Ik g ahet ff kort houden vandaag. Ik voel me ontzettend misselijk en heb erg veel last van mijn colitus dus vandaag een rustig dagje... Maar ff mijn kaartje... Er zijn echt een aantal super kaartjes! Ik duim echt voor jullie allemaal! Ik zal later wat uitvoeriger typen, maar ga nu eerst nog weer ff in mijn bedje liggen :x
voor de mensen die t nie helemaal snappen geheheh van me bericht, is dat sommige mensen te snel willen testen en dan is mijn idee van laat de natuur zn werk doen en als je echt over tijd ben dan gaan testen laat niks over haasten anders kan het een steeds grotere teleurstelling zijn en ga nie teveel er mee bezig zijn dat kan altijd nog als je ook echt zwanger ben! laat t over je heen komen k weet t t is moeilijk daan en ik doen nu ook waar we zelf zin in hebben en geloof me dat gaat veel beter voor me gevoel! kijk maar nog is ff naar ons kaartjuh en heb mijn uitspraak al gedaan over 7 juni dusss blijf ons maar volgen het word echt t mooiste kindjuh op aard groeten Danny de vent van daantjuh
Nou Daantje daar kun je het dus mee doen Eerst maar es kijken wat morgen gebeurt.. (en dan stiekum langs mamalief ) Sorry Danny Wieffie wat vervelend colitis ulcerosa? Beterschap meis..hoop dat het snel weer rustig wordt.. Liefs, Paula
Meiden, beankt voor het meeleven, het is na die ene bruine spotting niet doorgezet in een ongi... morgen testen, meestal als ik ongi moet worden zet het in een keer helemaal door... liefs rensie
daantje, ik wil alleen zeggen: doe lekker waar jij je het best bij voelt maar denk aan de gevolgen het kan een opluchting zijn, een kreet van vreugde maar evengoed een grote teleurstelling is jouw lichaam en je doet er mee wat je wil daarmee wil ik zeker je ventje niet onderpraten hoor, maar zonder bijbedoelingen wil ik gewoon zeggen dat je zelf beslist wat je ermee doet ik wil jullie allebei veel succes wensen en ik hoop voor jullie dat het mooiste kindje ter wereld er gauw mag komen
@ claire: Thanx meisie je bent echt een schat. Misschien dat ik het gewoon ga volhouden hoor tot 7 juni. Kijk zakt men temp morgen, dan ga ik echt niet testen. Als ik morgen weer net zoveel moed heb als vandaag, dan heb ik morgen ook weer gewonnen hihihi
@ Daan, Je mannetje denkt zoals de mijne...alleen wil hij dat ik wacht tot ie weer van zee komt . Dat duurt dus tot 14 juni. En ondertussen vraagt ie iedere dag hetzelfde ; "Voel je al iets" Persoonlijk denk ik dat het in de vakantie gaat gebeuren, dan is ie tenslotte 6 weken thuis . Dus waar het opneer komt is het volgende, doordat mn mannetje 2 weken van de maand op een booreiland zit hebben we 50 % minder kans. Het komt allemaal wel goed. We hebben al een zoon van 9 ( bijna 10 ) Maar soms duurt het wachten zo ontzettend lang . Zo dat was een heel verhaal, wou ik ff kwijt! Enne daan en danny...jullie baby komt eraan
Rensie: ik heb dat ook gehad, dat mijn temp hoog bleef en FF opeens mijn kruis weghaalde. Bij mij kwam het doordat het lang duurde voordat ik een posi test had... toen die er eenmaal was, zette FF het kruis weer terug. Succes allemaal!
Ja dat hoop ik ook... Het is gewoon een vervelende ziekte die af en toe flink op kan spelen. Ik heb zo'n beetje de hele middag geslapen en dat heeft me wel goed gedaan. Ik hoop echt dat ik me morgen weer wat beter voel omdat we een dagje efteling gepland hebben...