Goedemorgen meiden! Laupio, mooi kaartje. Ik ben ook wel benieuwd waarom je op Fahrenheit tempt. mss, 't wordt bij jou echt spannend. Ik blijf voor je duimen dat het toch raak is! Rensie, ik hoop zo voor je dat je cyclus nu een stuk korter wordt. Bij mij gaat het nu ook spannend worden. De vorige keer had ik een lutelae fase van 9 dagen, en dan zou ik dus ook maandag worden. Ik hoop dat de LF nu langer is, en dat hij zo kort was door de MK. Maar ik zal dus wel vanaf maandag in spanning zitten. Mijn kaartje: nog steeds stabiel
Een heel mooi kaartje mamanorah . Ik wacht tot mn temp naar beneden gaat. Ik verwacht dat hij morgen op 36.6 zit..........ik heb er geen gevoel meer bij. De ongi krampen zijn op en af verschrikkelijk. Alleen als ik 's ochtends wakker wordt is het te doen
oooooh mss, zie ik nu dag 1 op je banner staan? Wat ontzettend naar ook dat je zo'n last van krampen hebt.
Ik heb de datum van ff er maar op gezet........dus nu is ie nog redelijk goed. Deze banner telt niet door
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: @Rensie, Ik duim voor jou voor een goede ronde meis! @MamaNorah, Meis je gaat goed zo! Ik blijf voor je duimen @Blondie, Ahh meis wat balen zeg. Een hele dikke knuf! @Mss, Ik blijf voor je duimen meis! liefs Divi
O, jee blondie......wat sneu nou . Was je temp erg laag vanmorgen...of is je ongi gister al gekomen. Ik heb een paracetamol genomen tegen de pijn.....
hallo allemaal hier mijn kaartje voor vandaag, dacht mn eisprong eerder te hebben gehad maar mn kaartje heeft m nu verplaatst dus er is nog hoop omdat we op die dagen goed geklust hebben liefs marieke
Hallo meiden! Hier mijn kaartje voor vandaag! Deze keer een vroeg ei gehad, dus het duurdt nog wel ff voordat ik ongi wordt! Lange tijd op de wacht bank dus. Liefs Bregt
Hier is mijn temp kaartje vind het alleen zo raar dat ie sinds gisteren ineens voor de eerste keer m'n eisprong aangeeft en dan op dag 19. Lijkt me toch logischer dat het op dag 24 of 25 zou zijn, toch?
Gisteren was ie naar 37.0 gegaan en gisteravond al een beetje krampgevoel.. en vanmorgen was het feest en was de temp 36.91... http://www.fertilityfriend.com/home/132711 (zie hier) Jij ook sterkte mss ik heb al ibuprofen gehad.. Mijn nieuwe NOD is wel leuk 07-07-07 (da's dan ook het enige positieve ) Alle meiden bedankt voor jullie knuffels en lieve reacties. En succes aan een ieder die in spanning zit of ook zit te balen. Enjoy your day!
Paula,''Ik begrijp ook niks meer van mn kaartje.........ik heb zo'n last. Ik wil niet klagen, maar dit voelt gewoon niet fijn.....pff. Nou ik wacht nog maar even af tot morgen. Mn kaartje ziet er anders uit.......ik denk dat mn hormonen in de war zijn....
Hoezo duurt het dan nog wel even? De eerste fase voor je eisprong is meestal wisselend (daardoor krijg je dan een langere cyclus), maar de luteale fase (na de eisprong) is gemiddeld echt maar 14 dagen... dit kan ook varieren tussen de 10-16 dagen ongeveer. Ik weet niet hoe je cyclus anders is.. maar ga er maar vanuit dat je dit keer een korte cyclus hebt! Lekker toch?
hey meiden vandaag weer 0.1 gezakt maar is begin van cyclus dus kan nog niets erover zeggen maar wel niet meer ongi . dus klussen geblazen haha. Liefs Dimmel
@ Mss het kan nog 2 kanten op.. Het kan een voorbode zijn voor je ongi maar het kan ook nog steeds dat je wel zwanger bent. Het kan ook nog zijn dat je ei 1 dag eerder is gekomen op de dag dat je positief teste.. Dus in dat geval ben je alweer een dag verder... Sterkte meis met afwachten @ Dimmel. dit is nog lang niet interessant Wel fijn voor je dat je niet meer ongi bent.. @ Mamanorah.. jou lijstje lijkt wel wat op die van Susan! Hou vol!
OEPS, ik ben echt dom ja, ik wist niet dat je het ook op celsius kon zetten Ik dacht dat bijv. 96.6=36.6 enzo verder , ik ga maar ff wijzigen, er klopt nu niks meer van! Bedankt voor jullie scherpe blik!