Dippen zijn alleen maar eng aan het eind van je luteale fase Je wordt nog niet ongesteld hoor! Liefs!
Normaal heb ik een cyclus van 31 dagen, deze is sinds dit jaar nog nooit veranderd. Ik zou het in ieder geval geen probleem vinden als mijn cyclus korter wordt. Het zou dus voor het eerst zijn, ben erg benieuwd dus.... Maar als ik ff goed tel, valt het denk ik idd wel mee met de lange wachttijd, 18 dagen zouden het zijn vanaf dag 14. Maar omdat ik mijn ei pas altijd ergens in de 20 heb is het ff wennen. Dan lijkt het nog zo ver misschien.....
@ Bregt ik denk dat je vanaf nu maar een week hoeft te wachten (over 7 dagen zit je op dag 14 DPO) Heb je de andere keren ook getempt? Kijk dan es wat je gemiddelde luteale fase is. Dan weet je hoeveel dagen je ongeveer nog in spanning zal zitten deze ronde... Succes meis!
Hallo allemaal, Aangezien sommigen van jullie toch wat meer ervaring hebben met tempen hoop ik dat iemand hier iets over kan zeggen. Thanks!
heb je tot nu toe nog geen vruchtbaar slijm gehad? Geen eiwitachtig waar je draden van kunt trekken of waterig? Mss moet je ei nog komen Kitt.. Liefs!
Volgens mij heb ik vandaag wel vruchtbaar slijm... het is wat slijmeriger dan voorheen. Nu ik dat ook heb ingevoerd op FF heeft ie t kruis weggehaald en geeft ie idd aan dat m'n eispong nog moet komen... Moeilijk hoor! Bedankt voor je reactie blondie!
Hallo allemaal, Vandaag was mijn temp weer ietsje hoger dus als ik morgen minimaal 36.5 heb krijg ik toch echt een kruis! Hier maar ff mijn kaartje; Ik was vanmorgen iets later met tempen vandaar dat ik een open rondje heb. Mss, jouw kaartje ziet er goed uit meis! Ik ga heel hard voor je duimen! Rensie, hopelijk krijg je een veel kortere cyclus dit keer! Of juist heel lang dat zou natuurlijk nog beter zijn! Mamanorah, jij gaat ook lekker zeg! Mooi hoog houden die temp! Blondie, balen meid dat de is doorgebroken! Wel leukd at we dezelfde NOD hebben! 07-07-07 moet absoluut geluk gaan brengen! Divi, hopelijk springt je ei nu snel! Ik zal vioor je duimen! Hopelijk ben je inmiddels weer helemaal herstelt van die vervelende Hsg! Marieke, volgens mij staat je kruis nu goed! Veel succes op de wachtbank! (trouwens waarom heb je zoveel open rondjes?) Bregt, ik denk ook dat je een kortere cyclus hebt nu! Succes op de wachtbank! Kitt, misschien heb je je ei op dag 22 of 25 gehad? Ik zou het ff afwachten, FF kan je kruis nog verzetten. Dimmel, ik hoop voor jou ook dat je cyclus nu korter of juist veel langer wordt! Heel veel succes deze ronde! [/b]
goedemiddag dames hier m'n kaartje van vandaag, heb ook een paar geweldige kaartjes zien paseren die gegarandeerd een positieve afloop gaat hebben
Daantje86, dat ziet er echt veelbelovend uit, dat moet wel roze worden! zico en bengeltje, hopelijk komt jullie ei snel! wieffie, ik duim voor je dat je morgen minimaal 36,5 hebt! Een heerlijk gevoel lijkt me dat, opeens een veel vroeger ei.
Grappig, als laatste gisteren en als eerste vanmorgen Mijn kaartje: 0,1 omhoog, maar kan goed door 't warme weer komen
Temp is vandaag weer gestegen, al denk ik zelf dat dit met het weer te maken heeft. @daantje86: Wanneer ga je testen meid! Liefs Bregt