Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Bregt, ik zou het erg knap van je vinden als je dat vol zou kunnen houden... Ik ben
    waarschijnlijk te nieuwsgierig :oops: Hoewel ik deze ronde mijn NOD ook graag wil aanhouden 07-07-07 :D

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik plaats even m'n kaartje en dan ga ik jullie verhalen lezen. Vandaag lag het internet er de hele dag uit... zucht..

Het ei komt eraan of is er al, gezien de ovulatietest.

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey lieve dames

Ben er een tijdje niet geweest maar dat heeft zo'n gevolgen gehad

Mijn vriend en ik stonden op het punt uit te maken omdat ik smsjes stuurden naar iemand op mijn werk een collega
    Het begon allemaal met een onschuldige flirt wat uiteen liep op een ramp
    Ik had sommige smsjes niet gewist uit me tel en ik was boven in de slaapkamer de was opvouwen toen had ik zoiets van ojee me tel ligt beneden als hij maar niet.......

Toen riep me vriend keihard naar boven van Ik wil je spreken NU
    Toen raakte ik helemaal in paniek van O wat moet ik doen
    Ik ging naar beneden en ging zitten in de stoel
    Hij zei van; wat heeft dit te betekenen?
    Ik zei wat!
    Deze smsjes, naar wie stuurde je die
    Ik zei naar een collega van mij wat dan?
    Dat slaat toch nergens meer op zei hij

Toen zei ik ik kan er toch niks aan doen dat ik op iemand verliefd kan worden het spijt me

En toen ging hij naar boven de spullen aan het inpakken en had op de overloop gezet en ging weer naar beneden
    Ik was intussen helemaal over de rooie logisch het is ook mijn schuld
    En toen ging hij weer naar boven en begon keihard te schelden op mij over van alles wat ik hier maar niet liever uitspreek

Ik zei nogmaals het spijt me wil je alsjeblieft mij vergeven wat ik jou heb aangedaan is ie weggegaan naar zijn ouders en ik bleef alleen thuis
    Ben naar boven gegaan en ben in me bed gekropen

Kwam ie 23.00 uur thuis ging ook naar boven en riep me uit me bed
    Ik werd wakker en hij zei hier je broer aan de lijn

Dus ik heb gesprek gehad met me broer en had het verteld wat ik gedaan heb maar hij vond het absoluut niet leuk maar verliefd worden op iemand kan iedereen gebeuren zei hij

Dus de hele nacht niet goed geslapen en was gebroken van verdriet wat ik me hubbie aangedaan had en ben toen echt heel goed gaan nadenken

3jaar laat je niet zomaar voorbij gaan en we willen graag samen een kindje nota bene ik zei nog tegen mezelf ben hartstikke fout

Dus op mijn werk ben ik meteen naar die collega gegaan waar ik dus die smsjes stuurde van dat het moet ophouden want heb er goed over nagedacht ik wil dit niet meer dat heb ik m gezegt en dat we beter collega's kunnen blijven

Eenmaal thuis gekomen lag mijn vriend in bed kapot van verdriet en had de hele ochtend en middag niks gegeten helemaal niks
    Dus ik ging naar boven en riep me vriend bij het bed om te vragen of hij naar beneden wou komen omdat ik met m wou praten

Toen is hij met mij naar beneden gegaan en hebben we ong 2 uur gepraat met mekaar ik barstte in tranen uit omdat ik m zoooo pijn gedaan heb en toen hij mij zag huilen barstte hij ook in tranen uit

Toen ging ik naast m zitten en hij zei tegen mij van ik geef jou nog 1X een kans als je dat weer doet dan ben ik weg
    Dus ik weer in tranen en toen paktte hij mij vast en knuffelde zo hard dat ik nog harder ging huilen
    Hij zei ook van je kan beter eerlijk zijn tegenover mekaar

We hebben echt een uur lang geknuffeld met mekaar en nog wat gepraat
    Maar ik weet dat dit de domste fout is geweest in heel me leven en dat je beter eerlijk kan zijn tegenover je naaste

Want wat er gebeurd is tussen ons is onvergeeflijk
    Maar ik heb er van geleerd en wou het kwijt aan jullie

Ik heb er zoooooo spijt van
    Ik bn blij dat me hubbie mij nog een kans heeft gegeven en dat ik zijn vertrouwen terug moet winnen en dat lukt ons zeker

Sorry voor het lange verhaal

Liefs Tijgertje23

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @mamanorah: gefeliciteerd!

@Wieffie, normaal zo rond de 14 dagen. Maar heb vanavond al flinke ongi krampen...:(

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @SheDevil: welkom terug, ik ben er zelf ook niet iedere dag.
    @Suzy: ziet er goed uit!
    @MamaNorah: van harte gefeliciteerd, en ook aan de andere Mama.
    @Rensie: vervelend dat het niet helemaal goed zit; hopelijk kan de gyn je helpen.
    @Hopes: hopelijk heb je je man verleid... Ik heb zelf een lekker voorgerechtje gemaakt en een flesje wijn geopend om mijn positieve ovulatietest te vieren. Samen met een stringetje had dat toch wel het gewenste effect :D En pas na de daad heb ik hem verteld dat de ovutest positief was. Hij zei: "oh dat had je ook wel gelijk kunnen zeggen. Ik wil toch ook een kindje" Maar ik vond het zo leuker. :) Hij wist trouwens wel dat het eraan zat te komen, hoor....
    @iedereen die ik vergeten ben: sorry en veel succes...

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Tijgertje: veel sterkte in deze moeilijke situatie.

7. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey aquiliga

Bedankt ;) ik ben zo dom geweest en die fout maak ik nooit weer

Liefs Tijgertje23

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Tijgertje,

Wat goed van je dat je je verhaal hier neerzet. Niet voor ons want je bent ons natuurlijk geen verhaal verschuldigt maar ik kan me wel een beetje voorstellen wat je voelt. Ik ben nu ruim 10 jaar bij mijn vriend en we hebben samen ook al van alles meegemaakt. Toch is er een jaar of 6 geleden ook een jongen geweest waar ik verliefd op dreigde te raken. Ik heb het mijn vriend vertelt en alle contact met die jongen afgebroken. Nu zijn we 6 jaar verder en ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt hebt! Je zult zien dat jullie hier ook overheen komen hoor! Als jullie echt voor elkaar gaan komt het echt helemaal goed! Je krijgt een dikke knuffel van mij!

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Monika, ik hoop toch dat het niet doorzet! Ik ga nog ff heel hard blazen!

Aquilegia, zo te horen heb je jullie positieve test goed gevierd! Nu ga ik heel hard voor jullie duimen dat het het gewenste effect heeft!

10. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen meiden, hier mijn kaartje weer voor vandaag. Verder geen veranderingen, alleen heb ik het gevoel dat ik ongi moet worden.... We wachten rustig af...
    @Tijgertje: veel succes meid, de komende tijd

Liefs Bregt

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo tijgertje,

Het vertrouwen zal nog een hele tijd duren voor dat terug hersteld, we hebben het zelf meegemaakt maar ik heb toen m'n man een kans gegeven, we hebben die tenvolle benut

Laat alles rustig gaan, het is heel wat en niet snel verwerkt daar kan ik je op aan wijzen.
    Maar het positieve is dat jullie er terug voor elkaar zijn en je band gaat beter worden dat het ooit geweest is.

Indien je een luisterend oortje wil , weet je me te vinden he

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    oh, m'n kaartje van vandaag vergeten.

Spannend, moet vandaag naar de gynocoloog om 10.45u ben al zenuwachtig, normaal ben ik dat niet...... :(

13. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    goedemorgen,

monika, jammer van de daling,frusterend die lange cyclussen.

marieke1610, wat ben jij warmbloedig zeg, succes op de wachtbank.

wieffie, ik ben gewoon ongeduldig, ik had altijd cyclussen van 28 dagen en ei op dag 14, ik voel mijn ei altijd, dus dat zal nu ook wel weer zo zijn.
    ;) net optijd de ovulatietesten binnen voor jou, succes op de wachtbank.

shedevil, welkom terug,knuf.

rensie, succes in de mmm.

daam, mooi kruis :D

aquilegia, mooi dat je je ei weer terug hebt op dag 14 :thumup:

tijgertje23, succes met je relatie[en zwanger worden natuurlijk].

bregt, mooi kaartje, vandaag en morgen even afwachten.

zico, succes straks, je temp. is weer gestegen :thumup:

zo mijn kaartje, temp. hetzelfde als gister, af en toe wat vruchtbaar slijm en af en toe wat steekjes bij mijn eileiders, vandaag maar weer afwachten.

14. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    [​IMG][/url][/img]
    Ze moeten vandaag toch wel komen!
    Laat ze dan ook maar nu komen..

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    tijgertje; wat een verhaal meid, maar goed dat je uit hebt gepraat. Wie weet hoe ver het anders was gelopen. Ik hoop dat jullie eruit komen met z'n 2en. Het vertrouwen zal langzaam aan weer moeten groeien denk ik. Succes ermee.
    Zico;succes bij de gyn. Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor, valt allemaal wel mee. Maat begrijp het wel.
    Laupio;balen die daling.
    bregt; ziet er nog steeds stabiel uit. Ik weet niet hoe jouw vorige kaartjes eruit zagen aan het eind van je cyclus, maar het is stabiel.
    hier de mijne, het lijkt wel een beetje op die van jouw bregt, blijf ook hangen. En we lopen gelijk ook!

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bregt;ik las dat je 20 juni je nod hebt, is dat niet laat? 14 DPO valt bij jouw toch ook op 17 juni? Of heb je altijd een langere DPO?
    liefs wies

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Hey meiden!

normaal ben ik vroeg met mijn kaartje maar heb een dagje vrij want mijn sgatjuh is jarig :D heb um een horloge gekocht is alleen te groot dus moeten we nog kleiner laten maken maar hij was er superblij mee...
    vanochtend beetje laat getemp maar goed dat komt niet vaak voor hier mijn kaartje

Liefs Dimmel

18. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik ga nog even een paar dagen door met tempen voordat ik mijn kaatrje bij de zwangeren zet. Ik heb vanmorgen weer getest en was weer positief. Dus het zal echt wel zo zijn. :D

Tijgertje, veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat jullie er samen goed uit komen.

Aquilegia, ik hoop dat je verleidingsactie succes heeft: over 2 weken weer een positieve test!

bregt, hoog houden die temperatuur hè!

Zico, veel succes bij de gyn vandaag

Aly, ik duim voor je dat je ei er aan komt.

Laupio, balen zeg van die daling

wies, ik vind jouw kaartje er erg mooi uit zien.

Dimmel gefeliciteerd met dimmel-man!

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou meiden bedankt voor het blazen, het heeft geholpen. Vandaag was mijn temp bijna 2/10 hoger!

Nog even wachten tot zaterdag om te zien of de :evil: doorkomen....anders ergens volgende week testen....

ben eens benieuwd

20. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Daam: veel succes op de wachtbank

Wieffie: hoop dat je heerlijk geklust heb en ga duimen dat ze elkaar vinden daarbinnen!

Tijgertje: fijn dat je het met ons hebt kunnen delen, dat lucht misschien een beetje op. Tuurlijk is het niet oke wat je gedaan hebt, maar die dingen kunnen je overkomen. Goed dat jullie zo uitgebreid als volwassen mensen met elkaar hebben kunnen praten. Communiceren is gewoon ontzettend belangrijk. Het zal tijd nodig hebben, maar jullie zullen er zekers uitkomen nu de eerste stap van eerlijk zijn gezet is. Knuffie

Bregt: het ziet er nog niet slecht uit, ik ga blazen dat je temp. wat omhoog gaat...ppppfffff....

Laupio: balen meid, dat ziet er inderdaad niet goed uit...

Wies: ook voor jou ga ik hard blazen dat de temp. wat stijgt... ppppffffffff....

MAmanorah: hihi, ik heb heel veel testjes gedaan en heb nog zeker 2á3wkn doorgetempt!

Monika: heel veel succes...

Zo ik ga maar weer eens rustig aan doen vandaag. Iedereen weer heel veel succes.....

TWinny

Deel Deze Pagina