Lijkt wel een klein beetje op wat ik vorige cyclus had... Positieve ovutest, slijm was goed maar geen ei... Ik hoop dat je temp de komende dagen omhoog gaat en je alsnog je ei krijgt...
thanks, ik hopp het ook. al barst ik nu wel van de koppijn en heb ik "opvliegers" wat me bekent voorkomt met mn ongi! Dus wie weet komen de rode duivels nu eindelijk. Zou er blij om zijn! Kan ik tenminste een nieuwe ronde in!
Ik had een positieve digitale CB test, kortom een smiley, maar er volgde geen eisprong. Ik kan me voorstellen dat je dan graag ongi wordt, want zulke lange cyclussen zijn erg irritant.
hallo dames hier ben ik nog eens met eeen begin van een kaartje we doen het deze keer rustig aan....kan me allemaal niets meer schelen, moet juni naar de gynocoloog en als het dan nog niets is dan zien we wel wat hij te vertellen heeft. heb ik een beetje rust mee. Moet toch wachten.
Olga, een dikke proficiat en vieren hier morgen voor je mee we zijn morgen 13 jaar gehuwd en kennen elkaar 18 jaar. Hopelijk staat je stipje er nog steeds hihihihihihhi ik geniet hier stiekem met je mee
Zo Zico al 18 jaar samen! Wij precies de helft... Gezellig feestje morgen! Mijn stip staat er nog, maar wil hem morgen nog duidelijker. Volgens mij is het voor jou weer ei-tijd. Hij komt toch altijd vrij vroeg bij jou? Liefs Olga
Tja op zig hebje op CD 29 een daling gehad met een stijgen van min. 0,3 dus je ei kan evt. op CD 30 zijn geweest. ik weet niet wanneer je je pos. ovu test had? Het is in ieder geval geen makkelijk standaard kaartje
Divi, volgens mij ligt je temp na je ei nu gemiddeld wel hoger dan de vorige ronde. Hoop zo dat het goed nieuws betekent! Indigo, wat een leuke verassing he, toen je even kwam buurten.... Echt balen dat jij je zo ziek voelt steeds. Ben benieuwd of dat bij mij ook gaat komen. Heb nu wel het gevoel dat ik regelmatig iets moet eten, want ik word snel heel licht in mijn hoofd. Ook doen mijn borsten zeer en moet ik wat vaker plassen. Hoe is het met je zusje en de tweeling? Zie je haar buikje al? Mijn buikje mag van mij heel snel zichtbaar zijn hoor. Veel plezier dinsdag bij de verloskundige! We spreken elkaar nog wel he.... O ja meiden, zodra ik wat meer hcg in mijn lichaam heb, stuur ik het jullie kant op. Eerst wil ik zelf nog een duidelijke test en dan wil ik ze wel naar jullie blazen. Liefs Olga
@Olga, Het klopt inderdaad dat mijn temp nu hoger is als mijn vorige cyclus. Dus ik ben erg benieuwd. Als je genoeg HCG hebt dan strooi je het maar een beetje over ons heen hihi. @Indigo, Meis wat leuk dat je nog even komt kijken hoe het met ons gaat. Dat is niet zo leuk meid, dat je zo misselijk bent. Maar het is voor een goed doel meis. Straks, over een paar maanden, als jullie wondertje er is ben je dit zo weer vergeten. Veel plezier a.s. dinsdag bij de VK. liefs Divi
he meiden ik dacht ik kom maar weer eens kijken en zie dat er inmiddels weer een aantal zwangeren bij zijn gekomen: allemaal gefeliciteerd! Meiden op de wachtbank: ik duim met jullie mee. Meiden op zoektocht naar hun eitje... hoop dat ie snel mag komen Meiden die ongi zijn geworden.... balen zeg! Hier gaat alles goed... we zijn hier alweer bijna op de helft... ongelooflijk hoe snel het soms gaat... Maandag hebben we onze 20 weken echo! En vrijdag gaan we trouwen!
hallo allemaal ik lees jullie verhalen al een tijdje en staar naar jullie kaartjes en nu de stoute schoenen aan en ook maar eens een stukje schrijven
@brigitte, alvast veel plezier op jullie bruiloft! ennuh wel "ja" zeggen he Geniet er lekker van meis. @lammetje, welkom hier! Leuk dat je hier ook komt kletsen
OLGAATJE!vAN HARTE GEFELICITEERD!iK BEN STIKJALOERS ZEG!GENIET ERVAN! @Indigo: Balen dat je je zo beroerd voelt.Maar het is allemaal voor het goede doel, volhouden meis, zal vast beter gaan! @Brigitte:Mooi buikje hoor!Alvast een hele mooie trouwdag toegewenst!