goede morgen heb vanochtend weer getest en ja hoor nog steeds een heel licht dun penne streepje roze zie mijn kaartje voor vandaag in mijn foto album.... dus toch dag 25 mijn ei! wat iemand al dacht van de site
mama, gefeliciteerd! iets gezakt, maar het is nog maar 11dpo. En ja, ik weet dat het niet kan met een negatieve samelevingstest, maar misschien is die te vroeg genomen, dus kan het nog alle kanten uit. Moet volgende cyclus weer, alleen dan een dag later. Ik hoop dat het gewoon geod is.
mijn kaartje voor vandaag vanmorgen echt al mijn charmes in de strijd gegooid om te klussen maar kreeg manlief niet wakker! grrrrrr..... vanavond dan maar!
Gefeliciteerd mama2801! Had ik toch je ei geod gespot! Vroege test hoor......lang leve de hormonen Dames...ik voel dat er roze aan gaat komen..... Nog iemand iets gehoord van mamanorah?
@mss ja volgens mij ook! het is de eerste maand dat ik temp, maar voel wel al steekjes in mijn buik (meestal rond ei) vanavond ook nog een verjaardag! grrrr. mocht het vanavond niet lukken ben ik dan te laat?
Ik zou het voor de verjaardagsvisite nog even proberen, als morgen je temp omhoog is gegaan. Kan je er meestal wel van uit gaan dat je ei is geweest Dus nog meer charmes in de strijd meid, zet em op
Dan ga ik maar naakt in de huiskamer rondjes lopen totdat hij thuis komt! kan hij er niet meer omheen toch! hihihihihihihi
.....tja dit doet mij denken aan mijnn eerste postieve ovualtie test. Mijn man was zo zenuwachtig dat het niet eens meer wou...hahahahah. Reden ook dat we dat niet meer doen.....het tempen is gewoon handig omdat je dan je nod goed kan berekenen. Dus zeg em maar niet dat je denkt dat het zover is...misschien is hij ook zo als mn man
oh wat fijn om te lezen! mijn man is net zo! "ik ga het niet doen omdat het moet hoor!" zegt hij dan. Ik vind het zo moeilijk, hij wil immers net zo graag een kindje als ik! dan doe je daar toch alles voor!
Goedemorgen meiden, Dit is m'n kaartje van vandaag: We blijven het spannend houden.. Mochten de uitblijven weet ik nog niet wanneer ik wil gaan testen, we gaan nl. vrijdag op vakantie... liefs.
Nou dit is 'm dan vanmorgen: IK durfde eerst nog niet zo goed in te vullen dat ik een postieve test had, maar ik begin het langzaam te geloven. Mijn test van vanmorgen staat in m'n album!