Goedemorgen Dames, Hier dus ook mijn kaartje...ziet er ook net veelbelovend meer uit ( ongi temp) Daan wat erg nou, ik voel met je mee! We gaan gewoon gezellig naar de volgende maand met zn twee Groetjes Maaike
Mss, je zit nog maar op 8 DPO, kan wel een innestelingsdip zijn nu! Kortom het kan alle kanten nog op!
Lief van je wieffie, dat je me zo opbeurt..maar de vorige maanden ging het helaas ook zo . Ik hoop dat je gelijk hebt, ik wacht het morgen dan toch maar ff af
Maar een heel klein beetje hoop is er wel voor ons kijk maar naar MissN. Ga er alleen niet vanuit.....
Ben ik in ieder niet remi In welke ronde zit jij nu?[/quote] We zijn op en aan alweer 1 1/2 jaar bezig. Zwanger raken deed ik in het begin heel snel, maar het vasthouden lukte niet. Dus na de teleurstellingen zijn we steeds een tijdje gestopt en dan maar weer. Maar omdat mn man op zee zit 2 weken van de maand, zijn onze kansen iedere maand gehalveerd. De vorige keren was het steeds in de vakantie periodes raak. Ik hoop dus dat ik ook in juli een positieve test mag krijgen.
goedemorgen meiden ik heb super goed nieuws kijk maar na me kaartje heb met clearbleu digitaal gedaan en gaf zwanger aan. gr patricia
Ik koester de hoop t/m morgen en als ie dan weer naar beneden gaat..is het helaas game over voor mij! Ik moet snel opschieten, moet naar mn werk
Thx meiden, en idd zolang er geen is is er hoop hoor! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het gister ook wel ff lastig heb gehad. Zo'n dagje efteling heeft mij nog eens flink met mijn neus op onze wens gedrukt! Zou zo gaaf zijn er de volgende keer met een kleintje te kunnen lopen!
daantje en wiefie bedankt durfde het eerst niet te vertellen omdat daantje game over schreef en ik dacht kom ik met dit bericht vindt het erg vervelend en wens iedereen veel s6 nu of eventuele volgende ronde liefs patricia
pipi , je kaartje zag er heel mooi uit en je hebt een fantastisch resultaat mpogen boeken. Geniet er maar van en een dikke proficiat......
pipi'tje, lieve schat, van harte gefeliciteerd meisje! en ik hoop dat ik je heel snel achterna mag huppelen! kus daan, ik schrok mij een aap toen ik je tempkaart zag vanmorgen! wat erg zo ineens een daling! een dikke digiknuf voor je meisje en ik hoop dat je snel opknapt!