Hallo meiden, Hier mijn kaartje voor vandaag. Volgens mij houd mijn lichaam me weer goed voor de gek... Je zou bijna denken dat mijn ei eraan zit te komen... Susan, Daantje en Claire, ik denk dat jullie allemaal mooi roze gaan kleuren hoor! Jeetje wat een mooie kaartjes zeg! Dimmel wat k*t dat de toch is gekomen... Hopelijk brengt deze ronde meer geluk! Vraagtekentjes, hopelijk komt je ei ook snel! Mss, volgens mij zijn er ook vrouwen die i.p.v. een innestelingsdip en piek hebben... dat lijkt wel bij jouw het geval! Ik ga iig voor je duimen! Zico, ook jij weer veel klusplezeir en nog meer geluk deze ronde ronde! Divi, heel veel sterkte met je HSG! Ik hoop dat het mee gaat vallen. Een voordeel is dat veel vrouwen erna ook snel zwanger zijn! Hopelijk jij ook! Hopes, welkom hier! Op de eerste pagina van dit topic staat precies hoe je je kaartje kan plaatsen! Monika, hopelijk wordt je geduld beloond! Succes op de wachtbank! Bengeltje, hopelijk is de nu snel weer weg en kan je weer aan de klus!
wieffie, het ziet er wel zo naar uit hé aan je slijmobservatie te zien zou ik maar al aan de klus gaan geniet ervan!
ja wieffie ik hoop het ook dan snel veder met nieuwe ronde en volgens mij zit je ei er inderdaad aan te komen na hoop het voor je [-o<
dag dames! hier even een vraagje: hoe krijgen jullie je kaartje in de tekst verwerkd? ik kreeg m wel in mn album maar niet in mn tekskt... alvast bedankt! liefs marieke
Hoi meiden, Hier mijn kaartje! Nog steeds hoog, maar ja we zitten dan ook pas op 5 DPO. Hopelijk blijft ie de komende maanden zo hoog, hihihi. Nu eerst even lezen hier...
Daantje82 en Claire, wat fijn dat jullie temp weer omhoog is. Nu zo houden he! Dimmel, dat hij een nieuwe cyclus begint kan komen doordat je op dag 1 spotting hebt ingevuld ipv ongi. Susan, wat een mooi kaartje zeg! Wanneer ga je testen? (oh ik lees net dat je vrijdag gaat testen: succes alvast ) mss, als je die ene hoge temp wegdenkt, dan is je temp gewoon mooi stabiel hoger dan voor je eitje. Ik duim voor je! zico, bregt, divi, bengeltje en wieffie: hopen dat jullie ei snel komt! Ik duim voor jullie. Monika, fijn dat je je ei gehad hebt. Marieke, wat heb je een sprong in je temp gemaakt zeg, bij je ei! Niemand vergeten? xxx MamaNorah
hoi mama norah...ja tis deze maand de eerste keer dat ik mee doe met tempen...ik snap er ook nog niet alles van, maar t begint te komen.. ik heb idd een behoorlijke spring gemaakt, maar van die lage 35 naar een wat hogere 36 was omdat ik sochtends met opstaan vergeten was te tempen en dus pas een 2 uur later had getempt..maar die dagen erna (ook hoger) die zijn wel van sochtends vroeg..dus t zal niet helemaal 100% kloppen maar toch wel aardig als ik de laatste temps zie! liefs marieke
@Marieke, het is al heel goed dat je een kruis krijgt van ff! Dit is ook pas mijn tweede ronde dat ik temp. Ik moet zeggen dat het nu al een stuk beter gaat. Mijn vorige kaartje zag er juist heel vlak uit, steeds maar 0,1 verschil of zo. Deze ronde ben ik begonnen met vaginaal tempen, en dat is bij mij een stuk betrouwbaarder. Ik heb nog nooit vergeten te tempen, elke keer als ik wakker wordt denk ik: OOOOHH ik mag weer tempen, wat zal het nu weer zijn! Ik denk dat dat nieuwe er snel vanaf zal gaan als je een paar rondes verder bent. Hopelijk komt het niet zo ver, en blijft m'n temp mooi hoog.
ja dat hoop ik ook voor je ik ben benieuwd wat mijn temp gaat doen, omdat ie nogal eens van hoog naar laag en andersom schiet hihi maar ja, als t deze ronde niet zo mag zijn dan weet ik nu iig waar t aan ligt. en waar t waarschijnlijk al die maanden aan heeft gelegen! ik heb dan gewoon vrij vroeg mijn eisprong en dan dus net op de dag dat we ervoor weinig hebben geklust! toch handig dat tempen
Hallo lieverds ik ben even weg geweest, moest even tot mezelf komen, maar ik ben er weer Er is wel heeeel veel getikt in de tussentijd, weet niet of ik dat allemaal wel terug ga lezen gaat nogal wat tijd in zitten, maar vanaf nu ben ik er weer elke dag en lees ik met jullie mee. Ik hoop dat er al wat zwangeren bij zijn gekomen, ik heb in de tussentijd alweer een nieuw kaartje... Kan iemand mij vertellen wat die groene vlakjes en die rooie vlakjes aan het einde betekenen? Houdt dat je vruchtbare dagen in?
He shedevil, welkom terug en je hebt groot gelijk dat je ff de tijd voor jezelf neemt hoor! Die rode en groene blokjes zijn gebasseerd op je vorige cyclus wanneer je je vruchtbare dagen had (groene blokjes) en wanneer je ongi was (rode blokjes)
heey she devil... lang niet gezien, ik heb ook wat meer afstand gehad. ben deze maand voor t eerst aan t tempen... hopelijk zijn we in juni wel roze! suc6 meid! liefs marieke
@sheDevil: Hoe krijg je dat voor elkaar zodat je kan zien wanneer je de vorige keer ongi werd en wanneer je vruchtbare dagen waren? Dus die blokjes... Liefs Bregt
hoi meiden vandaag bloed laten prikken en nu de andere keer en de echo nog is die nou inwendig weet iemand dat? rensie [/url][/img]