Goeiemorgen meiden! daantje86 van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan mijn temp blijft maar gewoon laag dus bij mij is er niet veel van te zien maar ja als hij nu ineens stijgt dan weet ik dat mijn eitje er is haha....volgende week vrijdag ga ik op vakantie en kom dan 30juni terug zal mijn temp dan opschrijven en later invullen.... Liefs Dimmel
Goedemorgen meiden, hier mijn kaartje voor vandaag. En we zijn weer 0,1 gestegen... Helaas ben ik daar deze cyclus ook mee begonnen... Ik zit deze maand vrij hoog in de temperaturen, als je mijn vorige kaartjes bekijkt zit ik hoofdzakelijk bij de 36.4, 36.5. We wachten geduldig af.. Liefs Bregt
Goedemorgen meiden, Hier vandaag een nieuw begin.......we gaan voor de nod in juli. Ik ge mijn langste cycles voor de banner gebruiken, ben gelukkg uit mn onzekerheid. @ zico nog even meid, ik duim met je mee! @ mamanorah.......ik hoop dat je deze maand lekker roze bent En uiteraard ook voor de rest van de meiden
goedemorgen dames, mama2801, ik denk ook niet dat je een eitje hebt gehad, de temp. na je ei is hoger dan voor het ei. aquilegia, succes met je huis. mamanorah en mss, [-o< ik duim voor een positieve test twinny, het schiet lekker op met jou, nog een paar weken en je kunt je kleintje bewonderen. hier nog geen vruchtbaar slijm en pijn,dus nog geen ei , wanneer mijn ei komt weet ik niet. aan mijn temp te zien zal ik toch ergens voor mijn ei zitten,dit is dag 47 na iris haar geboorte en heb nu 13 dagen niet gebloed. ik moet maar afwachten wat er gaat gebeuren. als ik weer vruchtbaar slijm heb en mijn ei voel gaan we weer incemineren.
Daantje, ik vind het super dat je roze bent Voel je je goed?.........Je had ook zo'n mooi kaartje. XXX
M'n temp is omhoog! Vanmorgen weer een test gedaan, nu net iets minder vaag, maar nog steeds vaag. Kan ook niet anders op 11 DPO. Ik heb goede hoop! Dimmel, wel mooi zo stabiel aan het begin van je cyclus! mss, balen dat je ongi bent. Maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Veel succes in juli! aly, ik duim voor je dat je eitje snel komt. zico, dat is inderdaad erg raar. Hopelijk is hij morgen weer omhoog!
@ zico....ja wat vreemd . Dat had ik vorige maand ook....mn ei kwam toen pas op dag 17....... @ mamanorah................oei spannend zeg!
Laupio, ik help mee omhoog blazen! 't is wel een heel vaag streepje hoor, dat ik heb. Je kunt er geeneens een foto van maken. Ik durf nog niet te denken dat het een echte streep is, hihihi.
Als ie roze is, is het echt waar hoor mamanorah. Ik heb er 2 liggen met een grijslijntje, en ik ben vandaag echt ongi geworden! Bovendien is je temp ook mooi hoog....gaat vast goed komen Dus meid roze is roze........ga je morgenvroeg weer testen?
Kijk hier zijn mijn kaartjes.......zo weet ik dat mn ongi er echt aan zit te komen.......... ( ondanks dat blijf ik altijd hopen ) Dus als je temp lekker hoog is vergeleken met de andere maanden, gaat het Gr, Maaike
Dit is pas de tweede maand dat ik test, en de vorige keer ging m'n temp pas op de 2e dag van m'n ongi naar beneden. De kwamen zo uit het niets opdagen, dus vandaar dat ik het nog niet helemaal vertrouw. Hopelijk morgen wat meer zekerheid!
Ben ik waarschijnlijk de eerste die achter de pc zit morgenvroeg.. Wij hadden ook groot ingekocht hoor.... Ga alleen deze maand niet met ovutesten in de weer. Mijn tempkaartjes zijn vrij stabiel. En met de ovutesten hebben ze beiden het gevoel van het moet
Hoi Meiden, Zit ook te wachten en heb nog een paar dagen voor de boeg. Voor dit kindje is het de eerste keer dat ik mijn kaartje bij houd. Kunnen jullie er eens naar kijken? Hij staat in mijn album! Groetjes en succes met testen en wachten voor iedereen, Minnie