Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ben ook pas net begonnen met tempen dus heeel veel verstand heb ik er ook nog niet van hihi maar ik weet wel dat je eigelijk je eisprong pas achteraf kan zien.
    je kan het zien doordat je temp dan oppeens behoorlijk stijgt en ook wat hoger blijft. dan weet je dus dat voor dat je temp stijgt je je ei hebt gehad. maar ja dat zie je meestal pas na je eisprong, denk dat als je wat langer tempt dat je t dan wel door hebt wanneer je dan je ei hebt, maar zoals ik al zei: die ervaring moet ik ook nog opdoen hihi
    succes!

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Daantje van harte gefeliciteerd!

3. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    gefeliciteerd daantje !

4. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Daantje! Van harte gefeliciteerd! Kon ook bijna niet anders met zo'n mooi kaartje! Geniet ervan meid!

Liefs Bregt

5. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    meiden even een vraagje tussendoor, ik weet nie of ik het hier mag stellen maar aangezien hier snel gereageerd word vind k het fijn om het toch maar te doen. :oops:

sinds gistere klaar met menstruatie.. :p

Nu net na het eten kreeg ik inene ( heb het nog steeds ) steken in mn rechterzij en tegelijkertijd ook inene mjin onderrug, straalt uit.
    komt achter elkaar met vlagen ook bonkt/beukt het. en de pijn is gewoon vreselijk irritant
    het blijft maar doorgaan voor en achterkant :S
    ik voel me best al dagen wazig wat ik dus al had toen ik hier aanmelde. zown gevoel alsof je al dagen niet heb geslapen en heb gegeten.

ik weet jullie zijn geen dokters :rolleyes: maar mayb wel is gehad? ook tijdens het begin van zwangerschap mischien? :oops:

6. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Ik heb geen idee, eigenlijk. Misschien is je lichaam alvast bezig met de voorbereiding van de vruchtbare periode. Sommige vrouwen hebben een vroeg ei. Als je tempt dan zie je dit naar mate je ei is geweest..

S6

7. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    maar tempen heeft nu geen zin als ik het nu doe toch? :( en vanmorge om 12 uur dat ik tempte was ie precies 37 maarja dat is wsl zo geweest omdat ik later uit bed kwam en ook later tempte

en mn banner die zegt over 16 dagen is mn ei sprong maar dat is ook een gok hoor die banner = een syclesbanner van 35 dagen , terwijl het bij onregelmatig is :p jeetje

en normaal heb ik trek in koffie , ben echt een k0ffiejunk , maar nu helemaal geen trek in :x

8. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Meiden,

Morgen geen kaartje van mij.....denk namelijk dat mn :evil: :evil: :evil: eraan zitten te komen. Waarschijnlijk breken ze vanacht of morgen wel door.

1 ding is zeker......ik test niet meer voor het einde van mn LF. Mn temp is namelijk al 3 maanden hetzelfde voor mn ongi. Nu scheelde het 0.1 maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de hitte.

Ik blijf meekijken en kletsen op het forum hoor ;)

9. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    ...

Je periode is toch net geweest?....... En aan je kaartje te zien ook een normale menstruatie. Ik zou nog even 2 dagen wachten, je tempkaartje laat wel zien waneer je ei is geweest.

S6

10. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    En nikita.....een cyclesbanner zegt niets hoor. Er zijn maar weinig vrouwen die stipt op de zelfde dag ovuleren......

Ik zat al maanden tussen de 13 en 15.....nu zat ie ineens op 17...Met als schrik een cycles van 21 / 22 dagen

11. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja dat is vervelend als zoiets gebeurt weet je soms ook niet meer waneer het zover is, maar weetje mischien ben ik er wel teveel mee bezig en verbeeld ik me soms dingen die er niet eens zijn ?
    ja dat kan, maar die dingen voel ik wel echt, en dat begrijp ik dan weer niet ... vrouwen ..! :p
    maargoed mijn menstruatie varieert van 30 tot 35 a 36.. bluhg

12. mama2801

mama2801 Niet meer actief

HOI DAMES
    HEBBEN JULLIE ENIG IDEE ALS JE NARA MIJN TEMPRATUUR KAARTJE KIJK WANEER IK MIJ EISRPONG ZOU HEBBEN GEHAD

IK WEET NU ECHT NIET MEER WANEER IK MIJN EISPRONG HEB GEHAD JULLIE?

IK ZOU 10-06 MIJN NOD HEBBEN (DACHT EERSTDE 7DE VANDAAR OOK OPEN RONDJE)

MAAR NU VERMOED IK ZELF DUS AFGELOPEN ZATERDAG ME INNESTELING TE HEBBEN GEHAD.... IK HEB NU OOK ONTZETTENDE BUIK EN RUGPIJN MAAR NOG GEEN POSITIEFE TEST (KAN OOK NIET ALS HET NU PAS ZATERDAGGEWEEST IS) EN OOK NOG GEEN ONGI TE BEKENEN

HEBBEN JULLIE ENIG IDEE WANEER MIJN EI GEPASEERD IS?

IK HEB HET KAARTJE IN MIJN FOTO ALBUM GEPLAATS...

13. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Zoals ik het kan zien lijkt het erop dat je op dag 18 je ei hebt gehad....Maar er zijn vast volleerdere dames die het kunnen bevestigen of zelfs een andere dag kiezen...

Liefs Bregt

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @mama2801: Ik heb je kaartje bestudeerd maar ik zie er geen eisprong in. Je hebt geen duidelijke temperatuurstijging die een tijdje aan blijft houden.

15. mama2801

ik snap er zelf ook helemaal niks van zucht....

16. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Nee helaas, ik kan er ook geen vinden. Maar ff geeft het wel aan hoor als je ,je ei hebt gehad......

17. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    sorry 31 /32 dagen.... :oops:

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja had de vroege die dag , anders is het 7.00u en toen heb ik om 05.00 getempt

We zullen wel zien, we hopen wel al durven we het niet he

Donderdag hebben we de uitslag van ventje

19. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    @mama2801, ik kan geen eisprong vinden in je kaartje, de temperaturen zijn heeeeeelllll erg vlak en er zit op geen duidelijke temperatuurstijging in. Zie ook dat fertilityfriend er geen eisprong heeft kunnen uithalen.........
    Dat hoeft echter niet te beteken dat er geen eisprong is geweest (heel misschien op cyclusdag 19, temperatuur gaat dan eerst wat omlaag in combinatie met je afscheiding), temperatuur kan ook beinvloed zijn door andere factoren, misschien wat stress, niet op dezelfde tijd temperaturen enz...
    Je zal niet de eerste zijn waarbij uit een kaartje geen eisprong komt maar toch die cyclus zwanger blijkt te worden.

20. mama2801

dankje voor je reactie,
    ik heb vanochtend een test gedaan
    en toen ik hem uit elkaar haalde was er een heele 2de lichte streep en savonds was de 2de streep weer wit.... zucht

Deel Deze Pagina