ja meiden ik weet het maar mijn moeder kwam met de test en ze wilde het graag weten dus maar zelf had ik wel in de gaten dat ik negatief zou testen maar goed. Heb gisteren op mijn werk een dip gehad en hebben gepraat enzo met 4 collega's en die zeiden allemaal als je nu eens een test doet dan heb je wel zekerheid nou ja ik werk samen met mijn moeder dus we zijn direct een test gaan halen. maar goed zeg net ook tegen mijn vriend ik wacht als het volgende week nog zo is breng ik wel een plasje naar de HA. Thnx voor jullie reactie's Liefs Dimmel
dank jullie wel voor de lieve reakties meiden @susan, ik hoop voor je dat je temp zo hoog blijft en wie weet testen we samen positief op 10 juni afwachten is gewoon...k*t!
hoi meiden ben zelf wel erg nerveus, maar heb met hubbie afgesproken maandag te testen. een negatest heb ik niet nog eens zin in... en als ik zwaner ben ben ik dat maandag ook nog maar het duurt me wel lang tot maandag verder mooie kaartjes geazien blondie, volgens mij bedoel je met je 2e rensie iemand anders liefs rensie en bedankt voor het duimen
oh, echt spanned, dit wordt een mooie maand denk ik, wat een kaartjes zeg! hier de mijne nog steeds geen ei. echt raar. Zou het dan toch zo zijn geweest dat ik woensdag nog geen vruchtbaar slijm had, en de samenlevingstest daarom negatief was? ik heb vanmorgen wel een uur eerdr getempt. Moest wel, moest gaan werken. Maar een uurtje kan toch geen 0.4 graden ongeveer schelen? Afscheiding weer waterig vandaag, ik snap er niets meer van. Wachten rustig af. degenen die van het weekend testen, succes, ik hoop maandag op veel +++!
Ik zal ook eens mijn kaartje plaatsen. Zier er voor men gevoel een keer veelbelovend uit, laten we hopen dat het ook echt veelbelovend is hihihi
rensie spannend maak je het hoor veel succes met geduld hebben en maandag heb je vast een mooie positieve test in je handen!
ik heb sinds vanmiddag bruinverlies ik heb me ei toch niet gehad deze maand ? zie kaartje hier en album
@ rensie.. ja dat moest claire zijn.. kan het nu niet meer veranderen.. Ik ga duimen voor je voor maandag! Liefs!
Goedemorgen! Het is nog een beetje vroeg....maar hier dan mn kaartje van vanmorgen. En de hoofdpijn is nog niet weg Groetjes Maaike O,ja Ichtus gefeliciteerd! En Daan ziet er goed uit meid.....kom je niet in de verleiding om te testen? En voor de rest van de meiden "Keep youre temps up!
hoi meiden bedankt voor je reacties van gisteren. rensie hoe gaat het ben erg benieuwd bengeltje ik dacht geen ei geen ongie? of kan dat wel daantje spannend hoor ga duimen voor jou wies31 hoop dat je je eitje nog vindt claire hoe is het met jou temp wieffie hoop dat deze keer je ei wat eerder is divi bedankt voor het duimen susan gaat ook weer goed hopen dat het zo mag blijven jeetje wie ben ik nu nog vergeten? nou iedereen weer veel s6 en hopen op een mooie maand hoop dat me dip hier is wat ik denk en anders helaas volgende ronde. we wachten wel weer tot morgen. nog steeds nergens last van geen kwaaltje te bekennen liefs patricia
Goedemorgen! Ik heb vrijdagavond m'n ei gehad, en dat heb ik goed kunnen voelen. 't Was voor 't eerst dat ik zo'n pijnlijke eispprong had. Als m'n temp morgen nog hoog is krijg ik een mooi rood kruis (heb natuurlijk even gespiekt, hihihi) Dit is m'n kaartje: Iedereen veel succes, ik duim mee voor hogere temperaturen!
Hoi dames, aaarrrggghh rotdag, ik heb en bruinverlies (licht) en ff heeft mijn kruis weggehaald snap er niks van! rensie [/url][/img]
hey meiden ben gezakt maar dat had ik wel verwacht... maar goed ben blij als ik ongi word dan kunnen we tenminste door naar de 3e ronde. fijne zondag! Liefs Dimmel
@rensie ik weet het ook niet, je temp is wel mooi hoog nog... bijna maandag.... @ daantje ziet er mooi uit meis! Enne heb je echt 8 x seks gehad rond je vruchtbare dag? Respect! Sportschool niet meer nodig @ Dimmel je zit nu 10 DPO, hoeft echt nog niets te zeggen hoor...
@ Daan ik weet het natuurlijk niet zeker...maar volgens mij ben je roze deze maand . @ Rensie jee, wat vreemd? Komt het misschien dat je spotting hebt ingevuld? Of heb je em op een andere modus als advance gezet? Probeer met je mee te denken. @ blondie/ Paula bij jou ziet het er ook spannend uit zeg! @ Pipi wordt ook tijd voor ons dat het roze wordt!
@ Blondie: Ja deze ronde hadden we zoiets van we luisteren niet meer naar wat goed is.... om de dag enzo.... maar gewoon lekker wanneer we zin hebben
@ mss: Ik durf ook bijna niet te hopen, maar heb nog nooit tempen gehad rond de 37,1 en 37,2 Vind het zo spannend
Jee daan! Ik zit op het puntje van mn stoel...voel je al iets? enne heb misschien niet goed opgelet, maar waneer ga je testen?