haha ik had per ongeluk hetzelfde berichtje 4 keer gepost.. (dacht dat ie het niet deed) Dus heb al die dezelfde berichtjes weggehaald en up betekent dat het juiste bericht er boven staat (je kan helaas je eigen berichten niet verwijderen, dus daarom maar zo)
ik durf het niet meer te hopen Ik denk gewoon op mijn NOD dag, tenzij dat mijn temp weer drastisch verlaagd is.. Als het dan niet zo is weet ik ook meteen genoeg... Liefs!
Spannend Susan! Ik hoop dat je morgen vet positief test! Heb je ook speciale dingen wat je voelt (of juist niet voelt) deze maand? Ik heb veel wat witverlies..maar dan geel en erg gevoelige tepels wat ik normaal niet heb... Sterkte met afwachten!
Hallo dames, Ik meld me hier ook weer eens... Zit nu in de saaie dagen zeg maar... mijn ei is nog niet in zicht en ben er even ook niet zoveel mee bezig. Het kan trouwens wel afwijken van mijn banner, dat is mijn gemiddelde cyclus... Ik ga alleen deze maand nog tempen en dan zie ik wel weer, ik heb geen zin om er altijd zo mee bezig te zijn. Deze maand gebruik ik wel ovulatietesten om mijn ei te spotten, en dan kan ik zien hoe het met mijn temp loopt en bovendien weet ik dan wanneer ik ongeveer ongi kan worden, erg handig! Doe het wat steekproefgewijs vanaf dag 10 of 11, als ie bijvoorbeeld dag 10 nog negatief is dan pas dag 12 of 13 weer etc. Dan hoeft dat volgende maand niet weer. Hoop dat ik deze maand eindelijk eens een kortere cyclus heb. Had de afgelopen twee maanden veel stress dus denk dat dat er ook mee te maken had. Ik lees af en toe hier wel mee. Susan: spannend hoor, zal voor je duimen! En ook bij jou ziet het er goed uit Blondie! Ik ben benieuwd... wanneer ga jij testen? Nu maar genieten van het mooie weer, dan zie je alles ook weer zonniger in X Nikkie
@mamanorah en wieffie ja ik baal er ook van ben eens benieuwd hoelang het aanhoud normaal 4 dagen dus even afwachten hoop morgen nog maar weinig zodat ik het zaterdag kwijt ben!
Hier mijn kaartje nog ff, niks bijzonders nog te zien... Is het normaal dat je temp zo op en neer gaat voor je ei? Dit is pas de tweede maand dat ik temp en de vorige keer ben ik pas op dag 7 begonnen. Temp vandaag wat hoger, gister een verjaardagsvisite gehad en daarbij wat alcohol gedronken, dan gaat mijn temp altijd wat omhoog. Bovendien is het warm, pfff. groetjes Nikkie
@susan71, dat ziet er goed uit! Als ik goed tel zit je nu op DPO12, hoelang is je luteale fase normaal? Ahh, ben heel benieuwd wat het morgen wordt, ik duim voor je Nina
@Vraagtekentjes, Blondie en Twinny Meiden ik vind het zo lief dat jullie vragen hoe het met mij is gegaan tijdens het HSG onderzoek! Dank jullie wel meiden! Het onderzoek is heel erg pijnlijk geweest. Dit onderzoek wil ik nooit en dan ook nooit meer! Mijn linkereileider was goed open, ik zag dat de contrastvloeistof gelijk me buikholte in liep maar mijn rechtereileider zat verstopt, het contrastvloeistof liep niet uit mijn eileider. Door heel hard te spuiten, wat echt heel pijnlijk was, is toch de rechtereileider open gegaan, gelukkig. Dus alles was gelukkig goed. Alleen mijn baarmoeder lag iets gekanteld, maar dat geeft geen probleem om zwanger te worden. We moesten een uur wachten voor de uitslag maar dat had ik er graag voor over. Het onderzoek is gelukkig goed verlopen en beide eileiders staan nu open. Over 2 weken heb ik een belafspraak met de gyn en dan weet zij wat we hierna gaan doen. Dat hoor ik dan. Ik had me temp kaartjes meegenomen om te laten zien en dat vond ze toch zo mooi. Ze heeft ze van alle 4 de rondes dat ik nu aan het tempen ben, in mijn dossier gedaan. Gisteravond nadat ik gegeten had kreeg ik ineens zo'n pijn in me buik dat ik dacht dat ik flauw ging vallen. Vannacht nog 1x eruit geweest om een pijnstiller in te nemen en vanmorgen gelijk met hubbie om weer een pijnstiller in te nemen. Vanmorgen heb ik me dus gelijk ziekgemeld omdat de pijn niet te harden was, echt niet normaal. Vanmiddag 12.00u heb ik weer een pijnstiller ingenomen en ik moet zeggen dat het nu veel beter gaat gelukkig. Maar dus kort samen gevat, Het onderzoek was bij mij echt pijnlijk vanwege die eileider die verstopt zat. Ik wil niemand bang maken.......... De gyn zei ook dat we nu moesten gaan klussen dat het geen kwaad kan en dat het juist goed is. Maar om nou te zeggen wow wat heb ik een zin met die pijn in mijn buik nee. Ik wacht wel even af tot vanavond. Misschien dat hubbie nog wel te verleiden is. Als het goed is komt namelijk me eitje heel snel. Nogmaals ik vind het harstikke lief van jullie dat jullie vragen hoe het met me is gegaan. @Blondie, Yes weer omhoog meis! Wanneer ga je testen? Ik blijf heel hard voor je duimen meis. @Suzan, Jeetje meis, jij gaat ook goed. Heel mooi stabiel. Ik hoop dat je morgen echt een vette goede positieve test heb meis! Ik blijf heel hard voor je duimen!
Wat balen divi dat je zoveel last hebt Ik hoop echt dat het snel weg gaat zakken en dat je aan het einde van deze ronde mooi zwanger blijkt te zijn en dat dit onderzoek niet voor niets is geweest! Heel veel klusplezier!
@Wieffie, Dank je wel Wieffie! Ik heb net nog even 2 pijnstillers ingenomen en voordat ik naar bed ga vanavond neem ik er nog wel even 2 in, dan hoop ik dat morgen de ergste pijn weg is. Want volgens mij komt nu heel gauw mijn eitje. Dus hoop ik dat we snel kunnen klussen.
Hai meiden, Normaal een lutheale fase van 14 dagen, maar test een dag eerder omdat ik morgen naar Ameland ga, voor rugby-toernooien van m'n vriend en dan wordt er altijd aardig gedronken. Alle keren dat ik heb getempt ging m'n temp 3 dagen voor NOD naar beneden en issie nog nooit zo stabiel geweest als nu. En juist deze keer heb ik weinig last alleen erg moe, 2 dagen last gehad van prikkende ogen, maar dat is vandaag weer voorbij. Ik ben echt zo benieuwd, toen ik de vorige keer zwanger was had ik ook een pos. test in juni (helaas MA ) dus het zou wel grappig zijn als het dan nu een jaar later weer zo is... Morgen om 6 uur testen, dus jullie weten het op tijd! Het zou m'n eitje van Mei zijn, dus in dat opzicht zouden m'n pendels kloppen ha ha
ooo wat spannend susan! volgens mij, als ik zo je kaartje zie, test jij morgen goed positief! ik test morgen ook rond dit uur, weliswaar nog 3 dagen voor NOD maar kan gebeuren dat ik je hier wel tegenkom om 6 uur als je het nog gauw komt vertellen