@ mss: Ik wilde vandaag al gaan testen, maar heb me weten te beheersen.... pfff was moeilijk hoor. Zeker omdat men NOD zo dichtbij is. Ik heb wel steeds krampjes in men darmen, witte afscheiding en hoofdpijn..... maar verder geen kwaaltjes zoals vorige rondes.
dit is nu mijn kaartje zie mijn andere in album van gister vraag me toch nog aF hoe kan ik ongesteld worden als bijna iedereen denk dat ik geen ei gehad heb
Sterk hoor Daan. Nou ik heb al de hele week last van hoofdpijn gehad...denk ook dat het wel iets met het weer te maken heb. Je laat het ons wel weten toch? En hoofdpijn is ook iets wat zwangere vrouwen hebben Blijft allemaal spannend!
Hallo meiden! Ik zie er een aantal kaartjes tussen waar ik heeeeeeel hard voor aan het duimen ben [-o< ! Ik zeg dat we die roze wolk deze maand massaal gaan bezetten hihi! Ik wil graaaag meedoen . Heb denk ik ergens rond 24 Juni mn NOD pas (moet zelfs nog gaan klussen voor mn ei dus hahah) dus ik doe nog even niet mee, maar daarom tijd om te duimen over voor jullie! Rensie, raar dat FF je kruis weghaalt zeg (en gemeen ) Aan het invullen van spotting kan het volgens mij niet liggen. Ik heb daar namelijk een abonnement op en daar doet ie nooit iets mee! Je temp is (lijkt mij) ook fantastisch stabiel nog dus. Raadseltje! Misschien inderdaad die andere modus ofzo? Spotting zelf hoeft gelukkig (en dus hopelijk in dit geval) niets te zeggen, ik blijf duimen. Morgenochtend testen? Spannend! En voor de nog niet NODmeiden, ei ei ei ! Hopelijk brengt de aankomende zomer allemaal vlotte eitjes deze maand Fijne dag allemaal!
@Mama2801, volgens FF heb je je eitje nog niet gehad dus zou een inn-dip onwaarschijnlijk zijn... Die kun je pas (eventueel, tis niet altijd) zien 5 tot 10 dagen na je ei... Volgens mij blijven klussen meid! Heel veel succes!
Je kunt gewoon ongesteld worden zonder ei hoor. Als je namelijk de pil slikt heb je ook geen ei maar wel een menstruatiebloeding elke maand.
Ik denk dat ie het kruis weghaalt omdat je voorbij 16 DPO zit en nog niet ongesteld bent of positief hebt getest en dat kan volgens het programma van FF niet, dus gaat ie voor jou op zoek naar een nieuw ei. Ik vind jou temp wel heel erg stabiel. Weet je heel zeker dat je thermometer goed is? Ik hoop dat de spotting niet doorzet en je morgen positief test!
bengeltje;heb je dag 25 je ei niet gehad, lijkt er wel op. mama;volgens is het je ei die springt! daan en pipi; volgens mij zijn jullie hartstikke zwanger! ik hoop het voor jullie! hier mijn kaart, misschien gisterenavond mijn ei gehad, toen kreeg ik ineens ook zo'n erge steek. En temp omhoog vanmorgen! denken jullie dat ik afgelopen woensdag dan al vruchtbaar slijm had? Sorry hoor, ik blijf er over doorgaan.
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: Nou me temp in ineens wel heel erg hoog. Ik had het vanacht ook zo warm... weer de opvliegers van de Clomid, gisteravond een feestje gehad waar ik 4 wijntjes heb genomen en ik heb later getempt dan normaal (zie dat open rondje) Heeft het daar misschien mee te maken? Ik geloof niet dat ik nu al mijn eitje heb gehad? @Rensie, Jeetje meid, het blijft erg spannend zeg! Ik ga heel hard duimen hoor meis dat je morgen alsnog een positieve test mag hebben! @Daantje82, Zoo meid, jij gaat ook goed, wat spannend zeg! Ik blijf voor je duimen! @Blondie, voor jou blijf ik ook duimen, je kaartje ziet er goed uit! liefs Divi
Hoi dames, Ik heb heel veel gemist precies op 1 dag tijd en het gaat goed met sommige kaartjes ik vind vooral die van daan er goed uitzien, ik hoop dat je temp hoog blijft meis en pipi, jou temp zakt maar die mag gauw terug omhoog gaan hoor! hopelijk is het een dip op dag 10...zou mooi zijn toch? hou ons op de hoogte hé vraagtekentjes: jij mag bijna beginnen klussen! geniet er lekker van en vergeet je richtingaanwijzers niet te plaatsen ik heb niet alles goed kunnen volgen van afgelopen dag omdat ik op het werk was, maar ik beloof nu vertaan jullie kaartjes te volgen ik heb 2 vrije dagen dus ik kan makkelijk de dingen lezen nu hier nog ff mijn kaartje van vandaag gelukkig is mijn temp terug gestegen ik kan er nog niets over zeggen want ik zit nog maar op DPO 7 dus alles is nog mogelijk ik kan jullie wel vertellen dat ik nu al 2 dagen last heb van hevige obstipatie, ongi-krampen onderin mijn buik en onderrug en wit slijmverlies... we wachten nog steeds af en ben nieuwsgierig wat mijn temp morgen weer brengt groetjes
ik koester ergens wel een klein beetje hoop maar ik ben heel bang voor teleurstellingen het is spannend en ik vind die obstipatie zo heel gek bij mij heb dat normaal nooit! ik eet hetzelfde als normaal en ga normaal 2 tot 3 keer naar de toilet neem nu een middel om die obstipatie te verhelpen want gisteren hield ik het niet van de pijn op mijn werk wanneer ga jij testen daantje? je temp is zeker mooi hoog! ik vind het veelbelovend eruit zien meisje
Wat zitten hier veel meiden met een innestelingsdip bezig.. Ik ben nu 2 x zwanger geweest; heb geen innestelingsdippen gehad ook geen tussentijds bloedverlies... Heb wel "innestelingsdippen" gehad.. maar die maanden was ik niet zwanger... Zelfs 1 maand een keer tussentijds bloedverlies gehad..niet zwanger... Dus ga niet hopen of wanhopen met 1 enkele dip. Dat heeft 9 van de 10 keer niets te betekenen. Als je het daaraan kon merken scheelde het heel wat zwangerschapstesten...
@ claire: Ik duim voor je meid! Ik laat ze overuren draaien hihihi Ik ga 7 juni pas testen, dan wil men mannetje namelijk pas testen.... hahaha het moet maar
@daantje, hoe hou jij het uit zeg mijn hoedje af voor jou als het je lukt ik duim ook gretig voor jou meisje!
@ claire: Men moeder zegt morgen testen op men NOD..... ze wil zelfs de test betalen hahahaha Wat moet ik nou hihihi