hoi meiden, geen tijd om nu bij te lezen, moet naar mijn werk... wel mijn kaartje [/url][/img] liefs rensie
Goedemorgen meiden, zie hier mijn kaartje... Het lijkt erop dat ze eraan komen....weer negatief..dus ja. Maar even afwachten. Ik spreek jullie later groetjes
Ook hier weer 0,1 omlaag, gisteren zal wel aan 't warme weer gelegen hebben. Ik plaats ook even snel m'n kaartje!
jeetje dames jullie moeten terug omhoog zal eens heeeeeeeel hard blazen. He alyke, hoe is het met jullie? Jullie ook heel veel succes he. M'n lichaam doet raar de laatste tijd, krijg de indruk dat ik op dag 15 pas m'n eisprong heb gekregen de 2 laatste maanden, normaal is het standvast dag 14. Nog een paar dagen wachten en dan kan ik naar de gynocoloog...... Hopelijk krijgen we dan een beter zicht op alles. Ben wel echt kerjeus hoe het met m'n man z'n zwemmers is kaartje van vandaag
hier mijn kaartje ik heb ineens sinds gisterenavond last van diaree. Heel de nacht misselijk geweest en erui gemoeten. Heb liggen zweten, en toch koud, dus denk dat het een griepje is. Nu nog steeds last van diaree, dus blijf niet te lang hangen. Ik hoop natuurlijk dat het allemaal symptomen zijn, maar je, dan had ik ook wel iets meer last moeten hebben van borsten enzo. We wachten rustig af. Wat een mooie kaartjes verder. Als daar verder geen zwangeren uitkomen weet ik het ook niet meer!
@Zico.. morgen staat er een mooi kruis denk ik! @MamaNorah.. hij is nog steeds prachtig hoog! @Mss Jammer zo naar beneden Betekent bij mij vaak niet goed.. nog geen tekens van de ellendige duivels? Ik blijf nog wel duimen...het kan nog steeds okee zijn hoor Liefs, Paula
Paula, Nee nog steeds niet, heb ook last van mn darmen. En aangezien dat mn cycles deze maand echt anders is, denk ik dat ze onverwachts komen. Normale temp bij mn ongi is 36.6, dus zullen ze wel vandaag komen. Weer negatief getest met matcare, dus we gaan vrolijk verder naar juli.... Gr, Maaike
Vandaag is het spannend voor me, want vorige cylcus werd ik op dag 10 na m'n ei ongi, dat zou dus vandaag zijn. Ik wil eigenlijk wel een testje doen (heb er nog een aantal liggen hier), maar vorige maand werd ik tijdens het testen ongi, dus durf eigenlijk niet. En het is natuurlijk nog best vroeg om te testen, maar ben gewoon nieuwsgierig. Wieffie, jammer dat het je eitje nog niet was! Zico, fijn dat jouw ei geweest is! Bregt, het kan een innestelingsdip zijn! Ik duim dat hij morgen weer omhoog gaat. Aly en hopes, ik duim voor jullie dat je ei snel komt. mss, balen zeg dat je temp nu naar beneden is. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. wies31, beterschap!
goeie morgen! hier mijn kaartje! na veel pieken en dalen is ie nu eindelijk een beetje stabiel! heb dus ook mn ei nu zeker weten gehad! nu is t maar weer afwachten! liefs marieke
Hallo meiden, Oh daantje, wat gaaf meid! Zie nou maar! Van harte proficiat! Wat een weer hebben we hier gehad zeg! Allemachtig, niet normaal meer Mijn temp was nog steeds laag vandaag... Mamanorah, ik ben benieuwd hoor... zou haast zeggen ga maar testen! Ik denk dat je niet ongi gaat worden hoor Mss, wat balen meid dat je temp toch zo gezakt is Zico, ik denk ook dat je dag 15 je ei hebt gehad! De stijging moet toch minimaal 0.2 of 0.3 graden zijn... Hopes, ik denk dat je ei er aan zit te komen... veel klusplezier!
Daantje...nogmaals gefeliciteerd! Super mooi kaartje Een echt pinklady Wieffie ik denk dat je op je ei zit...nog effe geduld meid, hij zit eraan te komen . Hier nog steeds geen ongi...we wachten maar af hé