Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @wieffie thnx meid...volgende week gooi ik er een testje tegenaan als mijn temp nog hoog is...

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal

hier weer mijn kaartje. Zomenteen naar de gyn voor de samenlevingstest. Ze verwacht morgen mijn ei, dus ben benieuwd.
    rensie; wat lang zeg, ik hoop dat het beloond wordt!
    dimmel;ziet er goed uit, een mooie innestelingsdip zou ik zeggen!
    vraagtekentjes: succes gewenst voor je man! Mijn man vond het ook niet geweldig, en stelde het allemaal uit, maar uiteindelijk toch gedaan! Ik hoop voor je dat de uitslag goed is!
    shedevil; wat een tegenstelling meid! Goed dat je voor jezelf kiest. Ik hoop dat het snel beter gaat.
    pipi; je gaat wel weer goed, wat een stijging!

3. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Daar sluit ik me bij aan ;) ... Vind het oprecht heel stoer dat je ondanks je gevoel wat betreft je liefde voor hem en je voorziene toekomst wb zwanger worden, toch kiest voor jezelf. Je zet je gevoel niet zomaar aan de kant en je was al zover, maar wat je zegt; als hij wegloopt voor alles dat moeilijk is, hoe moet dat dan als je strax een beebje hebt wie volledig afhankelijk is van de mensen die voor m moeten zorgen? Overbodige text natuurlijk want daar heb je al over nagedacht als ik het zo kan inschatten... Niets is perfect, alle mensen maken fouten, maar aan problemen moet gewerkt worden om een oplossing te vinden en als je dat alleen moet doen waar het met z'n 2en had gekunt/ gemoeten, voel je je verdomd eenzaam Je kiest zeker niet voor de makkelijkste weg, maar als dit voor je gevoel de beste is, dan zitten je verstand en je hart helemaal niet zo slecht op 1 lijn. Wat je verleden keer al zei; jij komt er wel! ;)

Ik zag in mijn vorige posting dat er iets verkeerd is gegaan (had Zico geschreven waar ik Rensie bedoelde). Het eerste bericht staat wél goed, maar nu zag ik een tweede (zelfde) staan maar met mn foutje erin; sorry Zico :oops: ! Voor als iemand het opgevallen was :(

Rensie (nu wel in 1 keer goed hihi :oops: ) ik hoop inderdaad dat je streepje alsnog een voorbode was voor de dikke streep waar je op hoopt! :D Ik vind dag 100 ook wel stoer ja ;) *duimduim*
    Maar je krijgt toch taart :whistle: *aardbeientaartjemetslagroom*

Pipi, je loopt nog van je kaartje ;) , hoop dat het een goed teken is :D

Alle meiden op de w8bank; succes!

4. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    wie heeft er hier direct na de eisprong al symptomen

5. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein

ik heb de eggywhite weggehaald misschien krege ik dan wel kruis maar nog niks hier.

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Pipi en rensie: het ziet er spannend uit, ik ga hard duimen hoor......

Dimmel: en nu de stijging vol blijven houden....

Shedevil: gewoon knuffie voor jou.....

Alle andere natuurlijk ook weer heel veel succes.....

twinny

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hier mijn tempkaartje hij zakt :cry:

8. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemiddag meiden,

Dit is mijn kaartje voor vandaag:

Erg mooi stabiel vinden jullie niet?

@Vraagtekentjes,
    haha bij jou ook geen puistjes te bekennen tijdens de puberteit? Bij mij ook niet hoor, maar die komen nu volgens mij allemaal.... Even een inhaalslag. Dan maar liever 1 grote buil dan 1000x kleine builtjes hihihi.

@Rensie,
    Meis je maakt het wel erg spannend hoor! Ik ga duimen voor een positieve test hoor!

@She-Devil,
    Meis heel veel sterkte!

@Wieffie en Daantje,
    Ik ga duimen voor jullie meiden dat jullie deze ronde een mooi eitje krijgen!

liefs Divi

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb wel eens gehoord dat je ontwikkeling door de pil stopgezet wordt. Veel meiden hebben weer last van puisten nadat ze zijn gestopt met de pil omdat je dan verder gaat vanaf het moment dat je met de pil begonnen zou zijn... Klinkt ergens wel logisch... :(

10. Vraagtekentjes

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Tjee Wieffie, dus eigenlijk zijn onze puistjes een teken van onderontwikkeling :( ;) hahaha... Das een goeie voor de eerstvolgende die me er hier weer pijnlijk van bewust maakt dat anderen ze ook zien whahaha.
    Maar, buiten dat, lijkt me geen goeie zaak in dat geval om zo vroeg aan de pil te gaan dan! Ik was 12 of net 13 dus dat zou wel kunnen. Als ik reken, zeg 13 jaar toen ik aan de pil ging, nu een ruim jaar gestopt (vingers erbij haha) ben 25: heb ik 11 jaar lang in zwevend gebied gezeten :confused: !
    Ik heb altijd begrepen, ook bij bv zwangeren, dat dat simpelweg een hormoonkwestie is die de talghuishouding in de knoei gooit. Zou ook wel kunnen, met een natuurlijke cyclus krijgen al die hormoontjes de kans om te gaan waar ze willen, met de pil heb je die voor een gedeelte juist onderdrukt...
    Nouja, al met al en wie of wat ze dan ook op mijn hoofd (en dat van D*v* ;) ) kweekt, ik heb mijn gezicht liever zonder champignons enzo :( :x :evil: whahahaha (ik kan er ook gewoonweg niet vanaf blijven aaargh :( , gelukkig geen blijvende schade hier afgezien van mijn reputatie dan) ;)

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Dames mijn ei heeft zich ook weer gemeld :)

@Rensie Ik hoop dat het raak voor je is meid en dat je lange wachten wordt beloont deze maand!

@Bengeltje Als ik zou kijk kan je best al op dag 13 zitten na eisprong.
    Ik hoop dat je op dag 8 zit want dan heeft deze lichte daling wrs niets te betekenen.....

@Dimmel: Ziet er mooi uit!

@Pipi: welkom terug..jij ook een mooi kaartje!

@She Devil : Moeilijk allemaal maar goed dat je voor jezelf kiest.
    Ik begrijp alleen niet dat je nog blijft temperaturen? Of mis ik iets...

Liefs, Paula

12. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    hihi Vraagtekentjes, wat moet ik lachen om jou verhaal haha haha haha ........
    Ik heb al aardig wat littekentjes, dus wel blijvende schade pfffffff.......
    Ik zeg altijd maar ach, ik heb toch al verkering, woon al samen haha haha.......

13. [quote="Vraagtekentjes

Rensie (nu wel in 1 keer goed hihi :oops: ) ik hoop inderdaad dat je streepje alsnog een voorbode was voor de dikke streep waar je op hoopt! :D Ik vind dag 100 ook wel stoer ja ;) *duimduim*
    Maar je krijgt toch taart :whistle: *aardbeientaartjemetslagroom*
    [/quote]

dank je wel, lekker taartje hoor! geen ongi nog hier, wel vlagen misselijkheid....
    alle meiden die duimen, thanks! (zijn er zo veel)
    liefs rensie

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    rensie, het blijft spannend meid zo voor je hoop zo dat je snel een dikke vette test hebt! duim voor jullie!

15. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Goeiemorgen dames

kijk eens hij is weer gestegen...begin nu toch wel te twijfelen maar snap niet waarom ik dan niets aan mezelf merk ben wel veel moe de laatste tijd en heb nu aders door mijn tepels lopen maar verder nog af en toe misselijk maar verder ook niets...we wachten gewoon af he'

bedankt voor jullie berichtjes

Liefs Dimmel

16. goedemorgen,

dag 101, 16dpo... geen :evil: nog en nog steeds hoge temp... :D
    goh zou het dan toch?

liefs rensie
    [​IMG][/url][/img]

17. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    lijkt mij wel rensie.
    ik had ook mijn ei op dag 74 ofzo en toch eisprong en zwanger.
    ik denk dat jij ook gewoon zwanger bent.
    ik duim voor je liefs hairdresser.

18. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    wauw!

Rensie & Dimmel...ziet er goed uit! En nu hog blijven hé?!?

Hier mijn kaartje van vandaag, geen interesante veranderingen.

19. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen meiden!
    Rensie en Dimmel dat ziet er goed uit meiden! Houden zo!

Liefs Bregt

20. Vraagtekentjes

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Tjee Rensie, dat ziet er goed uit hé?! :D
    Hou je het nog een beetje uit met de zenuwen of valt het wel mee?
    Wow wat hoop ik op streepjes zeg *duimduim*. Maarre, als je nu positief test, krijg je dan ook die 101 dagen erbij ipv de standaard 2 weken? Dan ben je al over de helft hahaha ;) Weet je al wanneer je eventueel wil testen als de :evil: wegblijven?

Ik vergeet gewoon goeiemorgen te zeggen!
    Vriendje is net bij de HA geweest en kwam terug met een voor mij verwarrend verhaal. Althans, verwarrend, was wel duidelijk maar vind het raar. Zijn HA moest eerst eens even opzoeken hoe zo'n semen-onderzoek nu eigenlijk werkt en waar hij het in kan leveren. Bij hem in de praktijk wordt iedereen namelijk gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis dus wist ie eiegnlijk niet wat ie er mee aan moest :( .
    Zijn tip was ook om samen naar de gyn te gaan, maar dat willen we (nog) niet. Hij mag ze wel inleveren dus maar moet eerst uit gaan zoeken waar en hoe! Zijn er meer huisartsen die het niet via de praktijk laten doen of is het echt standaard om de gyn erbij te betrekken gelijk al?
    HA zei ook dat dat onderzoek eigenlijk niets zegt... Ja, ik snap best dat het een momentopname is maar een matig of uitermate slecht maakt toch zeker wel verschil? Okay, je hebt er maar 1 nodig maar tóch...

Pfff, wat een lap text weer hihi. Heb ook zoooo raar gedroomd (ik ben vannacht bevallen in een flat dat kapot was en heb mn baby eerste uren niet gezien, moest eerst opmaken en haar doen, daarna bleek mn beeb te zwaar om te tillen dus vond ik het eigenlijk niet leuk en wilde ruilen :( :rolleyes: :(: ). Mijn dag kan al niet meer stuk dus :( hahaha...

Deel Deze Pagina