Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    OLGA van harte gefeliciteerd meid!

mijn temp blijft stijgen wat denken jullie heb ik mijn eitje vandaag?

2. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @dimmel zou kunnen! Maar het kan ook een beetje een vertekend beeld geven, door die open rondjes(andere tijd getempt). scheelt dat veel met de tijd die je normaal tempt? In ieder geval maar klussen vandaag he ;)

3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Goede morgen meiden

Olga: super meid, van harte gefeliciteerd en geniet maar lekker.......

Meiden die ongi zijn geworden, ontzettend balen zeg! Succes in de volgende ronde.....

Meiden op de wachtbank: ik duim heel hard voor jullie .....

Meiden in aanloop naar hun ei: hopelijk mag ie vlug komen en wordt het een superei!

Hier alles prima, alleen beetje druk druk druk geloof ik!

Twinny

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @twinny, ik zie nu pas je pretecho :oops: Wat een lieverd zeg! ZOOO schattig met dat vingertje in het mondje! :baby:

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen lieve meiden,

Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik lijk wel een hormonica temp hoog, temp laag, temp hoog.

@Monica,
    Balen dat je ongi bent geworden meis, een hele dikke knuffel

@Olga,
    Wat een lief manneke heb jij zeg, dat hij ook even een berichtje achterlaat. Meis nogmaals gefeliciteerd, het is jullie zo gegund! Hoe voel je je?

@Roses,
    Meis ik ga hard duimen dat je eisprong er aan komt meis.

liefs Divi

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @avalon, je bent gespot meis! :) Toch nog stiekem bij de tempkaartjes kijken he ;)

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik temp van maandag tot vrijdag rond 5.45 en zaterdag en zondag 8.30 want door de week moet ik werken en ik kan niet op mijn werk op 8.30 gaan tempen want dan heb ik het zowiezo warmer van het poetsen.

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Roses, ik vind de banner ook wel leuk, lekker vrolijk!

Dimmel, misschien moet je toch ook in het weekend even je wekker zetten, snel tempen en weer verder gaan slapen. Volgens mij is dat wel het beste i.v.m. betrouwbaarheid van de methode. Volgens mij is je temp hoger naarmate je later temp....

Divi, ook al schommel je, je temp is wel mooi hoog. Was dat in andere temprondes ook zo?
    Lieve kerel heb ik he! Hij is zo gelukkig nu en is gelijk een stuk ontspannener. Hij ging net al in het kleine (baby) kamertje staan kijken.

Mijn test van vanmorgen was nog net zo licht, dus ga straks even een andere halen, want wil toch ook echt nog een hele duidelijke!

Ik ga hier nog wel een beetje meekletsen en jullie supporten hoor. Misschien niet meer zo frequent straks, maar ik kan jullie nu nog niet missen.

Liefs olga

9. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    :confused: Olga!
    Super! Gefeliciteerd! \:D/

10. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha Olga,

Ik zal mijn kaartje plaatsen van mijn vorige cyclus en het kaartje van deze cyclus, dan zijn ze mooi te vergelijken.
    Kaartje vorige cyclus:

11. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha Olga,

Ik zal mijn kaartje plaatsen van mijn vorige cyclus en het kaartje van deze cyclus, dan zijn ze mooi te vergelijken.
    Kaartje deze cyclus:

Oh wat leuk dat hij net in het kamertje stond waar het baby kamertje komt. Lief zeg!
    Ga je de digitale test halen van Clearblue? Je laat ons zeker wel even de test showen he?
    Lief van je dat je ons komt supporten hoor, misschien dat je dan ook nog even wat hormoontjes kan geven hihi.

liefs Divi

12. @Divi: bij je vorige cyclus is je temp gedaald vanaf 12 DPO je zit nu op 9, dus het kan nog alle kanten op, bij mij daalt ie altijd vanaf dezelfde dag. Ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook zo is, maar als ie over 3 a 4 dagen nog lekker hoog is dan wordt het wel errug spannend!! ;)

13. Niet meer actief

Kom ik na een langere tijd ook weer eens even spieken hier, zie ik direct dat Olga zwanger is......
    Helemaal geweldig dit! Meissie, van harte gefeliciteerd, ook voor je mannetje natuurlijk. Misschien heeft dat hsg-onderzoek net het laatste zetje gegeven.... En nu lekker gaan genieten he jullie tweetjes!

Ik zag bij de zwangerenkaartjes dat er nog een heleboel meiden zwanger zijn: Me2, Hairdresser (dus toch een dikkere streep, hartstikke fijn!), Ikkie, Dreetje en Lucky. Meiden, allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Het is hier ineens een vruchtbaar clubje meiden geworden, zeg. Nu de rest ook nog. Ik duim voor jullie allemaal keihard!
    Vergeef me alsjeblieft dat ik niet alle pagina's terug ga lezen, het kost me eerlijk gezegd teveel energie om achter de computer te zitten. Ik voel me erg ziek. Ben de hele dag ongelofelijk misselijk en moet vaak braken. Ik slaap heel slecht (vanwege diezelfde misselijkheid en braken) en duizel af en toe zo op mijn benen dat ik bijna flauw val. Volgende week dinsdag kan ik gelukkig voor de eerste keer naar de verloskundige. Ik hoop dat ze me nog wat goede tips aan kan reiken, want de bekendste tips hebben tot nu toe nog niks geholpen, ook homeopathische druppels niet. Met momenten vind ik het effe enorm zwaar en zit ik wanhopig te janken als een klein kind dat ik hoop dat ik me snel beter ga voelen. Maar ik weet waar ik het voor doe en daar ben ik natuurlijk hartstikke blij om!

Lieve meiden, ik wens jullie allemaal heel veel succes bij het zwanger worden. Ook al ben ik nog maar zelden online, jullie zijn wel in mijn gedachten en op afstand support ik jullie nog steeds.

Dikke knuffel, Indigo

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @Olga dan ga ik dat eens proberen maar ja is zo vroeg haha maar goed ik doe het wel even...thnx meid!

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @Indigo, jeetje meis wat vervelend dat je je zo klote voelt. Hopelijk gaat dat gauw stukken beter! Denk maar steeds aan het goede doel! ;)

@dimmel, ja dat is wel beter hoor! Ik doe dat ook telkens. Elke dag om 5.15 uur staat mijn wekkertje, en daarna slaap ik dan weer gewoon door als ik er niet uit hoef.

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    hallo meiden,

Ik zal ook ff mijn kaartje voor vandaag plaatsen.. Vandaag iets omhoog met mijn temp! Toch durf ik nog niet echt te hopen dat ik nu al mijn ei zou hebben. Hoewel ik dat natuurlijk graag zou willen met die lange cyclussen. Het lijkt er iedere maand op alsof mijn lichaam wel probeerd om rond dag 14 een eisprong te krijgen maar het dan niet blijkt te lukken ofzo... Nou ja afwachten maar!

Ik ga lekker een paar kilometers met mijn hondje lopen met dit prachtige weer! Geniet er allemaal van en tot later!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
  18. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Oei Poohbeer, daar kan ik geen ei in vinden. :(

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb wel vruchtbaar slijm gehad, eipijn, varens op mn speekseltest...maar geen temp verhogen what so ever...
    ik wordt gek

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik voel me net als dat rode duiveltje op mn banner... ? :( :rolleyes:

Deel Deze Pagina