@ Daan je temp is nog steeds hoog, dus mischien heb je te vroeg getest. Iedere vrouw is anders. Gewoon weer testen over een paar dagen @ Susan je kaartje ziet er echt heel spannend uit! Hier is mij kaartje van vanmorgen, niet meer gedaald.....maar weinig hoop.
hoi dames, daantje, wat jammer zeg, wel nog een hoge temp maar een negatieve test als ik jou was zou ik er idd nog een testje tegenaan gooien over een paar dagen als je nog niet ongi bent en als je temp hoog blijft susan, tja ik kan die tempkaart van mij zo moeilijk inschatten want dit is de eerste keer dat ik temp namelijk vanmorgen had ik een stijgende temperatuur en met mijn domme kop kon ik het toch niet laten om te testen: negatief dus nog een paar dagen afwachten dus hier mijn kaartje
goede morgen meiden Divi: heel veel succes vandaag bij je onderzoek..... DAantje86: het zier er mooi uit hoor, volhouden zo.. Susan71: ook voor jou ga ik hard duimen... Dimmel: dit was toch de bedoeling hè, nu kon je weer voor de echt gaan...... sorri als ik me vergis... Daantje82: tjee wat spannend, ik blijf blazen en duimen voor je meid. Kan het niet zijn dat je eisprong toch later is gewees? Mss: wie weet wat de temp nog gaat doen, niet de moed opgeven hoor.. Claire: ook voor jou ga ik duimen, ziet er toch veel belovend uit! Iedereen in iedergeval een mooie zonnige dag toegewenst...... twinny
@daantje, balen meis, maar gewoon nog ff een paar daagjes wachten en dan nog maar eens testen! Ik blaas nog wel ff zodat je temp hoog blijft.. @susan, wauw meis wat een superkaart heb jij! En dan hier mijn kaartje nog even: Liefs bregt
hallo, ben net begonnen met tempen... ik ben dus nog een groentej.... ik probeer het zo goed mogelijk te doen, ik heb veel aan alle tips die hier worden gegeven en volg ook die cursus van FF.. nu even proberen mijn tempkaartje te plaatsen... grrrrrrrrrrrrrrrr lukt niet!11 :x
Goedemorgen meiden Dit is mijn kaartje voor vandaag: Het eitje zal er nu wel snel aan zitten te komen. Vanmiddag 14.00u het HSG onderzoek, waar ik best wel een beetje zenuwachtig voor ben. @MamaNora, Dank je wel meis! @Vraagtekentjes, Ik moet vandaag om 14.00u in het ziekenhuis zijn. Ik zal aan jullie denken hoor hihi. Harstikke bedankt meid! @Daantje82, Jeetje meid wat spannend! Ik blijf voor je duimen meis! @Suzan, Jouw kaartje ziet er ook mooi uit zeg!Spannend. Ik blijf voor je duimen. Wanneer denk je te gaan testen? @Claire, Jij gaat ook goed meis. Ik blijf voor je duimen! @Twinny, Dank je wel meis! @Hopes, Succes met tempen meis! liefs Divi
Hallo meiden, heb een tijdje niks hier van me laten horen, omdat ik vreselijk lange cyclussen heb, maar hier komt weer eens een kaartje van mij! Pipi gefeliciteerd! Zoals jullie al kunnen zien heb ik deze ronde wel mijn eitje gehad! Joepie!
@ Susan71: super kaartje meid, hopelijk heb je vrijdag een mooie posi-test in handen @ mss: laten we hopen dat ik iets te vroeg heb getest, toch stel ik me al een beetje in op ronde 8 Ik hoop dat jou kaartje zo blijft meid. @ claire: hopelijk heb je binnenkort alsnog een posi-test in handen meid, anders gaan we samen vol moed naar de volgende ronde @ twinny: is zeker spannend meid hihihi Maar weet zeker wanneer ik mijn eisprong heb gehad, gebruik ovu-testen namelijk. @ bregt: het blazen heeft geholpen meid, hopelijk morgen ook hihihi Thanx
dank je wel daantje: we gaan samen positief testen en in het roze! ik doe vrijdag nog eens een test, je weet maar nooit weer voor NOD maar kan me niet schelen ik wil het zeker weten en ik heb vrijdag een afspraak om mijn doos te laseren maar als ik weet dat ik zwanger ben, durf ik niet meer te gaan en bel ik af nog 2 nachtjes slapen dus
Ik test dan denk ik weer met je mee meid! Laten we hopen op roze hihihi Ik wil het ook graag van het weekend weten, begin erg zin te krijgen in een lekkere fles wijn hahaha
oooo leuk is dat! ik wil zaterdag ook wel ene drinken ,hebben dan een verjaardagsetentje dus is wel handig dat ik het weet ook tegen dan WIJ WILLEN ROZE! WIJ WILLEN ROZE! WIJ WILLEN ROZE !
jammer dat ik straks moet gaan werken en blijven slapen ben hier ten vroegste morgen rond 11 uur terug ben heel nieuwsgierig wat ons temp gaat doen de komende dagen
Ik heb me doodgelachen vanochtend. De wekker gaat, ik ga tempen en hoor mijn vriend half slapend zeggen: En? Ik zo: Ja hij is weer 37,1 Hij zo: WAT?! Ik zo: Echt waar hihihi Hij was meteen wakker hahaha
hahahahaha daantje het kan soms echt grappig zijn hé daar zo mee bezig zijn maar ook slopend pfffff ik kijk al uit naar morgenochtend de dagen kunnen niet snel genoeg gaan
heel vervelend nu, ik voel precies steeds wat in mijn broek, dan ga ik ondersteboven hangen in de wc, onee, toch niets pffff slooooooooooopend is het en dan die ongikrampen al vanaf mijn eisprong, precies of ze moeten elk moment komen heb nu ook zo een trekkerig gevoel in mijn liezen.... straks gaan werken joepieieieieieiie