hoi meiden O rensie en Dimmel dat ziet er goed uit, ik duim echt heel hard hoor meiden. Wanneer wilde je opnieuw gaan testen rensie? Ik had niet echt klachten hoor, trouwens ook tot nu tot niet echt gehad, dus pin je daar niet op vast. Het enige wat me echt opviel was dat mijn ogen bleven glanzen, ook als ik moe of verdrietig was! Vraagtekentjes: succes met het onderzoek bij je vriend en die droom, hihi...... ik droomde in het begin van de zwangerschap altijd dat ik een baby kreeg, maar die was dan al peuter en alles wat we gekocht hadden paste al niet meer! Alle meiden succes weer......... twinny
Vraagtekentjes, Je kan ook gewoon een test op internet kopen die zijn ook betrouwbaar. Te verkrijgen bij testpoint. Groetjes Maaike
Hallo allemaal, Gisteren is de ongesteldheid doorgebroken, nota bene precies op de dag die FF voorspeld had, zucht... Nou ja, weten we waar we aan toe zijn... Mijn kaartje plaats ik hier niet, jullie kunnen je vast voorstellen hoe het eruit ziet. Het complete kaartje van cyclus 1 zet ik straks in mijn album (even uitzoeken hoe dat werkt). Dimmel & Rensie: veel succes. SheDevil: hou je haaks, je bent heel dapper tot nu toe!
Nou dat lukt dus niet... bestandstype (bmp) niet toegestaan... even aan mijn vriend vragen in het weekend hoe ik dat bestandstype verander... Of weten jullie dat?
goedemorgen meiden rensie en dimmel ik ga heel hard voor jully duimen en voor de rest natuurlijk ook. mijn temp was weer gestegen maar ga er niet vanuit dat er wat aan de hand is heb gelukkig voor het eerst nergens last van geen enkel kwaaltje. nog een weekje en dan zien we wel weer wat er gebeurd . liefs patricia
@pipi jij gaat ook in een mooie stijgende lijn omhoog! @Aquila Jammer jammer jammer @Dimmel succes als je morgen gaat testen! Als FF gelijk heeft en je hebt 8 dagen geleden je eisprong pas gehad is ie dus zeer wrs negatief... @Rensie ziet er goed uit meid! Wanneer ga je testen? Hier mijn kaartje van vandaag Liefs, Paula
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: @Rensie, Wow meis! Wanneer ga je testen? Spannend zeg! Ik blijf voor je duimen liefs Divi
help me ei is weg wat baal ik nu zeg van mijn temperatuur heb al wel sinds het weekend gevoelige borsten en tepels zal toch wel niets betekenen zie mijn temp kaartje van gister nog in mijn album en dan deze zonder streep
@bengeltje, raar is dat toch hoor waarom trekt hij nu 'je kruis' in ? ik snap het zelf soms niet hoor
als ik mijn temperatuur van vandaag weg haalt dan geeft hij mijn kruis terug maar ik weet dat me temp vanmorgen weer 36,5 was grrrrrr had zo goede dag tot ik net me kruis zag verdwijnen echt de moed zakt echt weg
@bengeltje, ik vraag me dan af waarop FF zich baseert? je hebt toch verschillende stijging van meer dan 3 dagen in je curve staan? ik vind het sneu voor je hoor meid
ik weet het echt nier meer weet alleen dat ik verschrikkelijk baal en de moed weg gezakt is als ik de temperatuur vna vandaag weg haald staat mijn kruis er weer zet ik hem er neer dan is kruis weg kan moeilijk andere getal de neer zetten dan hou ik mezelf alleen voor de gek het was echt 36.5 2 keer getemperatuurd de normale tijd 07.15 en 08.15 beide waren 36.5
je mag de moed nog niet verliezen he meid als ik jou was zou ik gewoon klussen, verder tempen, je slijm in de gaten houden en zien wat er gebeurt meer kan je ook niet doen natuurlijk rot voor je een dikke knuffel van mij
het rotste is juist als ik de slijm in de gaten houd ja dan had ik al 3 keer een eisprong gehad moeten hebben dus dat is ook al iets waar ik nog niet op kan vertrouwen al sinds december 2005 bezig begin echt gek te worden ik was gister zo blij dat ik een kruis had enzo dat ik dat dus mooi aankomende woensdag aan de gynaecoloog kon laten zien na dat gaat nu dus ook niet meer. al moet imk er nog wel heen omdat ik dus dachde gene eisprong te hebben nou blijkbaar heb ik die idd nog niet . ik ga ook zeggen dat ze me dan maar medicijnen moet geven want ik wil een eisprong hebben dit zou dan al de 3de keer zijn zonder eisprong nee kan ook niet meer doen is zo . ik ga morgen me gedachten ff ergens anders proberen te zetten hou morgen voor familie me verjaardag ben eingelijk maandag jarig mja zaterdag vond ik leuker haha hoop dat het gaat lukken en ieder geval bedankt voor het luisteren naar mijn geklaag dikke knuffel terug van mij
je klaagt helemaal niet meisje en alvast een gelukkig verjaardag! gelukkig mag je volgende week naar de gyn zodat ze jou kan helpen en hopelijk komt het snel goed dan succes gewenst! knuffel
ik hoop het ook ik zal eens na de winkel gaan bedankt hoop dat het ook leuk word en hoopte eingelijk op een mooiv erjaardags wondertje helaas zal er niet in zitten. en als de gyn mij niet helpt zoals de vorige keer ga ik echt naar een andere toe. in ieder geval echt bedankt knuffel
Hoi meiden nog steeds geen duivels hier... ga denk ik maandag opnieuw testen (als ik dat volhou, anders zondag) Dimmel, zullen we samen posi testen? bengeltje, rot he als hij je kruis weghaalt, weet hoe het voelt had ff ook 3 keer bij mij gedaan... aquila, knuf! pipi, hij gaat mooi door omhoog! VERder weet ik ff niet meer want zwangere buuf staat voor de deur en heb te lang staan klepppen liefs rensie
Help! net op het toilet een soort lichtrose slijm bij mijn baarmoedermond (soort eiwitslijm met rose tint) toen ook met wcpapiertje helemaal tot daar en er zat wat helder bloed op (veel helderder dan bij ongi) ben juist wel erg misselijk nu... wat is dat? is het of iets anders, wie herkent dit? (zit even in stressfase) rensie