Van harte gefeliciteerd, Daantje86! Woensdag zal ik m'n kaartje weer plaatsen; ben nu weer voor 't eerst aan het werk na verlof. En vorige week zijn we steeds bezig geweest met het huis. De makelaar komt vandaag foto's maken. En nu maar opgeruimd houden tot en met de bezichtigingen.... oef voor ons valt dat niet mee.
Gefeliciteerd Daantje. Hier mijn kaartje, ik snap alleen eigenlijk niet waarom ff de lijn zo hoog legt...weet iemand hoe dit zit? [/url][/img]
@Laupio ik denk dat dat komt omdat bij de eerste dag van je menstruatie en vrij hoge temp staat.... Wijzig die maar es en kijk maar wat er gebeurt.. @Daantje! Wat goed! Van harte gefeliciteerd!
daantje86, GEFELICITEERD en geniet ervan. mamanorah, mooi kaartje hoor. [-o< mss, jammer van de daling, afwachten maar. zico, donderdag is het zo ver, spannend hoor. hier gaat het wel goed, we zullen verder moeten, alleen afwachten wat mijn cyclus doet en of het thuis incemineren weer het gewenste effect heeft en anders dan toch maar IUI. wies31, beterschap[of 9 mnd ziek ] dimmel, meestel zie ik het vocht in mijn broekje
@Laupio, de horizontale lijn heeft geen betekenis. Hij is allen bedoeld om je het patroon duidelijk te laten zien. Hoe hoog of laag hij ligt maakt niet uit. Ook als je temperatuur onder de lijn zakt, kun je nog steeds zwanger zijn.
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: Ik had net 10 minuten geleden een positieve ovulatietest, dus mijn eitje staat op springen. Sinds die HSG voel ik het ook echt wel. Rechts en Links onderin mijn buik is het echt gevoelig en soms ook echt pijnlijk. hihi ik zeg tegen Hubbie, ik voel me net een broedkip haha......... @Bregt en Mss, Meiden ik ga even voor jullie blazen, jullie moeten omhoog! Phhhhhhhhhhhhhhhhhhhhfffffffffffffffffffffff En ik blijf voor jullie duimen hoor! @MamaNorah, Jeetje meis jij gaat ook nog mooi! Ik blijf voor je duimen hoor! @Daantje, Wow meis, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan. Het kon ook echt niet missen he, je had zo'n mooi kaartje! Nogmaals gefeliciteerd. liefs Divi
Bedankt voor jullie antwoorden en afwachten maar weer! Ben wel een beetje shaggie of juist jankerig en dan opeens weer vrolijk, dus ik zal wel ongie worden!
Ik heb getest hoor. Kon het niet laten. Ondertussen is het 20 minuten geleden, en ik heb de test al 4 keer opnieuw tevoorschijn gehaald om er naar te kijken. Er staat een heeeeeeeeel licht streepje op. Bijna niet te zien, maar als je goed kijkt dan zie je het. Denk ik. Hopelijk is het geen indrogingsstreepje en is hij over een dag of 2 echt roze!
Welke test heb je gebruikt Mamanorah? Ik heb de matcare testen, bij mij al 2 dagen een grijs streepje bijna niet te zien........ Ik hoop dat je zwanger bent.....Ga volgende maand ook voor de clearbleu digitaal........ Wordt helemaal panisch van die streepjes..... Allemaal roze erbij!!!!
Ik gebruik de dipstick van Matcare. Wat irritant zeg, van die ieniemini streepjes. Ik heb nog eens ( ) gekeken, maar ik vind het streepje meer roze dan grijs (of zou dat wishful thinking zijn?). Spannend hoor, het heeft in ieder geval m'n dag opgevrolijkt.
Ik hoop het echt voor je mamanorah.........ik heb mij er helemaal scheel op gekeken. En zelf mijn zoontje zag em...maar die van ons is grijs dus geen twijfel mogelijk. Maar je hebt niet met ochtendurine getest...dus als je er een hoop hebt Of een uurtje of 6 je urine ophouden of morgenvroeg weer even een testje wagen......... Spannend
Ik hoop het echt voor je mamanorah.........ik heb mij er helemaal scheel op gekeken. En zelf mijn zoontje zag em...maar die van ons is grijs dus geen twijfel mogelijk. Maar je hebt niet met ochtendurine getest...dus als je er een hoop hebt Of een uurtje of 6 je urine ophouden of morgenvroeg weer even een testje wagen......... Spannend
goede middag meiden Wieffie: wie weet is je ei er nu wel, klus maar lekker verder. Bij mij gaat het wel goed, al ben ik vooral met die warmte supersnel moe. Bregt: tis pas dag 9 dus niet de moed opgeven hoor! Mss: wil je graag moed in spreken, maar de daling ziet er helaas niet veel belovend uit! Mamanorah: ziet er nog altijd goed uit hoor, morgen gewoon weer omhoog.ppppfffff....... en errug spannend nu met die vage testuitslag, hopelijk is ie over 2 daagjes lekker duidelijk! Zico: jammer dat je op dag 14 een open bolletje hebt, had je eerder of later getempt? Wanneer krijgen jullie de uitslag van je mannetje? Wies: tis een mooie uitschieter naar boven, maar kan inderdaad een buikgriepje zijn..... ga voor je duimen meid, ben benieuwd hoe het morgen is! Daantje86: van harte gefelciteerd meid, geniet er maar lekker van..... Divi: heel veel succes en plezier met klussen.... Ik zit lekker in de tuin, binnen is het me ook te warm en hier waait het tenminste nog eens een beetje! Iedereen weer heel veel succes...... Twinny
Twinny, ik zit ook eigenlijk met een hele stille hoop te wachten. Als er eindelijk is kan ik mij er weer op instellen
Nou, toch nog tijd om m'n kaartje te plaatsen... Mijn vriendje heeft me getracteerd op een VIP-membership (ook omdat ik geen creditcard heb, en hij wel). Succes met klussen, Divi!
@ nikitje: als je nu later hebt getempt dan normaal...bedoel je dan nadat je was opgestaan? als je namelijk opstaat en eet en drinkt en dingen gaat doen gaat automatisch je temp omhoog dus misschien dat dit bij jou ook t geval is? als dit zo is ..is je kaartje helemaal normaal liefs m
Als je later tempt dan normaal, maakt hij het rondje open om dat aan te geven. Dit gebeurt ook als je "sleep deprived" invult. Als je uitslaapt is je temp meestal hoger dan hij zou moeten zijn. Daarom is het niet handig om dit te doen rond je eisprong. De eerste en laatste week van de cyclus is het minder belangrijk.
ja met opstaan bedoelde ik. de 1e keer dat ik het dee was rond half 11.dus nu is ie opzich helemaal verward dat kaartje welke periode is het belangrijkste, en hoe zie ik waneer mn eisprong is en al is geweest? dankje voor reactie dames