Temperatuurkaartjes 1-1-2010

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zijvandehoek, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    skatjuh ik sluit me aan bij babii, vorige ronde had je op dag 17 je ei, hoe zat dat vorige rondes??
    ik zou voor de zekerhied morgen eens een ovutest doen of nu als je ze in huis hebt, is die negatief, dan komt je ei er nog aan waarschijnlijk en heeft de test te vorge plaats gevonden, helaas zijn er hier nog al wat dames met ervaring op dat gebied .
    en helaas weten ze ook niet bij elke poli hoe sommige zaken moeten...
    Ik zou zeker door temepn om zeker te weten wanneer je ei nu is geweest en je later met zekerheid iets zinnigs kan zeggen over de test

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat bedoelde ik te zeggen Ricmar. Vindt het onproffesioneel dat ze iemand die Clomid slikt niet nauwkeurig in de gaten houden met follikelmetingen.

En doen ze dat niet, dat ze niet eens aanraden ovulatietesten te gebruiken. Zeker voor een samenlevignstest. Dan moet je toch 100% zeker weten wanneer je eisprong er is.

@ Skatjuh nog een tip:

Gebruik ovulatietesten, dan weet je altijd wanneer je eitje is geweest + dat je echt GERICHT klust dus (mocht hij ineens later zijn) want met CLomid varieert een eisrpong weleens.

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Zwaait naar Ricmar en ZvdH! *

Meiden, ik moet van de pc af, vriendlief wil erachter :p

Spreek jullie morgen weer!

* Geeft Loedinnetje nog even een knuffel!!*

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Me first he :D
    Ja goed he. Ben zo blij.
    We gaan weer netjes afwachten, alleen op een ander bankje.

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Fijn die reacties van mensen zeg! Babii is het niet van de Ovitrelle? Nou als je even nadenkt 26 december gezet, zit maximaal 10 dagen in je lichaam. Nee dus niet van de Ovitrelle.

O ja, heb ook nog een test gehad op HCG deze ronde en me HCG was toen 4. Nee is dus niet van de Ovitrelle.

En toch hun gelijk willen halen dat het verdorie door de Ovitrelle komt, terwijl ik getest ben op HCG na mijn ei en die was negatief.

Plus dat me zwangerschapstesten ook spierwit waren! Pfoeeeeeeeeeeeeee * moest er even uit * snik snik

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    HUH, waar wordt er zo gereageerd dan?

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zwaai zwaai terug en yes, dikke knuffel voor Loedinnetje.

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Clomid hoekje ;). 1 iemand maar hoor. De rest is gewoon blij. Maar die HCG injectie is ruim 13 dagen geleden en dat moet iemand met IUI toch wel weten ;).

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Tja, ik snap er geen flausekraus meer van

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik ook niet en trek me er mooi niks van aan :). Hoop van harte dat de kleine lekker blijft zitten :).

Hoe voel jij je ZvdH?

11. Seth

Seth Niet meer actief

lekker latuhh lulluhhhhh :p

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Babii laat ze je weet wel beter..
    dikke knuffel

13. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hey jij daar weer!
    Heb je gemist joh.

14. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

zoals ik al eerder heb gezegd:

mijn banner klopt niet. Daar word mijn eisprong heel laat aangegeven. Ik heb m alleen staan zodat ik weet op welke dag ik zit. Zoals ik eerder al heb gezegd krijg ik geen echo`s bij mijn arts. Ook voor dit onderzoek dus niet. Ik kan er weinig aan veranderen, moet het hiermee doen.

Sorry maar al dit commentaar helpt me niet egt, ik begrijp het wel van jullie kant maar ik kan niet meer doen dan dat ik nu al doe.

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat kan je wel! Want je kan dit eisen, dat mag je als patiënt. Mochten ze dit niet doen kan je ze aanklagen, want het staat zelfs in de gebruiksaanwijzing van Clomid dat je streng in de gaten moet worden gehouden d.m.v. follikelmetingen.

Je moet gewoon je recht halen meis!

16. skatjuh87

ik begrijp ook egt wel wat je hiermee wil zeggen maar ik kan niet zoveel. Met mijn baan ben ik niet in de gelegenheid om vrij te nemen of even wat later te komen ( ben gastouder ) dus alle afspraken maken is erg moeilijk. Als dit voor hun voldoende is, vind ik het prima. Ik moet het egt hiermee doen, heb geen andere keuze. Hoe klote dat soms ook is

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee, dan kan je inderdaad niet veel :(. En ovulatietesten gebruiken? Er bestaan redelijk goedkope (weet je in ieder geval wanneer je ei er is).

Overigens moet je met IUI helemaal in de gaten gehouden worden he. JE gaan dan spuiten zetten en dan krijg je gegarandeerd follikelmetingen.

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Wat een vervelende situatie Skatjuh.
    Ga in ieder geval zelf ovu's gebruiken en idd je temp bijhouden.
    Dan heb JIJ zekerheid, wanneer je ei is en zo leer je hoe je eigen lichaam werkt.

Sterkte meis, heel rot voor je.

19. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ovu's van 'One step' via internet bestellen.
    Bepaal het aantal e wat je uitgeven kan.
    Ik heb toen 19,75 Euro betaald voor 50 ovu's.
    Het zijn de goedkoopste, die ik weet.

20. skatjuh87

ik heb de vorige keer ovutesten gebruikt ( kruidvat ) ben er nu achter dat dat egt slechte zijn. Via internet bestellen is het beste maar daar ben ik niet zo fan van. Ik wou het deze maand een beetje rustig aan doen en heb nu maar gewoon vertrouwd op t oordeel van de arts ( doe k nie altijd hoor )

k weet dat IUI ook flink wat afspraken en alles kost maar voordat we daarmee beginnen zit ik wat langer in het vak. Ik doe dit werk nu net en vind het vervelend om gelijk al dingen te vragen aan de ouders. Als ik vrij moet, moeten hun ook vrij nemen. 26 januari moet ik weer naar mijn eigen gyn en dan gaan we van alles bespreken. Waarschijnljk word dan verteld hoe het verder zal gaan en wat de bedoeling allemaal is.
    We hadden besloten om na deze maand een pauze in te lassen en misschien gaan we dat zowiezo nog wel doen ( is mentaal erg nodig ) dus dan is er alweer wat meer tijd overheen. Als ik de ouders dan wat beter ken, kan ik ze vertellen waarom dit allemaal is en dan zal ik ook sneller meer begrip krijgen. Ik wil ze niet gelijk in het diepe gooien

( dit berichtje is wat langer geworden dan gepland hihi )

Deel Deze Pagina