Ik snap er niets van, nog geen gezakte temp, afscheiding weg. Woensdag zei ze bij de follikelmeting vandaag mijn ei. Misschien dat het zaad in onvruchtbaar slijm is dood gegaan? Dat zou heel wat verklaren. Ik hoop er maar niet teveel op. Als het na het weekend nog niets is, bel ik de gyn. We klussen maar dit weekend! Ik zag wel veel mooie kaartjes voorbij komen zeg! Spannend!
Wies, je hoeft op de dag van je eisprong geen dip te hebben hoor... Als het goed is zal je temp vanaf morgen omhoog gaan. Succes met afwachten! Rensie bah dat wil je natuurlijk niet zien... Het kan het begin zijn van ongesteldheid maar kan ook met evt innesteling te maken hebben. Ik duim voor de 2e optie! Liefs, Paula
@ Rensie, ik weet het niet meis . Ik hoop niet alsnog de ! Ben ook bang dat het van alles nog kan zijn want het is bij iedereen zo anders... Ik duim extra voor je dat het weer weggaat! @ Aquilegia, jammer zeg Dikke knuf en heel veel geluk in de nieuwe ronde! FF haalt inderdaad je kruis weg als je eitje achteraf niet waarschijnlijk lijkt door de minimaal stijging tov je basale temp. Als je dan weer daalt na een aantal dagen zou het (denk ik hoor) volgens FF wel eens "gewoon tijdelijk iets hoger tempje" geweest kunnen zijn. Het gebeurt namelijk niet als je een keertje daalt in je LF wanneer je een duidelijk hogere temp hebt dan voor je ei. Misschien ben je dan net zo'n randgeval! Meiden, fijne avond, ik kan nog een weekendje schandalig tekeer (uh ik die al dronken wordt van 2 cola-light) dus ga gezellig met vrienden wat drinken... Morgen uitslapen dus Dus ik jaag nu alle aankomende het land uit en wens iedereen ook veel plezier vanaaf!
@blondie ja we zullen zien he maar ja had al 4 weken geleden ongi moeten worden weet dat mijn eisprong laat was maar heb de test van mijn moeder gekregen dus even doen he ze wilde het weten. @rensie zeker we testen allebei met een dikke posi haha
Hey meiden, Ik ben vorige maand (na MK) begonnen met tempen. Ik wilde zo graag een beetje controle over m'n cyclus hebben, weten wanneer m'n eisprong was. Ik heb vorige maand m'n eitje gevonden, maar helaas is het die ronde niets geworden. Volgens mij heb ik vandaag m'n ei! Gister en vandaag positieve ovulatietest, vruchtbaar slijm en zachte baarmoedermond (ja, ik houd alles bij ) en heb vanmiddag ook ongi krampjes gehad. Vanavond nog een keer klussen en dan morgen hopen dat de temp onhoog gaat! Dit is mijn kaartje, duimen jullie mee voor een hogere temp morgen? Een knuffel voor iedereen die ongi is geworden, en een hoge temp voor degenen die op de wachtbank zitten! xxx MamaNorah
goeiemorgen dames, ja ik ben vroeg vandaag maar kon na het tempen om 6 u even de slaap niet meer vatten ik snap helemaal gene zier van mijn curve na mijn ei het lijkt wel of ik al ongi ga worden vandaag of morgen en dit op DPO 6 Heeft er iemand verstand van hoe ik dit moet gaan interpreteren, die dip tot onder het gemiddelde? ik snap het niet ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik ben een beetje radeloos groetjes van een onzekere claire
Goedemorgen meiden! Hier mijn tempkaartje weer even, nog niets bijzonders aan te bespeuren. Dit weekend ga ik roeien van Terschelling naar Vlieland, dus ik kan niet eerder lezen dan zondag avond. Dus meiden ik hoop dat er een paar zwangeren bij komen! Meiden veel succes! Ik zal wat warme lucht blazen (ppppffffffff....) en meiden die gaan testen heeel veel succes! Liefs Bregt
Goeiemorgen meiden vanmorgen getest en het was negatief dus nog even wachten op mijn ongi maar snap niet waarom mijn temp dan hoog is. @rensie hopenlijk heb jij wel een posi test in handen Liefs Dimmel
dimmel Je zit nog maar 9 dagen na je ei. Als ff gelijk heeft met je ei test je waarschijnlijk te vroeg. Ik zou het over een paar dagen nog eens proberen. claire Ik blaas je temp weer omhoog!!!!!! Hier ook weer mijn kaartje. Ik heb trouwens nog steeds hoofdpijn, het is lang geleden dat ik het zo erg heb gehad Groetjes Maaike
@dimmel, ja volgens mij heb je ook te vroeg getest meisje en ik zie dat jij ook zo een dip hebt gehad (net als ik op dag 6) net als ik nu heb ik hoop dat het een goed teken is @mss, heel erg bedankt! ik hoop dat hij dan ook hoog blijft dus blijven blazen meisje
goedemorgen meiden rensie ik hoop ook dat het te maken heeft met de innesteling dimmel je temp kan hoog blijven en toch ongie worden (hoop het natuurlijk niet voor je) clair hoop ook voor jou dat hij morgen weer omhoog gaat zal ff blazen voor je ppppffffffffffffffffffffffffffffffff verder weet ik het ff niet meer wat ik allemaal tegen kwam mijn temp is ook iets gezakt maar ja wat zal dat zeggen we zien morgen wel weer zal voor iedereen hard gaan duimen liefs patricia
ow pipi, ik hoop hard voor jou dat die toch eens hoog blijft zonder ongi te worden meisje! ik blaas ook ff jouw richting uit liefs claire
Hoi meiden, bloed heeft niet doorgezet, temp is nog steeds hoog en geen duivels in de buurt dimmel dag 9 is erg vroeg, ik testte dag 14 nega.... succes liefs rensie [/url][/img]
Hier mijn kaartje.. temp gaat in een gestage lijn de lucht in..hoop dat dat zo blijft Als enige heb ik last van erg gevoelige tepels.. @ Rensie! Alweer goed nieuws. Ik denk echt dat jij vandaag even moet testen want deze spanning wordt mij straks teveel @ Dimmel jammer voor je maar ik had het wel verwacht.. Ook al ben je een maand geleden niet ongesteld geworden.. je temp zag er niet naar uit dat je zwanger was en gezien je lijstje heb je ongeveer een week gelden je eisprong gehad. Nog even afwachten dus. en misschien heb je een onregelmatige cyclus? @ Rensie Gewoon niet interpreteren. Een lage temp in je lijstje na je NOD zegt helemaal niets. Morgen is ie wrs weer gewoon boven de rode lijn. Aangezien je ovutesten hebt gebruikt ben je zeker dat je een eisprong hebt gewacht. Gewoon rustig blijven en doorademen. @Pipi Ga jij deze ronde jezelf en ons verblijden? @mss vervelnd die hoofdpijn..beterschap! Liefs, paula
jeetje rensie, jouw temp. is echt stabiel, het moet raar gaan dat je niet pos. test! dat je dat volhoudt joh, om niet te testen, ik had er elke dag een test tegen aan gegooid denk ik
en dit is mijn kaartje.... wachten, wachten, wachten... Kan nog alle kanten op @Dimmel: volgens je kaartje zou je 3 dagen geleden een innesteling hebben gehad, vanaf dat moment wordt er pas het hormoon aangemaakt die zichtbaar wordt op je test, dus gewoon nog veel te vroeg. even geduld nog! ha ha moelilijk he? ik weet er alles van.
Goedemorgen meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: @Rensie, Jeetje meid, je houd het wel heel erg spannend zeg! Ik hoop toch zo voor je dat je een positieve test in handen mag hebben! Ik blijf heel hard voor je duimen! Wanneer ga je nogmaals testen? @MamaNorah, Ik duim voor jou voor een mooi eitje meis, dat het een hele mooie ronde mag worden. @Bregt, Meis een heel prettig weekend, geniet ervan, enn he wordt mooi weer! @Claire, Ik ga even blazen hoor phhhhfffffffffffffffffffff. Je temp moet omhoog. @Pipi24, Jouw kaartje ziet er ook weer mooi uit meis, ik blijf voor je duimen! @Suzan, jij gaat ook de goede kant op meis. Ik blijf voor je duimen hoor! liefs Divi
Goedemorgen meiden, Wat zijn er weer een aantal spectaculaire kaartjes zeg! Claire, het zou mij niet verbazen als je een innestelingsdip hebt! Morgen is je temp vast weer omhoog! Bregt, succes met wachten op je ei en veel plezier met roeien dit weekend! Dimmel, dat ziet er idd ook uit als een mooie innestelingsdip! Ik denk ook dat je te vroeg getest hebt! Ik ga heel hard voor je duimen dat ie over een paar dagen wel positief is! Pipi, jij gaat ook nog steeds lekker... Hopelijk is nu de afloop beter dan vorige maand... Ik ga iig voor je duimen! @Rensie, jeetje meid, je zou toch nu ook ewl een positieve test verwachten! Ik blijf iig voor je duimen hoor! @Blondie, ik hoop dat je die lijn doorzet! Ben erg benieuwd, dat wordt een spannend weekje! @Susan, ook jij gaat de goede kant op... idd wachten wachten wachten... vervelend he! Gelukkig kunnen we dat hier wel samen doen! Ik ga ook heel hard voor jou duimen! @Divi, laat dat ei maar snel weer komen! Kunnen wij ook weer samen op de wachtbank gaan zitten! Hier nog ff mijn kaartje... zal nog wel weer een paar weekjes duren voor mijn ei eindelijk weer eens om de hoek komt kijken... Allemaal een fijn weekend... ik ga vandaag maar eens aan de schoonmaak en ik heb nog veel werk liggen... en dat met dit mooie weer
hoi meiden Rensie: ik blijf voor je duimen meid, zolang de er niet zijn blijven we hoop houden.... Dimmel: denk dat je inderdaad ietsie te vroeg was. Wacht nog ff tot woensdag ofzo..... Pipi: ga blazen dat ie niet te veel daalt! ALle andere meiden natuurlijk ook weer heel veel succes..... Twinny