aquilegia,mijn vorige cyclus staat in mijn album, misschien moet ik hem wel voor dit kaartje plakken. dit is mijn eerste of tweede cyclus, ik heb geen idee. wieffie, nee nog geen ovulatie test gedaan, jou temp is lekker gestegen, succes op de wachtbank
thnx meiden...we zijn wezen shoppen en het horloge kleiner laten maken hij is er supertrots op haha...verder heb ik al sinds gisteren steekjes maar goed even afwachten he!
Mijn temp is nog niet gestegen hoor Als het goed is zou ik dat morgen of overmorgen moeten zien. Na een positieve ovutest duurt het 24-48 uur eer je je eisprong hebt.
Hallo dames, ik mag voor een paar dagen weer VIP worden, maar nu staat er een "T" bij stats. Wat houdt deze T in? Liefs Bregt http://tinypic.com/view.php?pic=6chvd46 Sorry, maar volgens mij doet ImageShack het momenteel ff niet dus daarom ff via tinypic
telt ie daarvoor af van 5 naar 1? Dan is het volgens mij de dag dag je kan testen... Aly, maakt niet uit hoor! Hoop dat het nu wel lukt met die eisprong en dat ik idd omhoog ga met mijn temp...
Dit zou eigenlijk wel de 20e moeten zijn, maar ik heb deze keer een veel vroeger ei gehad vandaar. liefs bregt
@ Bregt: Ik heb ook even naar jouw kaartje gekeken en het klopt wat wieffie zegt... hij telt af van 5 naar 1 en dan de T, dus dat is de Testdag... Mooi op de 27e dag! Succes! Liefs.
Das wel lekker dat mijn cyclus weer korter is, hopelijk blijft ie zo! Maar waarom staan de 2 en de 1 dan in het rood? en rest groen?
bregt; dat betekent dat je morgen al kunt testen, aan je kaartje te zien. Ga je dat doen? Ik ben wel erg benieuwd! Ik hoop dat iedereen een beetje gelijk heeft wat betreft ons kaartje!
Nee ik ga morgen nog niet testen. Misschien zaterdag op mijn verjaardag. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan en toen kwam er een roze streepje tevoorschijn ! Helaas is dit geeindigd in een mk. Maar eigenlijk hoop ik niet dat ik nu al zwanger ben, omdat ik sinds een week een nieuwe vaste baan heb, en dan vind ik het zo lullig dat je nu al moet zeggen dat je er binnenkort een tijd tussen uit moet. En dat is nog niet alles. Door dat ik veel met vogelgriep werk kan ik dan mijn werkzaamheden niet meer doen. Zwangeren mogen daar namelijk niet mee werken omdat ze geen tamiflu mogen slikken mocht er wat gebeuren.....Aan de ene kant wil ik het SUPER graag, maar andere kant ook liever even nog niet.... ik weet dat het wat cru klinkt, en dat spijt me ook maar soms is het niet anders....(denk ik). Maar mocht ik zwanger zijn dan vertel ik dat gewoon, en dan hoop ik dat de baas niet al te boos zal zijn Liefs Bregt
klopt het als je temp met pieken en dalen gaat ? ik vind nog steeds vreemd hoe dat in zn werking gaat! heb even jullie hulp nodig kunnen jullie kijken waneer mijn eisprong ongv is, ik blijf update! alvast bedankt
Nikitje, op dit moment is echt nog niet te zien wanneer je ei er is. Daarvoor is het nu nog te vroeg. Gezellig nog even doortempen en we zien hem vanzelf verschijnen
Hoi Aly, Zoals ik het zie is dit je eerste "echte" cyclus sinds de geboorte van Iris. Je vorige "cyclus" die in je album staat, begon met haar geboorte, toch? Dan is dit je eerste echte cyclus. Bij mij duurde die ook 4 dagen langer dan normaal en ik had mijn ovulatie op dag 18 (zie album). Nu heb ik m'n ovulatie weer op dag 14 (denk ik). Dus misschien is het de volgende cyclus weer normaal. Succes!
bregt; ja, da's lastig inderdaad met je werk. maar daar zullen ze alle begrip voor hebben lijkt mij. en anders is het geen reden om ze jou te ontslaan. maak je niet te veel druk daarover,is niet goed voor een eventuele zwangerschap. ik ga denk ik zondag op de nod testen,als ik zolang kan wachten Ik heb een dubbel gevoel erover. Heb net nog lekker koffie met chocola op, dat zou je toch niet moeten lusten als ik zwanger zou zijn. Verder wel krampen, het gevoel elke keer te moeten plassen of poepen, maar hoeft niet. heb jij verder symptomen? liefs wies zit trouwens lekker met mijn laptopje dirtydancing te kijken. blijft leuk hè.
Ik heb nu voor het eerst een vaste baan, iets wat ik nooit had durven dromen, vooral niet waar ik nu werk. En omdat alles nieuw voor me is heb ik het idee dat ze om die reden wel een andere reden verzinnen zodat ze je kunnen ontslaan. We hebben het echt super druk, met 1001 projecten... Ik maak me toch lichtelijk zorgen dan, mocht het wel zo zijn dat ik zwanger ben.... Ik wacht verder nog lekker met testen tot de 20e, zoals officieel mijn NOD zou zijn. Heb gelukkig geen testen in huis. Maar heb de drang ook niet, want ik voel me alles behalve zwanger....Heb wel zo'n ongi gevoel onderin mijn buik, maar verder echt helemaal niets. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik echt super vaak plassen en was ik ontzettend moe. Nu helemaal niets. Maar je weet, bij de 1 is het zo en bij de ander weer heel anders. Dus misschien blijf je koffie en chocolade super lekker vinden en walg je straks van iets anders.... of je blijft gewoon alles lekker vinden.... Sommige mensen hebben helemaal geen last van kwaaltjes. Meid ik hoop in ieder geval dat 1 van ons positief test. Jij mag eerst oke.. Liefs Bregt Handig he zo'n laptopje! haha
zullen we anders gelijk testen? of wacht je liever? Wel fijn dat je een leuke baan hebt gevonden. En inderdaad, als je het dan naar je zin hebt, ben je sneller bang om ontslagen te worden. Als je nu niet zwanger bent, wil je dan even stoppen met proberen of ga je wel door? Wel een dubbel gevoel lijkt me. Maar inderdaad, mag 1 van ons in ieder geval positief testen! Heb net de laptop binnen gekregen, echt super! Hoef ik niet meer boven te zitten. Vind ik altijd zo ongezellig. Ik weet niet of mijn mannetje er blij mee is, want nu zit ik nog vaker op de site,haha liefs wies
Goeiemorgen meiden heb eigenlijk niet veel te melden er is ook nog niet veel te zien aan mijn temp maar wel gisterenmiddag geklust haha maar ja even afwachten hoelang mijn cyclus gaat duren dit keer.... Liefs Dimmel