Hahahaha gekkie dat hoeft toch niet! Ik vind het super te lezen dat mensen zwanger zijn, dat geeft gewoon aan dat er altijd hoop is Ondanks dat ik nu een dipje heb, vind ik het super voor je meid! 100% hihihi @ mss: Ik kijk morgen ook nog even en is de temp morgen nog steeds zo, jah dan kan ik ook wel met 100% zekerheid zeggen dat er toch echt een ongi komt. @ claire: Ik schrok me ook rot, had het niet echt verwacht. Zeker omdat de temp zo hoog was voor het eerst.
nog eens posten mijn kaartje was precies niet goed gelukt weet niet wat ik van dat kaartje moet denken temp is al 3 dagen stabiel...
is een te lage temp om zwanger te zijn en ze zakt ook niet om de duiveltjes aan te konden onzekere fase en ik wacht echt totdat er iets gebeurd....dan kan ik tenminste verder bedankt voor je replay
Hoi meiden, hier mijn bijster boeiende kaartje [/url][/img] Pipi gefeliciteerd Daantje, kom op meid flapper omhoog, geen bloed geeft moed! liefs rensie
Mijn kaartje voor vandaag: Pipi, gefeliciteerd! Super! Daantje, wat balen zeg. Je temp moet gewoon weer omhoog! En mss en claire, die van jullie ook weer. The only way is up! Wieffie, ik duim voor je dat je eitje er aan komt.
@Daantje, balen zeg maar je weet maar nooit wat morgen brengt! Hier wat warme wind pppppfffffffffffff...... @Pipi, Van harte meid! Geweldig! Liefs Bregt
@Daantje82: Wat een duikeling in je temp zeg! Ziet er niet best uit, maar ik blaas ook mee hoor! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!
Goedemiddag meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: Morgen het HSG onderzoek.... Om eerlijk te zijn zie ik er best wel tegen op en ben best al een beetje zenuwachtig. @Daantje, Jeetje meid wat balen zeg! Een hele dikke knuffel. Ik duim voor meer geluk voor je meis de volgende ronde. @Pipi, Van harte gefeliciteerd meid! Dat is nog eens goed nieuws! Geniet ervan @Claire, Ziet er bij jou ook goed uit hoor, ik blijf voor je duimen! liefs Divi
Hey meiden, Ben hier al een tijdje niet geweest. Ben niet meer zo intensief aan het tempen! Ik zit nog wel hoog..maar verwacht er deze ronde niets van.. Pipi: GEFELICITEERD!
pipi vanharte gefeliciteerd hier mijn kaartje vandaag ook nog bloedverlies dus was echt ongesteld geworden