ik kwam uit de douche, zie ik ineens twee van die grote blauw aders over mijn borst lopen richting mijn tepel. Het schijnt zelfs een beetje door mijn tepel heen. Volgens mij waren die me wel opgevallen als dat elke keer zo is. Wachten maar weer af.
Wat spannend wies! Ik heb zo het gevoel dat het bij jou ook raak is! Er is maar 1 goed zwemmertje nodig die z'n doel bereikt... Wanneer ga je testen? Monika, wat goed dat je temp weer omhoog is!
hoihoi hieronder mijn kaartje voor vandaag. wat ik wel vreemd vind is dat FF sommige dagen als onbetrouwbaar aangeeft met een open rondje. maar ik temp altijd tussen t wakker worden en opstaan, dus echt net voor ik opsta zeg maar. omdat ik in de zorg werk en wisselende diensten heb sta ik de ene keer om 7 uur op en dan slaap ik weer uit. maar opzich moet dit dan toch nix met je temp te maken hebben? als je maar tempt voor t opstaan toch? dan maakt dat toch niet uit hoelaat t is? of zie ik dat verkeerd... ik heb zoals jullie zien vandaag een behoorlijke dip...betekend dit dat mn ongi eraan komt? wel een beetje vroeg dan... of hoeft dit nergens op te duiden? groetjes marieke
Hey marieke, vul je wel es in dat je slecht geslapen hebt? (sleep deprived) Want dan geeft ie ook een wit rondje... En als je de ene keer om 7 uur tempt en de andere keer om bv 9 uur maak wel verschil... Liefs, Paula
hoi nee dat vul ik nooit in, ik slaap altijd wel goed... maar wat voor verschil maakt dat dan precies? want dat snap ik dus niet zo eigelijk... gaat t dan om de hoeveelheid uren die je slaapt ofzo? want mijn temp was voor 3 of 4 dagen ofzo precies 37...3 rondjes zijn open en 1 rondje is dicht...terwijl ze toch allemaal dezelfde temp aan geven dus vind t dan een beetje vreemd. liefs marieke
mamanorah; ik hoop dat je gelijk hebt! Maar ik hoop er niet teveel op. Heb verder nergens last van. Alleen jeukende tepels. Maar volgens mij ook altijd voor mijn NOD. Ik heb zondag mijn NOD, dus nu al testen lijkt me wel vroeg. wanneer had jij ook alweer ene positieve test. Je eerste in ieder geval,haha. En wanneer heb je je eerste echo?
Hallo dames ben terug heb alles hier verteld http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 62#1102162 Moet effe alles laten bezinken, ook mag ik stoppen met tempen, maar zal deze maand nog afmaken.
Marieke, vul je altijd een tijd in bij het invullen van het kaartje? Daar kan het namelijk ook aan liggen.
Ik duim voor je hoor! Ik heb behalve van misselijk zijn ook weinig kwaaltjes. Geeneens buikpijn zoals bij de vorige 2 keer (gelukkig). Ik heb het eerst getest op 10 DPO, en gisteren (12 DPO) was hij echt licht positief, vanmorgen (13 DPO) was het duidelijk positief. Als ik jou was zou ik wachten tot je NOD. Maar ja, het vroege testen heeft mij in ieder geval opgeleverd dat ik niet meer constant dacht "oh nu voel ik dat ik ongi wordt". Zico, jeetje zeg wat een verhaal. Het klinkt in ieder geval alsof ze wel veel voor jullie kunnen doen. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.
hoi zico, ik heb je verhaal gelezen. Dat is een klap in het gezicht inderdaad, je schrikt je rot. Maar het is nog niet zo erg als je denkt. Wij hebben precies hetzelfde. Ik moest ook een samenlevingstest doen op dag 13. En die was helaas negatief. Nu blijkt dat het te vroeg was, dus volgende keer doen we nog zo'n test op dag 14. Bij sommige vrouwen is het slijm maar kort vruchtbaar zei de gyn. Dus ook al heb je gelijk een negatieve uitslag, dat betekent niet dat je onvruchtbaar bent. Ik snap goed dat je baalt, het is geen leuk nieuws om te horen, maar over een paar dagen ga je het wel positief bekijken. En is het slijm vijandelijk dan zal het snel raak kunnen zijn met IUI, waardoor je uiteindelijk ook natuurlijk zwanger wordt. Succes in ieder geval komende maand. Laat je iets weten als je wat gehoord hebt? dikke knuffel!
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: Eitje is geweest dus kan mooi weer op het wachtbankje....... Hopelijk hebben we op de goede dagen geklust. @Wieffie, Succes met klussen meis! Maar zover ik kan zien, is die test goed positief hoor...... Dus je weet wat je te doen staat.... succes meis @Tijgertje, Meis wat een verhaal zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen met alles! Ik vind het wel goed van je dat je naar die collega bent gelopen om toch maar even uit te leggen dat je beter collega's kan blijven en geen relatie wilt. Het vertrouwen van je vriend zal langzaam weer herstellen. Ik hoop dat jullie hier samen uit komen meis, maar dat zal wel goed komen denk ik, aan jullie verhaal te lezen. @Bregt, Je kaartje ziet er mooi uit zeg! Ik ga heel hard voor je duimen. @Wies31, Jouw kaartje is ook al zo mooi! Ik ga hard duimen voor je meis! @Dimmel, Van harte gefeliciteerd met je mannetje! Een fijne dag gewenst. liefs Divi
hoi monica, ik vul wel iedere keer een tijd in ja... nou ja t zal wel ik weet t ook niet precies haha we wachten t maar af
hoi dames hier mijn kaartje alleen ik heb vandag om 8 uur getepmt inplaats van om 7 uur maar ik ben vanacht om 3 uur uit bed geweest om naar de wc te gaan ben er ff 10 minuten uit geweest verschil dat ook in de temperatuur sochtends?
Nou, mijn eitje was gisteren. Gelukkig wel geklust. Ik heb nu 2 rondes ovulatietesten gebruikt en de test is nu al 2x positief geweest op de dag van de eisprong zelf (en niet de dag voor de eisprong). De volgende dag is de temp omhoog. Ik moet dus eigenlijk de dag voor de positieve test klussen. Dat schijnt toch nog beter te zijn dan de dag van de ovulatie zelf? Ik ben in ieder geval blij dat ik niet alleen ovulatietests gebruik, maar ook temp en slijm waarneem. Je hebt toch meer info. Kaartje: @Marieke: je dipje op dag 7 kan een innestelingsdip zijn! @Zico: veel sterkte! @Aly: is dit je 1e of 2e ronde sinds de geboorte van Iris? Bij mij was de vorige ronde de 1e ronde sinds de geboorte van Sterre en mijn cylus was toen ook 4 dagen langer dan normaal. Nu in de 2e ronde is hij kennelijk weer normaal. Hopelijk komt je eisprong snel. @Bregt & Wies: kaartjes zien er nog goed uit, hoor! @Laupio: waarschijnlijk jammer... @Divi: eitje is geweest, nu maar wachten...
thkx dames, ga er niet proberen teveel aan te denken. Maar simpel is het niet, volgende week zal ik m'n zinnen kunnen verzetten dat m'n nichtje een weekje bij ons op vakantie komt
Hoi meiden, Beetje laat vandaag maar toch nog ff mijn kaartje... Daarnet had ik weer een positieve ovutest! Dan zal ik morgen mijn ei wel hebben... Bregt en Wies, jullie gaan nog steeds super meiden! Think Pink! Aly, heb je al een ovutest gedaan? Ik hoop dat jouw ei nu ook snel komt! Laupio, ik ga voor jou ook nog eens heel hard blazen, zo te zien heeft het bij monika ook geholpen... Pufffffffffffffff.......... Dimmel gefeliciteerd met je mannetje! Maak er maar een leuke dag van (althans dat wat er nog van over is ) Mamanorah, lekker hoor die positieve testen! Geniet er maar van! Monika, ik blijf nog ff blazen hoor! Twinny, ik hoop dat je gelijk hebt en dat ze elkaar vinden Thx voor het duimen! Marieke, volgens mij komt je ongi nog niet hoor! Misschien een innestelingsdip maar omdat je niet iedere dag op hetzelfde moment tempt krijg je die open rondjes en is het iets moeilijk om je temp te interpreteren... Zico, jeetje meid komt dit nu door de mirena? Wel goed dat ze je goed onderzoekenj en ik hoop dat desnoods met een beetje hulp je nu snel zwanger mag worden. Een dikke knuffel voor jou! Divi, fijn dat je je kruis weer hebt! En heel veel succes op de wachtbank! Bengeltje, hopelijk komt je ei snel! Ik hoop voor je dat het geen hele lange cyclus wordt! Aquilegia, jij ook weer op de wachtbank! Nou ja, qua klussen zit je goed hoor! Ik hoop dat het deze ronde raak is voor je!
Hey wieffie.. gaan we niet meer samen voor 7-7-7? Maar voor jou goed nieuws, je cyclus is mooi korter dan! Liefs, Paula
Ha blondie, Nee hoor, ik ga nog steeds voor 07-07-07! Zou wel super zijn als ik dan nog niet ongi zou zijn! Het scheelt ongeveer een week!