Tuurlijk mag je dat vragen Het is een chronische ontstekingsziekte die voornamelijk in de dikke darm voorkomt. Hierdoor heb ik zwerende onstekingen in mijn dikke darm die vaak gepaard gaan met bloedingen. Het is een broertje van de ziekte van Crohn. (daar heb je misschien wel eens van gehoord?) Ik heb daarbij ook vaak ontstekingen in andere delen van mijn lichaam.
ja de ziekte van crohn heb ik al van gehoord (dat is toch een soort spastische darmziekte of zoiets ) wel erg zo een ziekte zeg ik hoop dat je goed bent geholpen met medicatie en dat het je niet belet om zwanger te worden veel sterkte meid!
Nee ik heb hierover ook overleg gehad met mijn arts hoor. Zonder medicatie mag ik niet en is de kans op een zwangerschap ook bijzonder klein. De medicijnen die ik nu neem kunnen geen kwaad bij een zwangerschap. Ik mag alleen geen borstvoeding geven.
Ja dat hoop ik ook, maar ook voor iedereen hier! Als je eenmaal die wens hebt dan wil je eigenlijk ook zo snel mogelijk... Ik heb over jou en daan een heel goed gevoel deze maand... Het zou me helemaal niet verbazen als jullie beiden straks mooi positief testen! Ik ga heel hard voor jullie duimen! 3 maal is scheepsrecht?
ik heb wel een klein beetje hoop maar er kan nog van alles gebeuren meisje, moet nog een halve LF door.... 3de keer scheepsrecht...ik hoop dat ik dat mag bevestigen morgen kom ik mijn kaartje nog s showen
sjow ben nu sinds 1 uur en 20 minuten 21 en nu wil ik meer geluk en vanaf nu een mooi temperatuurkaartje van mezelf zien en van andere dames
Goeiemorgen meiden en daar gaat ie weer de diepte in...heb nu ook echt ongi steekjes dus van mij mag het snel komen. vanmorgen dacht ik even nu komt het maar niet dus. oh ja een vraagje hier bij de cyclusbanners kan ik hem niet tot dag 60 invullen waar kan ik dat wel? liefs dimmel
goede morgen dames, ik mag geloof ik ook weer meedoen, ik weet niet wanneer mijn cycles is begonnen, ik heb 36,8 maar aangehouden als eerste dag, omdat de vorige cycles ook met die temperatuur begonnen. dimmel, balen meid zulke lange cyclessen. mss, jammer dat je man zolang op zee zit. alle meiden succes en dat deze maand maar vruchtbaar mag zijn. zo mijn kaartje.
Ja heb nog nooit zo'n kaartje gehad Tcoh ga ik het proberen vol te houden tot donderdag, maar vond het vanmorgen al zwaar hahahaha
bengeltje, gefeliciteerd met je verjaardag meisje ! hopelijk mag het een geluksjaar worden voor je! daantje, ojee, wat spannend zeg! k krijg al zenuwen in jou plaats volgens mij ziet dat er heeeeel goed uit....hopelijk mooi roze deze maand! groetjes claire
mooi kaartje daantje, wacht maar met testen meid tot donderdag als je zwanger bent dan blijft je temp. hoog en wanneer je test maakt niet zoveel uit, beter na je nod testen dan ervoor.
mijn temp kaartje nog even van deze morgen mijn beetje hoop dat ik had is nu al aan het wegzinken...mijn temp wil maar niet stijgen
@ claire: Ja spannend he hihihi foei foei @ aly: Ja wacht ook tot donderdag, dan ben ik 2 dagen overtijd hihihi En donderdag ben ik lekker vrij met men mannetje, dus lekker samen testen.
Bengeltje gefeliciciteerd! Claire, er kan nog heel veel gebeuren. Daan, het ziet er naar uit dat we je donderdag kunnen feliciteren. Voor de mensen die ik vergeten ben, ik duim voor jullie allemaal dat het een hele roze maand mag worden! Hier dus mijn kaartje, temp stijging maar heel veel ongi pijn