Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja ik heb daar wel eens aangedacht maar het probleem is ik verlies vaker rekbaar slijm dus dan denk je oh me eisprong komt eraan niet dus ik heb al 2 keer gehad deze maand dat ik rekbaar slijm had en geen eisprong .
    ik hoop dat ik optijd geklust heb 9 februari hoorden we wel dat het zaad van mijn ventje wat aan de luie kant was hij rookte toen nog en hij is toen 1 week erna gelijk gestopt met roken hoop dat het nu niet meer zo lui is en verbeterd is dan zou ik wel kans hebben maar reken er gewoon niet op .

2. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Hallo meiden!

Kaartje is niet zo bijzonder, ik lijk deze maand gespaard voor een lange ongi (hoop hoop) dus dat valt weer alles mee! Olifantenmorfine kon ook in de kast blijven dus ik ben blij! Kunnen we dit keer eens vroeg beginnen met klussen want als ik weer op dag 16 mn ei heb (normaal tot een dag of 12 ongi) :D

Wies, dankjewel voor je antwoord! Vriendje belde net, hij kan deze week geen afspraak meer maken bij de HA ivm werk, maar hij gaat toch vrijdagochtend proberen het inloopspreekuur te pakken en vragen of ie het de week daarop "gewoon" kan inleveren of dat ie toch eerst langs moet komen voor gesprek... Ben benieuwd! Vind het wel stoer van m want had eigenlijk verwacht dat zn "mannelijke trots" er zwaar onder te lijden zou hebben (hopelijk gebeurd dat niet alsnog :( ) ;)

Divi, wat kan ik zeggen; als ik in de spiegel kijk denk ik ook :x :cry: hihi. In de puberteit gespaard gebleven maar ik geloof dat ik het nu inhaal. Had ik toch liever 1 grote buil denk ik, jij? hahah ;)

Rensie, ik hoop dat je pendels gelijk hebben meid en je te vroeg getest hebt [-o< !

Aquilegia, jammer van je temp zeg :( . Enne, niemand die niet heel hard hoopt en wenst dat het gelijk goed gaat hoor ;) . Dat is toch wat we allemaal het liefste willen? Ik duim voor je!

Claire, toch dag 17? :thumup:

SheDevil niet gezien, meis, hoop dat het okay met je gaat!

Ik vergeet ongetwijfeld nog wat ik meer wilde schrijven maar er staat hier een heel zielige golden retriever die veinst dat ze zooooo nodig moet plassen dat ze echt niet meer kan wachten ;) . Jaja, voel ik me toch een beetje moeder, mijn kind moet even aandacht hahahah...

Tot later!

3. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Hallo meiden!

Kaartje is niet zo bijzonder, ik lijk deze maand gespaard voor een lange ongi (hoop hoop) dus dat valt weer alles mee! Olifantenmorfine kon ook in de kast blijven dus ik ben blij! Kunnen we dit keer eens vroeg beginnen met klussen want als ik weer op dag 16 mn ei heb (normaal tot een dag of 12 ongi) :D

Wies, dankjewel voor je antwoord! Vriendje belde net, hij kan deze week geen afspraak meer maken bij de HA ivm werk, maar hij gaat toch vrijdagochtend proberen het inloopspreekuur te pakken en vragen of ie het de week daarop "gewoon" kan inleveren of dat ie toch eerst langs moet komen voor gesprek... Ben benieuwd! Vind het wel stoer van m want had eigenlijk verwacht dat zn "mannelijke trots" er zwaar onder te lijden zou hebben (hopelijk gebeurd dat niet alsnog :( ) ;)

Divi, wat kan ik zeggen; als ik in de spiegel kijk denk ik ook :x :cry: hihi. In de puberteit gespaard gebleven maar ik geloof dat ik het nu inhaal. Had ik toch liever 1 grote buil denk ik, jij? hahah ;)

Zico, ik hoop dat je pendels gelijk hebben meid en je te vroeg getest hebt [-o< !

Aquilegia, jammer van je temp zeg :( . Enne, niemand die niet heel hard hoopt en wenst dat het gelijk goed gaat hoor ;) . Dat is toch wat we allemaal het liefste willen? Ik duim voor je!

Claire, toch dag 17? :thumup:

SheDevil niet gezien, meis, hoop dat het okay met je gaat!

Ik vergeet ongetwijfeld nog wat ik meer wilde schrijven maar er staat hier een heel zielige golden retriever die veinst dat ze zooooo nodig moet plassen dat ze echt niet meer kan wachten ;) . Jaja, voel ik me toch een beetje moeder, mijn kind moet even aandacht hahahah...

Tot later!

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

hier mijn kaartje omdat het vanmorgen niet ging...

5. zo Dimmel, dat noem ik nou eens een innestellingsdip! :)

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    en dat betekent?

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dat is een goed teken een innestelingsdip hoor, we gaan voor je duimen en nu blaas ik je omhoog

pfffffffffffffffffffffhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :oops: kreeg er een rood koppie van

8. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Je bedoelt de beslissing op te houden met de relatie?
    Ik heb hem meerdere malen gesmst, gebeld en gemailt.
    Geprobeerd om contact te zoeken na de zoveelste scheldpartij, maar nergens regaeerd hij op. Dan is het voor mij gewoon duidelijk. Hij zal zelf de beslissing al hebben gemakt en zo niet dan heb ik deze nu voor hem gemaakt.

Die hebben meerdere mensen aan mij gevraagd en die heb ik mezelf nu ook nog eens gevraagd en het antwoord is nee, nee.

Ik zit al heel lang in tweestrijd, mijn hoofd zegt laat hem gaan je bent meer waard en mijn hart zegt hou vast.
    Maar wat schiet het op als je alleen staat in en relatie, en als je leeft zoals hij dat wil? Niets dat wist ik al, maar nu VOEL ik het ook.

LOL ik heb geen idee wie de gelukkige gaat worden hahaha, maar ik denk niet dat ik echt hoef te zoeken ;)
    Dankjewel voor je wijze woorden KUS!

@Nikkie dankjewel, maar nee relatietherapie is geen oplossing.
    Ik heb al verscheidene keren gevraagd of hij mee wilde gaan naar een therapeute maar dat doet hij gewoon niet. Ik heb hem zelfs met moeite naar het RIAGG gekregen voor zijn problemen met als hoofd oorzaak zijn adhd, hier is hij 2x geweest en daarna loog hij erover dat hij was gegaan. Hij is iemand die geen moeite wil doen voor dingen en vooral niet als het een beetje te moeilijk word allemaal. Je begrijpt dus als ik zeg dat ik hem al 4jr aan de hand neem en ondertussen word er niets voor mij gedaan.
    Hij wilde zelfs niet mee naar de medisch maatschappelijk werkster voor mijn eigen geestelijke herstel na het verlies van Valentijn*.
    Hij had geen tijd.. Ik vroeg of hij mee wilde gaan voor het chromosoom onderzoek, dat heb ik 6 weken lang moeten vragen en zeuren wanneer hij nou eens tijd/zin had... Snap je? Voor zijn eigen vlees en bloed even 10 minuten van zijn tijd, maar hij was of moe of had gewoon geen zin. Doordat ik alle echo's heb gekopieerd en foto's gemaakt en hem dat gegeven heeft hij nu spulletjes van z'n zoontje want hij vraagt er niet eens naar. Compleet oninteressant.
    Er zijn nog heel veel dingen die ik kan vertelen maar dat lijkt me niet nodig, kan alleen maar zeggen dat iedereen opgelucht is dat ik eindelijk die stap durf te nemen.
    Hmm sorry is ineens een heel verhaal geworden... :(
    Zo zie je maar weer, ik gooi ineens alles eruit sorry dames.

Weer even over op de orde van de dag, mijn kaartje...
    http://img442.imageshack.us/img442/1629 ... uniql7.jpg

9. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Dankjewel Rensie, ik hoop dat ik het deze keer vol ga houden!
    Het is echt wel heel moeilijk, voor mij is hij het gewoon nog steeds, maar ik moet niet geloven dat hij ooit nog veranderd en voor mezelf gaan kiezen. Ik kan het toch niet laten om hier niet meer te komen dus ik blijf gewoon lkkr mee lezen en tempen en af en toe wat schrijven ;)
    Hele dikke knuffel voor jou meis, hoop dat je snel een posi test hebt!

10. [​IMG]

even snel m'n kaartje...

@sheDevil: sterkte meis... :thumup:

11. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen meiden, hier mijn kaartje voor vandaag. Verder nog niet zoveel bijzonderheden!

Liefs Bregt

12. Goedemorgen,

dag 100! krijg ik nu taart? :D :D
    nog steeds geen ongi en mijn temp was hoog...
    Gisteravond die test van 's ochtends nog eens bestudeerd en toen was er een heel licht streepje te zien (hubbie zag hem ook), maar ja dat is wel uren later.... we zien wel... over een paar dagen nog eens testen als ik geen ongi krijg...

[​IMG][/url][/img]

liefs rensie

13. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    spannend rensie! Ik hoop voor je dat het raak mag zijn!

14. jeetje Rensie, 100! dat is erg lang en als ik je kaartje zo bekijk dan lijkt het wel een mooie bekroning op zo'n lange cyclus. ;) Ziet er goed uit! ik duim voor je......
    Wanneer ga je weer testen? want eigenlijk kun je dag 100 niet ongetest voorbij laten gaan ha ha.
    Zal toch gaaf zijn als je zou kunnen zeggen: Ik heb op dag 100 positief getest!
    Succes in ieder geval :thumup:

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Het is natuurlijk wel heel zuur dat je voor deze beslissing iets vreselijks hebt moeten meemaken, maar het heeft wel je ogen geopend. Als je voor jezelf kiest, neem je altijd de goede beslissing en kom je er uiteindelijk altijd beter uit, ook al moet je eerst door een diep dal!

Knuffel!

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat dacht ik ook toen ik dag 100 zag! :)

17. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    hoi meiden

na een tijdje niet hier te zijn geweest wat me erg goed heeft gedaan plaats ik nu toch maar weer is mijn kaartje.

allemaal weer veel s6 met wachten en opsporen van het ei

gr patricia

18. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hier ook mijn kaartje van vanmorgen,

[​IMG] .

Shedevil. Sterkte meid !!

Rensie. Spannend hoor!!!
    Pipi. Welkom terug ;)

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    meid bedankt het heeft geholpen kijk maar

ben eens benieuwd dan heb sinds begin van deze week aderen door mijn tepels lopen, nog nooit gehad maar dacht dat normaal was maar goed ze zijn er nog...

Liefs Dimmel

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo allemaal!

@shedevil, Ik vind het heel goed van je dat je voor jezelf kiest ondanks dat het voor je gevoel heel erg moeilijk is! Je krijgt van mij iig een hele dikke knuffel en ik wens je heel veel sterkte!

@dimmel, wat ga je goed meid! Wordt een spannende tijd voor je! Ik ga duimen hoor!

@Pipi, fijn dat je er weer bent meid! Je gaat weer super deze maand! Hopelijk is het straks raak!

@Rensie, 100 dagen....jeetje dat is toch een record zeg! Ik hoop echt dat je geduld beloont wordt met een mooie positieve test!

Nou nog ff mijn eigen kaartje, vandaag dag 13 alweer... Nou ja ik zit nog redelijk laag!

Deel Deze Pagina