Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha goedemorgen meiden,

Dit is mijn kaartje voor vandaag. Nog steeds die harmonica.

@Roses,
    Meid wat goed dat je een positieve ovutest had. Dus je weet wat je te doen staat. Veel plezier

@Olga,
    Meid dat is een mooie test!
    Ga er nu maar lekker van genieten

@Zico,
    Van harte gefeliciteerd met je huwelijksdag

liefs Divi

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey divi jij moet de 23ste naar de gyn heen

ik moet de 24ste weer terug naar de gyn voor een echo spannend joh

liefs tijgertje23

3. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    @ Zico, gefeliciteerd met je jubileum!

@ Roses, ik duim voor omhoog! \:D/

@ Olga, duidelijk (en mooier) kan niet toch? :D

Wat het met mijn temp is weet ik niet, maar hij is weer omhoog geschoten. En een eind ook! Heb zaterdag iets vroeger getempt dan ik gewend ben (meestal rond 7 uur of iets later) en het zou zo kunnen zijn dat zaterdag daarom beetje beinvloed is, heb ook met mn duffe hoofd 3 keer gekeken of ik het wel goed zag maar had geen mogelijkheid nog een keer te doen. Vandaag heb ik gewone tijd getempt maar snapte ik er niets van, heb verder geslapen en net nóg een keer getempt en wederom exact hetzelfde score! Dus van vandaag weet ik zeker dat ie klopt en niet beinvloed is.... :( Zelfde thermometer, zelfde lijf, kruis blijft staan... Maar goed, het is mn eerste kaartje dus tis eigenlijk allemaal nieuw haha!
    Komt ie:

In ieder geval fijne zondag gewenst iedereen! (ik spiek zo nog even) :)

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @vraagtekentjes, mijn antwoord staat op vorige bladzijde ;)
    Thx voor het duimen!

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Tijgertje,
    He wat toevallig jij moet een dag later als ik. Moet jij dan ook voor controle van de Clomid (of verwar ik je nu met een ander)
    Ja dat klopt maandag 23 april om 11.15u hebben we een afspraak bij de gyn.
    We krijgen dan de uitslag van de zwemmers van mijn mannetje en eventuele controle over de Clomid.
    We krijgen nu een andere (vrouwelijke) gyn omdat mijn eigen gyn (mannelijke) nu in een ander ziekenhuis werkt. Dus ben erg benieuwd.

liefs Divi

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Nee clomid heb ik al op mijn 3de cyclusdag gehad 5 dagen lang ook 50mg

Me gyn is echt lief ze zei nou?
    die medicijnen die je geslikt heb die doen het verdomd goed zeg
    2 eitjes tegelijk

moet voor controlle of er iets groeit (een beebje) dus ik hoop het

Zaad van mijn manneke die is ook matig slecht weinig ehm volgens mij 5,8 milj :cry:

Maar integendeel weer ze zwemmen als de beste dus er is nog hoop zal ik ff mijn kaartje weer laten zien we hebben niet zoveel geklust maar ja.......

liefs tijgertje23

ps ik hou je op de hoogte!

7. Vraagtekentjes

22 okt 2006
    233
    0
    0
    @ Roses, antwoord geldt idd 2 keer in dit geval haha! Ben sinds een half jaar ongeveer "regelmatig" tussen de 30/33 dagen. Heb nu 32 dagen aangehouden omdat dat gemiddelde is en de uitschieter vorige keer een posi test was maar na 2/3 dagen toch de :evil: kwamen en had toen na NOD getest... Zelf heb ik heel sterk het idee dat het er voor deze ronde niet inzit gezien klussen :oops: ; 2 keer nog maar en dat ná wschijnlijke ei! Beetje rare maand dit :rolleyes: haha... Ik verwacht ook niet ongesteld te worden nu want dat voel ik altijd mega duidelijk aankomen (moet dus volgens de kalender ergens nu gaan beginnen die PMS hahaha). Nouja, zit ik hier een beetje je antwoord van tafel te vegen terwijl ik er zélf om gevraagd heb! :oops: :oops: :oops: hihi, maar ben heel blij dat je met me meedenkt! Jullie hebben die kaartjes al 100x vaker voorbij zien komen, en heb zo toch het gevoel dat ik niet helemaal alleen ben in al mn onzekerheidjes :( alhoewel ik ze het liefst weg zou toveren voor iedereen! :D Kga maar gewoon uit van de rare nukken van mn lijf ;) ;)

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hier komt ie

9. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    heey roses bedankt voor je leuke berichtje

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

wat een weer hè! Tis bij ons 30 graden in de tuin!

Zico: hopelijk nu stijgende en is je eitje geweest.....

Roses: fijn dat je ei is geweest en nu heel veel succes op de wachtbank!

Tijgertje: het ziet er mooi uit hoor, volhouden meis......

Olga: heb zelf ook 6 keer ofzo getest, snap je "enthousiasme".....

Alle andere meiden natuurlijk ook weer heel veel succes met alles......

En wat vrijdag de 13e aangaat...... mijn meest vruchtbare eisprong was ook op vrijdag de 13e hihi.......

grtjs
    Twinny

11. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha Tijgertje,

Ten eerste je hebt echt een heel mooi temperatuur kaartje! Ziet er echt heel goed uit! Wat lief dat de gyn dat zei tegen jullie! Ik hoop voor jullie dat er een klein beebje groeit als jullie naar de gyn moeten, misschien wel twee ;) Ik ga voor jullie duimen!
    Ik ben benieuwd hoe deze gyn is, mijn moeder heeft toevallig deze gyn heel wat jaar geleden ook gehad, en zij zegt dat het echt een héél lief mens is.
    Ik heb geen controle gehad nadat ik 5 dagen Clomid had geslikt, maar heb wel heel erge pijn gevoelt tijdens mijn eisprong links en recht onderin mijn buik. Maar ik zal dat wel even zeggen tegen de gyn.
    Ik zit er best wel tegenop tegen de uitslag van de zwemmers, maar daarentegen ben ik al 2x zwanger geweest, maar dit is helaas 2x fout gegaan :cry: Ik hou jou ook op de hoogte meis.

liefs Divi

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kom weer snel even mee lezen (doe ik elke dag..)

Olga: GEFELICITEERD...mooie, duidelijke test hoor.

Roses: Yeah... je ei is weer ontdekt.. succes dan maar he..

Voor de rest is het wachten geloof ik he..

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hey Marloes, wat een leuke banner heb je! Nu echt afgestemd op een jochie...

Divi en Tijgertje, ik had helemaal geen extra controle bij de gyn i.v.m. clomid. Ik moest na 5 weken terug komen en dat is dus komende woensdag. Ik ga maandag even bellen of dat nog door moet gaan, want hij heeft gezegd dat we in geval van zwangerschap na drie weken bij hem een echo zouden krijgen.
    Jullie hebben beide een mooi kaartje hoor.

Zico, gefeliciteerd met jullie 13-jarig huwlijk! Hebben jullie een gezellig feestje in de tuin vandaaag?

Twinny, mijn zusje is twee weken later uitgerekend dan jij. Ik hoop dat het dan niet dit weer is voor jullie....

Rensie en Mirre, hoe is het met jullie? Lekker aan het genieten van het weer hoop ik.

Berna, jij komt morgen terug van weekendje weg; is het leuk geweest?

Liefs Olga

14. Niet meer actief

hoi meiden
    Net terug van de marathon Rotterdam.Niet zelf meegelopen hoor, haha zo'n held ben ik niet!Diep respect voor de opa's die meededen en dat met deze warmte!
    Ga zo weer lekker van het weer genieten, maarrrrr ik moest gewoon ff op vraagtekentje reageren.
    Meis, met zo'n kaartje zou ik tot mijn nek toe in de stress zitten!1Dat MOET gewoon een innesteling geweest zijn.En om het nóg spannender voor je te maken: Volgens mijn huisarts ben je 1 ''a 2 dagen NA je ei JUIST vruchtbaar, omdat je eitje dan op transport is naar de baarmoeder toe en dan kunnen er nog altijd spermazaadjes in de weg zitten!
    Dussss, ik ga je zeker volgen meid, duim hard met je mee!

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja carmen, dat was precies wat ik ook dacht toen ik dat kaartje zag! Ik denk ook dat je geljijk hebt en dat het een innesteling is geweest! Ik hoop dat we gelijk hebben en dat je geen afpraak met met je ha hoeft te maken! ;)

16. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    heb vanmorgen mijn wekkertje gezet en nu was mijn temp...

17. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @dimmel, ik denk dat als je dat altijd doet, je kaartje veel geleidelijker wordt! Succes meis.

18. Vraagtekentjes

22 okt 2006
    233
    0
    0
    @ Wieffie en Carmen, bedankt voor jullie vertrouwen in mijn ei! Hihi...
    Zelf heb ik het gevoel helemaal niet, maar; krijg nu wel zere (.)(.) zoals dat verleden maand ook was (had toen posi test maar ging kort erna mis) en ben flink duizelig geweest, en heb nu een raar soort van "ei-pijn" maar dan anders. Eerste instantie dacht ik toen ook aankondiging van de :evil: (ik heb bizar veel last van mn ongi een ruime week lang en dikke PMS vantevoren), maar toen voelde het echt anders... Nu zit ik ongeveer 7 dagen voor de verwachte :evil: dus zou me niets verbazen als het mn ongi-aankondiging is al zijn mn borsten niet zo'n gewoonlijk kwaaltje. In ieder geval, het wordt stiekem wel spannend, toch wel als ik heel eerlijk ben. Ben ook zo bang voor de teleurstelling want die 12 maanden zitten me flink dwars, maar dat hoef ik niemand uit te leggen hier. En de stiekeme berekening van een zwngrschp (ssst haha) deze cyclus brengt een paar heel leuke toevalligheden met zich mee :D ... Maar vooralsnog, anders draaf ik door, ik ga nergens van uit! Ik zet morgen mn kaartje wel weer neer. Anyway, bedankt meiden :D

Voor iedereen, fijne avond!

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    tijgertje je hebt een mooi kaartje, en bedankt meiden. we hebben heerlijk weertje gehad vandaag en heerlijk gebbqd in de tuin.
    We hebben er van genoten.

THANKX

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @divi, haha ja dat gaat zeker goedkomen! jij hebt ook al een mooi kaartje hoor, morgen weer omhoog!

@lammetje, graag gedaan! hoe gaat het nu met je kaartje?

@twinny, lekker weekend gehad meis? het schiet al op he! bijna 30 wkn.

@marloes80, hihi thx! hoe is het bij jou?

Deel Deze Pagina