de spotting is begonnen hier (DPO 8 ) dus voor mij is de hoop weg voor deze maand oh ja, met de volle moed verder ik wacht nog ff om mijn banner aan te passen totdat ik goed ongi wordt
Knap dat je zo positief blijft meid, petje af. Ik wordt altijd giga down als ik de eerste druppel zie.
het was ff schrikken vanmorgen, maar zet er mij even snel terug over, nu nog zit ook nog maar aan de 4de ronde volgende maand zie ik weer een nieuwe kans en dan wordt het evengoed weer spannend komt wel goed ik blijf wel verder duimen voor je meid!
Goedemorgen! Hier mijn kaartje. Ik heb een kruis gekregen van FF! Bengeltje, gefeliciteerd! Dimmel, volgens mij kun je bij de lilypie banners langere cyclussen invullen. Balen dat je temp niet weer omhoog gegaan is! Susan, mooi kaartje zeg! Daantje, ook al zo'n mooi kaartje. Spannend hoor. En knap dat je tot donderdag wilt wachten. Ik duim voor roze. Aly, hopelijk komt je eitje snel! Claire, we blazen met z'n allen je temp omhoog! mss, dat is opeens een hoge temp zeg. Prettige dag iedereen!
@ claire: Ja het is iedere ronde toch weer even spannend hihihi Val je nog binnen juni als je nu echt ongi wordt? Vind het zo lief dat jullie allemaal duimen voor me Mijn duimen draaien natuurlijk ook voor jou claire. Blijf gewoon net zo lang duimen draaien totdat ik je naam roze zie hihihi
@daantje, neen mijn NOD valt niet meer binnen juni zit nu op dag 25 maar ik tel pas dag 1 vanaf ik echt begin te bloeden en dat kan nog wel 4 dagen of langer duren dus zal begin juli worden dan kom ik weer hier met mijn temp kaartjes ik heb nu ff rust nodig, ik blijf voor jullie duimen en jullie zien me wel op tijd weer verschijnen succes allemaal! liefs claire
tsja..... [/url][/img] wel raar, voelde me echt zwanger, last van misselijkheid enzo... nu debloedprik/gynronde in... liefs rensie
goedemorgen meiden rensie meisie dikke knuffel van mij mijn kaartje voor vandaag. nog 3 dagen ben erg benieuwd wat er allemaal nog gebeurd. liefs patricia
Ik zal nu even bijlezen.. @Mamanorah hoera een kruis @Rensie dikke knuffel voor jou @Daantje het ziet er mooi uit! Hopen dat ie morgen hoog blijft! @ Daantje82 hoera een stippellijn! @ Pipi ook nog steeds een mooi lijstje @ Susan ziet er ook mooi uit! @ Wieffie hoe gaat het nu? veel plezier in de efteling alvast! liefs, paula
Goedemorgen meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: Ik denk dat het gister echt een combinatie is geweest van een paar wijntjes, opvliegers van de Clomid en het lange uitslapen. Nu is mijn temp weer gewoon normaal..... Over twee dagen krijg ik een HSG onderzoek..... @Daantje82, Jeetje meis, echt Spannend! Ik blijf voor je duimen @MamaNorah, Veel succes op het wachtbankje meid! Ik ga voor je duimen @Claire, Voor jou blijf ik ook duimen meis! @Rensie, Nee meis dat meen je toch niet? Jeetje wat balen! Een hele dikke knuffel meis. Heel veel succes deze ronde met behulp van de gyn. Is je temp eigenlijk nu wel omlaag gegaan? @Pipi, Je gaat mooi meis, ik blijf voor je duimen @Daantje86, Veel succes op het wachtbankje, ik ga voor je duimen liefs Divi
Oow Rensie wat balen zeg ... Heeele dikke knuf en ik hoop dat de gyn wat voor je kan gaan betekenen. Sterkte meis! Ik kom zo bijlezen...
ik denk dat ik zaterdag toch mijn ei heb gehad, al twee dagen hoge temp. Ik zag dat er nog steeds hoge temperaturen zijn vandaag! Dit wordt echt een roze maand1
@ daantje86: ei, ei en we zijn zo hihihihi Toppie meid! Nu op naar je naam in het roze @ Blondie: Jij ook hoog houden die temp he meid!! @ Divi: Thanx voor het duimen meid, ik duim ook voor jou
heel erg bedankt Claire en mss en mamaNorah ik hoop dat dit jaar het ook beter gaat lukken ik ga er een fijne dag van maken dat zeker. maar voel me nog net als gister ook al ben ik nu 21 hehe
en waar ik daantje 82 schreef moest dat daantje 86 zijn.. Lastig al die daantjes En ook lastig dat je je bericht niet meer kunt aanpassen na een uur :S Bengeltje ook van mij gefeliciteerd en een fijne dag!