Hallo allemaal ! @ Olga, ik loop inmiddels bijna achter de feiten aan maar VAN HARTE GEFELICITEERD Helemaal super natuurlijk! @ degene die gekregen hebben, Sterkte! @ alle mensen op de w8bank; van hetzelfde, en hopelijk kan iemand mij hier iets zinnigs over vertellen (hoort dit erbij?) Kijk maar: Thnx
Goedemorgen lieve tempvriendinnetjes Ben ik nou de eerste vanochtend? yeeeeeeeeeesssss eindelijk een positieve ovulatietest! Ik dacht al dat die dingen niet meer goed op mij reageerden hahaha. Gistermiddag had ik een clearblue gedaan, en die streepjes lagen al best dicht bij elkaar. Dus ik had er een digitale clearblue tegenaan gegooid, omdat ik geen zin had om uit te zoeken of die lijntjes nou écht even dik waren Nou toen kreeg ik een rondje.... Toch hebben we voor de zekerheid nog eventjes geklust. Gisteravond rond 10 uur heb ik er nog een strip van sensitest tegenaan gegooid en die lijntjes leken écht wel even donker. Dus ik had besloten om vanochtend een digitale er tegen aan te gooien, en wat lacht dat lieve poppetje toch naar me! Oftewel, ik heb vanochtend ook een positieve ovulatietest. Dus straks nog maar weer even klussen. Mannetje is gisteravond op stap geweest, en om 5 uur was hij nog niet thuis, dus ik denk niet dat hij het op prijs stelt als ik hem nu al wakker maak Mn temp is vandaag ook weer gekelderd, dus ik denk dat mn eitje vandaag geweest is. Dus ik hoop dat ik morgen lekker omhoog ga! Hoe is het bij jullie vandaag? @vraagtekentjes, dat kunnen een aantal dingen betekeken. Ik weet niet hoe lang je cyclus normaal is? Maar het kan zijn dat je ongi er aan komt. Het kan ook een mooie innestelingsdip zijn, maar het hoeft ook nog helemaal niets te betekenen. Gewoon weer afwachten dus
Lammetje, ik hoop dat je snel door hebt hoe alles werkt. Succes ermee. Brigitte, veel plezier met de echo en de bruiloft! He Carmen, dat is een tijd geleden! Net weer in een nieuwe ronde zie ik. Heel veel succes! Diddl, hoe is je tempkaartje? Het wordt bij jou ook al spannend. Vraagtekentjes, jeetje dat is opeens een enorme dip zeg. Tja, innesteldip of toch een late eisprong....Maar het stippelkruis blijft wel staan. Gek hoor. Roses, gefeliciteerd met je ei! Wat fijn dat 'ie nu eindelijk de sprong gewaagd heeft. En je mannetje is thuis, dus jullie hebben hem niet kunnen missen! Ik ga zo voor je duimen! Liefs Olga
@ Roses veel kluspliezier straks nog even! Ben echt blij voor je dat je ei niet hebt kunnen missen! Ik ga het verloop zeker even in de gaten houden. @ Olga ik geloofde het na je kaartje en je eerste test al! Je had zo´n mooi kaartje. Hoe voel je je vandaag? Ik heb eigenlijk nergens last van. Vind deze eerste weken eigenslijk net zo spannend als de weken na m´n ei.
Ikkie, ik vind het ook nog steeds super spannend. Ik heb het gevoel dat ik iedere ochtend een test moet doen om te kijken of het nog steeds zo is. Maar nu deze zo duidelijk is, stop ik maar met testen. Verder voel ik me nu wel goed. Ik slaap wel heel onrustig en wordt steeds heeel vroeg wakker. En hoe is het met jou?
Hey lieve meiden Ik ben al een tijdje niet meer geweest en zie dat olga zwanger is? MEID SUPER YAHOOOOOOOO {|= \/ {|= \/ Hietr is mijn kaartje maar van die laatste twee die zo hoog zijn weet iik niet zeker omdat ik alcohol op had niet veel hoor maar wel voldoende geslapen
Tijgertje, wauw wat een mooi kaartje!Maar idd. alcohol kan je temp. beiinvloeden, maar dat mag nu de pret nog niet drukken hoor!Gewoon afwachten wat er verder nog gaat gebeuren.Wel spannend kaartje hoor!
Olga, ik vind het ook super spannend. Ben zo bang dat het mis zou gaan. Ook heb ik het idee dat je allerlei kwaaltjes moet hebben, als het goed zit. Ik ben een paar ochtenden heel licht misselijk geweest, maar misschien komt dat ook wel omdat ik nog moest ontbijten. Verder heb ik eigenlijk nergens last van.
he olgake, da gaat een feestje worden bij jullie he, wij hebben vandaag ook een feestje, we zijn vandaag 13 jaar getrouwd.....
dank je nu nog hopen dat dit getal ons ook geluk brengt , onze zoon is op vrijdag de 13 de geboren dus.....
Wat vinden jullie van me kaartje zico en roses? kun je zien dat vrijdag de 13de soms geen ongeluksdag is liefs tijgertje23
@tijgertje, bij mij slaat mn temp altijd hoger uit als ik alcohol heb gedronken, dus dat zou kunnen! Gewoon eventjes afwachten wat hij morgen doet. Het kan nog alle kanten uit! (temp zegt pas écht wat na je NOD)
Ja weet ik maar vind het zo spannen hoop dat ik goed geklust heb hi hi Ben nou deze maand niet echt bezig om zwanger te moeten zijn ik denk momenteel aan onze tuin die is al bijna klaar een paar plantjes poten in de tuin en dan vind ik het goed liefs tijgertje23