Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wow, susan! Gaaf meid! Van harte proficiat! Geniet er maar van meid! Super zo'n mooi kaartje en dan de beloning ;)

How is next.... ;)

2. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ susan71: Ik zei het toch hihihihi

GEFELICITEERD :D :D :D

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Hee Susan wat goed meis!

Gefeliciteerd!

Het gaat goed in juni met de zwangeren!

Hopen dat dit nog heel lang aanhoudt!

Liefs, Paula

4. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    meiden ik vroeg me af wat de temp is savonds bij de meeste TIJDENS de menstruatie dag 2. iemand?
    ik heb rond een uur of 9 is getempt en wil hier meer van weten, mijn is nu 37,2 tijdens 2e dag van menstruatie.

5. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    voor de net*zwangere van harte gefeliciteerd ! :D

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Van je temp sávonds kan je niets zeggen. Het gaat om je basale temp die je kunt metenm s'morgens als je wakker wordt nog voor je opstaat.

7. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    oke dan ga ik dat morgenochtend dan voor het 1st doen, en dan vertel ik het wel ,ik snap er niks van, ook omdat ik onregelmatig ben is het wat ingewikkelder vind ik

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Aan een enkele temperatuurmeting kun je helaas niets afleiden. Als je wilt tempen kun je het beste iedere morgen om dezelfde tijd je temp rectaal opnemen voordat je opstaat. Je kunt een account aanmaken bij www.fertilityfriend.com en daar kun je je temp invullen. Je krijgt dan net zo`n kaartje als de rest van ons. Als je temp 3 dagen minimaal 0,3 graden hoger is dan de 6 dagen daarvoor heb je waarschijnlijk je eisprong gehad. Als je temp na je NOD nog steeds hoog is heb je goede kans dat je zwanger bent. Succes!

9. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen meiden..

bijna weg haha nog een beetje. Mijn temp is vandaag wel 0.1 gestegen maar ja das niets he....hoop dat ik het morgen niet meer heb maak niets uit of ik het 's morgens of 's middags kwijt ben maar het liefste voor de avond.

Liefs Dimmel

10. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    goedemorgen dames,

susan71, gefeliciteerd en geniet ervan.

daantje82, ik duim voor een vette plus.

zico, klussen meid.

nikitje, alleen 'sochtends voor het opstaan temperaturen.

zo mijn kaartje, morgen of zondag mijn ei[hoop ik].

11. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen meiden!

Wauw Susan van harte gefeliciteerd!

Hier mijn kaartje weer... Ik heb nu voor de dag 15 dezelfde temp ingevuld als dag 16. Dus heb ik eindelijk mijn kruis gehad. Maar zoals jullie kunnen zien wordt het deze maand toch niets. Ook maar goed denk ik want ik heb sinds deze week een andere baan en dan lijkt het me toch best lullig om gelijk met de mededeling komen, na een paar weken, dat ik zwanger ben.. :D . Dus ik houdt minimaal het eerste half jaar alleen mijn temp ff bij om te kijken wanneer ik ongeveer mijn ei heb.

Liefs Bregt

12. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier ook weer even mijn kaartje. Hier nog niks spannends, ongi krampjes zijn nog niet weg :(

13. niet spannend?

ik vind het een erg spannend kaartje... ;)

14. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Dankje wel, susan....we hopen natuurlijk op roze...maar om grote teleurstellingen te voorkomen stel ik mij in op :evil: .

Ongi krampjes heb ik al vanaf mn ei, en sinds gister worden mn borsten gevoelig......kan dus allebei :)

15. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    goedemorgen

SUZAN VAN HARTE MEID EN GENIET ERVAN.

hier is het nog steeds niet te geloven moet er nog erg aan wennen.

vandaag voor het laats getemp nu stop ik er maar mee

de rest ook allemaal weer veel s6 met wachten.

hele fijne dag allemaal

liefs patricia

16. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

mss, fijndat je temp weer omhoog gegaan is. Ik vind het ook een erg mooi kaartje!

Ik heb erg slecht geslapen vannacht, 't was lekker warm op m'n slaapkamer. Toch maakt het weinig uit voor m'n temp: nog steeds hetzelfde!

Hier is mijn kaartje:

17. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Ja! gelukt! het plaatje is wel klein... maar eh.. ziet het er uit zoals het hoort? bij die ene hoge had ik de avond ervoor een heel warm bad genomen, kan dat schelen in je temp?

[​IMG][/url][/img]

18. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    @ Hopes, ik denk het eigenlijk niet. FF zegt van wel, maar ik heb het zelf nog niet mee gemaakt.

@ mamanorah, ik denk dat je volgende week een positieve test in je handen hebt ;) .

En je mn temp is weer iets omhoog, maar verwacht er niks meer van hoor. We gaan gewoon vrolijk weer door :D

19. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Susan71: super kaartje en van harte gefeliciteerd meid. Geniet er maar van......

Divi: vervelend meissie dat het zo'n pijn deed. Als de pijn blijft aanhoden wel ff aan de bel trekken hoor. Ben blij voor je dat de uitslagen desalniettemin oke waren. Succes...

Claire: balen meid, veel succes in de volgende ronde....

Crystel: ik zou ook een testje wagen, maar een ontsteking klinkt natuurlijk ook erg aannemelijk.veel succes meid

Daantje82: balen meid, maar je instelling is oke, dus ik blijf duimen hoor!

Mamanorah: dat ziet er ook helemaal niet slecht uit zeg!

Zo vandaag maar eens naar de kapper! Moet natuurlijk wel goed uitzien als ik dadelijk ga bevallen, hihi!

Iedereen weer heel veel succes gewenst!

twinny

20. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen lieve meiden,

Dit is mijn kaartje voor vandaag:

Gisteravond voor het eerst na het HSG onderzoek geklust. Ook heb ik nog een ovulatietest uitgevoerd maar het test streepje was nog niet zo donker als het controle streepje, dus we wachten nog even af.
    Hopelijk komt het eitje snel ......

@Suzan,
    Meid dat is nog eens goed nieuws. Van harte gefeliciteerd meid! Geniet ervan! \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

@MamaNorah,
    Jouw kaartje gaat ook nog steeds mooi meis!
    Ik blijf heel hard voor je duimen.
    Wat betreft het HSG onderzoek, het was bij mij echt heel pijnlijk omdat mijn rechtereileider verstopt zat. Gisteravond was de pijn veel minder en we hebben voor het eerst weer geklust. (zie kaartje) Nu hopen wat jij zegt hopelijk ontmoeten het eitje en het visje elkaar onderweg....... we moeten nog even afwachten....

@Daantje82,
    Voor jou blijf ik ook heel hard duimen meis!

@Vraagtekentjes,
    Het gaat inmiddels gelukkig wat beter! De pijn is inmiddels bijna weggetrokken en voel zowat niets meer gelukkig. Net als wat je zegt, we hopen maar dat we bij de gelukkige stellen zitten die wel gelijk zwanger worden na een HSG onderzoek. Maar ga nog helemaal nergens van uit.
    dank je wel voor de knuf meis, ik heb hem ontvangen hihi, deed me goed!

@Twinny,
    Ja het deed echt gigantisch pijn, maar dat kwam ook doordat de rechtereileider verstopt zat. Nu is inmiddels bijna alle pijn weg. Ik voel het nog wel als ik op sta zeg maar. Maar ik moet zeggen dat alles bijna weg is, gelukkig. Gistermiddag heb ik nog met de telefoon in mijn handen gestaan om het ziekenhuis op te bellen. Toch maar niet gedaan, ik dacht, ik wacht vandaag wel even af en anders bel ik morgen wel even. Maar gelukkig hoeft dat niet.
    dank je wel meis!

liefs Divi

Deel Deze Pagina