Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou ik geloof dat het voor mij er niet in zit deze keer :(

2. @mamanorah: duidelijk positief hoor, Gefeliciteerd en geniet ervan! ;)

3. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    mamanorah GEFELICITEERD en geniet ervan.

4. goeiedag allemaal!

hier even mijn lijstje van vandaag!
    t word spannend maar ja, moet nog 8 dagen dus grote kans dat t weer naar beneden dondert!

liefs marieke

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha meiden,

Dit is mijn kaartje voor vandaag:

@Suzy,
    Ik blijf voor je duimen meis!

@MamaNorah,
    meis van harte gefeliciteerd! Wat gaaf!
    Geniet ervan meis!

@Monika,
    Ik ga voor jou blazen meis, je temp moet omhoog
    Phhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhffffffffffffffffffff
    Ik blijf voor je duimen

liefs Divi

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    MamaNorah en Mama 2801 van harte!

Liefs, Paula

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Zag weer een paar mooie kaartjes voorbij komen, voor die meiden ga ik extra hard duimen

Zag ook weer een paar nieuwe zwangere: van harte meiden, geniet er maar lekker van...

Meiden die tegen hun eisprong aanzitten: veel succes en plezier met klussen...

Meiden die ongi zijn geworden: wat ontzettend balen zeg!

Ik ga maar weer een beetje genieten van het zonnetje....... iedereen heel veel succes!

Twinny

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo allemaal,

Beide mama's van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!

Hier mijn kaartje voor vandaag.

Als het goed is krijg ik straks bij de post mijn ovutesten en zwangerscahpstesten. Ik ga straks maar eens een ovutest doen kijken wat die zegt...

Dimmel, ik denk ook dat je nog ff geduld moet hebben... Hopelijk laat je ei dit keer niet zo lang op zich wachten...

Aly, zijn ovutesten niet een idd voor je? Zo kan je wat beter zien wanneer je ei eraan komt... Oja, ik voel mijn ei eigenlijk nooit. Het blijft een beetje gokken met zo'n lange cyclus :( Daarom ga ik nu weer af en toe ovutesten gebruiken.

Bregt, nog een paar dagen en dan weet je denk ik wel meer... wanneer wil je gaan testen?

Zico, ik ben het met je eens... vooral het resultaat telt!

Wies, ik ga heel hard voor je duimen!

Hopes, succes met het naakt rondlopen ;) Hahaha! Succes, ik denk ook dat je ei eraan zit te komen!

Laupio, ik ga heel hard blazen!

Suzy, ik denk dat jij ook aardig de roze kant op gaat! Ik ben erg benieuwd! Hopelijk ga je nog wel voor je vakantie testen... hoezo nieuwsgierig :oops:

Monika, ik hoop het niet meid, ik ga voor je blazen... Hoe lang is je LF normaal?

Marieke, succes met het wachten... dat is het meest vervelende...

Divi, je ei is idd geweest, je zal morgen je kruis wel krijgen! Succes met wachten!

Twinny, wat een luxe, lekker in het zonnetje... die is hier in geen velden of wegen te bekennen... Geniet er maar van!

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mamanorah gefeliciteerd
    andere mama ook gefeliciteerdddddd

hier mijn kaartje

10. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hallo lieve meiden,
    ik meld me weer eens hier *schaam schaam* :oops:
    ben al daaaagen nie geweest heb het erg druk gehad en ben veel weg geweest naar vrienden enzo.
    Slaap daar en tegen erg slecht dus ik weet nie of mijn kaartje wel te vertrouwen is, en mijn lichaam doet erg raar de laatste tijd.
    Heb ik m'n ei ineens op dag 11 gehad en alweer 2 dagen roze slijm..moet ni gekker worden zeg....

Zijn er in de tussentijd nog zwangeren bij gekomen?
    @ Divi: Jij was toch zwanger lieverd?

Mijn kaartje voor vandaag:

11. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Shedevil,
    Nee hoor meis, ik denk dat je mij met iemand anders bedoelt.
    Daantje86, MamaNorah, zover ik weet zijn zwanger. Ik niet, was het maar zo

liefs Divi

12. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ok schat dan heb ik mij vergist.
    hoe gaat het met je?
    heb je deze maand kansen denk je, of niet?
    Zoals je ziet is mijn kaartje een warboel, snap ook helemaal niets van m'n lichaam.
    Heb ineens op dag 11 mijn ei gehad en nu alweer spotting :S

13. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @SheDevil,
    Geeft niet hoor meis, kan iedereen gebeuren toch?
    Ik heb de laatste dagen wat pijn in mijn buik echt krampjes, maar voor de rest gaat het goed. Ik weet niet of het door de eisprong komt of dat het nog steeds van het HSG onderzoek is.
    Zoals je ziet hebben we (hopelijk goed) geklust rond de tijd dat ik mijn eitje kreeg. Dus laten we het beste er van hopen...

Hoe is het met jou meis?

Jouw kaartje is inderdaad van hoog naar laag van hoog naar laag. Heel raar zeg. Ik heb wel eens ergens gelezen dat sommige vrouwen als hun eitje is geweest ook wat roze verliezen. Of misschien dat je eitje nog moet komen?
    Hoe is het je cyclus normaal?

Je hoeft je echt niet te schamen hoor meis! Iedereen heeft het wel eens druk toch?

liefs Divi

14. Hoi meiden,

ben een poosje niet geweest, ik schaam mij diep!
    Zit alweer op dag 10 van mijn cyclus en ben vandaag naar de gyn geweest. mijn bloedonderzoek was zo dat mijn hormonen wel allemaal aanwezig waren, maar het hormoon dat mijn eierstokken moet aansturen was heel weinig. het leek op vrouwen die extreem veel sporten of anorexia hebben (nou dat heb ik niet hoor), daarna moest ik een echo (inwendig, ieks, was er natuurlijk ook een stagiair, zitten er daar 2 mannen in mijn doos te staren :confused: ) en ze zagen dat mijn baarm oeder erg dun was (maar dat was logisch volgens hem) en in mijn eierstokken waren verschillende blaasjes te zien, maar niks dat aan het rijpen was. Hij denkt dat het pco is maar wil nog even het bloedonderzoek van dag 22 afwachten. dan moet ik aan de clomid 50mg. ik vroeg gelijk geshockt of ik deze cyclus af moest maken, maar hij zei dat het te lang duurt dan. dus krijg ik na mijn uitslag provera om een menstruatie op te wekken, of mijn baarmoeder te resetten zoals hij dat zei.
    en ik moest met mijn hubbie praten over zaadonderzoek en kreeg daar info over mee (en gelijk een bekertje waar ie het in kan lozen, lach me rot, heeft hij ook tenminste wat om tegenop te zien ;) )
    Dus hij heeft een hot-date met een bekertje, binnenkort! :D :D

zo jullie zijn weer pop de hoogte en ik moet nodig teruglezen....

liefs rensie

ps las al wel dat er 2 zwanger zijn, gefeliciteerd!

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    rensie, goed dat de gyno alles zo grondig onderzoekt. Hopelijk krijgen jullie snel beter nieuws en gaat het lukken om zwanger te worden.

twinny

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Meiden, welkom terug!

Rensie, ik hoop dat ze je nu verder kunnen helpen desnoods met de goede medicijnen. Ik ga heel hard voor je duimen!

Shedevil, jammer dat je zoveel open rondjes op je kaartje hebt staan. Dan is het moeilik je ei te vinden... Ik heb ook al eens roodverlies gehad rond mijn eisprong dus misschien is die spotting daarvan... :(

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hij staat erop hoor! Wederom dag 14 en mijn lutheale fase is 12 dagen.

18. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Ik wacht zoiezo mijn NOD af, die is 20 juni. Ben ik dan nog niet ongi dan ga ik er eens over nadenken om een testje te doen... :) :)

Liefs Bregt

19. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    @ Wieffie, heb je al een ovu-test gedaan? Wat gaf ie aan?

Ik vind het zo spannend joh, maar ik durf er gewoon niet teveel op te hopen en probeer er zo min mogelijk aan te denken maar dat is heel moeilijk :)
    Even kijken wat m'n temp morgen en overmorgen doet, misschien dat ik er vrijdag dan een test tegenaan gooi voordat ik op vakantie ga.
    Heb ze vandaag gekocht via de site dus krijg ze morgen binnen...

Liefs.

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hahaha, grappig dat je het vraagt... vanmiddag was mijn test bijna positief maar vanavond is ie volgens mij echt positief! Kijk maar eens... dit is de eerste keer dat ik met streepjes test voorheen had ik altijd duidelijke smileys :D

Ik denk dus dat ik nu aan de begin periode zit en dus binnen nu en 2 dagen mijn ei zou moeten hebben....Maar goed aan de klus dus :D

Deel Deze Pagina