdoekje * ps zal ook maar even geen banner neerzetten, wil niet iedereen er teveel mee confronteren... Liefs!
Ik vind het eng een banner uit te zoeken, want ben zo bang dat het misgaat !! Maar goed, nog 7 dagen dan is het 18 DPO...
GEFELICITEERD 12, dat is meer dan mij Babii YEAH En als je de DPO voorbij bent, komen er nog wel weer andere zorgen voor in de plaats hoor. De spanning blijft. In ieder geval is deze daad gelukt. Er valt nu zoveel roze, ik voel aan mijn ice-thee, dat er snel meer volgen! Ook jullie NOG niet zwangere meiden, wij gaan straks strooien voor jullie. Koop maar alvast een vangnet.
Zo je hebt hem anders snel uitgezocht hoor.....!!!! en je wist hoe je hem moest plaatsen......... en issie net zo mooi als in je dromen...??