Temperatuurkaartjes 11-4-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Ja ik doe aan sloeproeien, echt super leuk maar wel zwaar. Haha, wij druk maken om ongi, en hun maken zich druk of ze wel op tijd voor het eten zijn :) :)
    Wanneer ben je van plan om te testen? Je moet nog 2 dagen wachten toch? Nou ik hoop zo voor je dat die positief is! Anders gaan we wel saampjes testen.... maar dan is het misschien wel hard als 1 van de 2 positief test...

Liefs Bregt

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik zal al blij zijn als 1 van ons positief test. kreeg net een rare warmtegolf in mijn lies. was echt vremd. maar ja, je voelt ook alles nu hè. ik lig wakker van elke scheet,haha

3. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Ja alles wat je "normaal" niet zou voelen, voel je nu als een misschien teken van zwangerschap.... laat je niet gek maken meid

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Minnie: hoe lang is je luteale fase normaal? Het zou een innestelingsdip kunnen zijn op 9 DPO, tenzij je nu al je menstuatie verwacht....

@Wies: ziet er goed uit, spannend....

5. minnie01

minnie01 Lid

3 mei 2007
    80
    0
    0
    @Aquilegia:
    van de maanden dat ik getempt heb bij mijn eerste zwangerschap is mijn LF maar 9 à 10 dagen.
    Heb vandaag nog een beetje oud bloed verloren, maar het is nu gestopt. :evil: :evil: tot nu toe nog niet gezien.
    De maand dat ik van mijn eerste in verwachting ben geraakt had ik precies zo'n dip van 36.5. Afwachten dus, meer zit er niet op. Bij beide zwangerschappen pas positief getest op de 40 e dag.
    Denk dus dat ik echt wat geduld moet bewaren. Maar misschien word ik morgen wel ongesteld en dan weten we het gelijk.

Groetjes Minnie

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik denk dat ik morgenochtend toch een testje ga doen. :oops: is dag 14, dus moet kunnen toch? soms wordt ik 14dpo ongi en soms 15dpo. ik ga het er gewoon op wagen. :) is het dan beter om cbdigitaal te gebruiken of de kruidvattest? :( ik weet niet welke gevoeliger is.

liefs wies

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik zou niet met CB digitaal testen, die test heeft vrij veel HCG nodig.

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja,dat dacht ik al, en kruidvat is best gevoelig, kun je 2 dagen voor nod gebruiken toch?

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ze zijn gevoeliger dan de CB, maar sommigen maken wat later HCG aan zodat de test toch negatief was 2 dagen voor NOD. Nu je overtijd bent, heb je meer kans op een positieve kruidvattest dan met eentje van CB. Heel veel succes met testen straks!

Groetjes Daam

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    goedemorgend, sta met de vroege vandaag .
    Hier m'n kaartje

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    balen, 1/10e naar beneden. :cry: Ik moest wel een uur eerder tempen dan normaal en heb slecht geslapen. Zou dat invloed kunnen hebben? Ik bleef nog even liggen,viel weer in slaap. een kwartier later ging de wekker weer. toen heb ik nog een keer getempt, en was ie 36.5. :( is het hoe vroeger,hoe lager je temp? Ik kom straks weer kijken,moet eerst naar mijn werk. ben ook erg benieuwd naar jouw kaartje bregt. Ik ga trouwens nog niet testen hoor, ben bang dat ze nou toch komen nu mijn temp lager is.
    Fijne dag allemaal! ;)

liefs wies

13. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen meiden!
    Hier mijn kaartje voor vandaag, hij is 0,1 gestegen maar ik denk dat dit komt doordat ik later dan anders getempt heb. Vandaar ook een wit bolletje.
    @wies; Dus dat betekend dan dat die laatste temperatuur wel dichterbij je originele temp tijd zat? Omdat je een uur eerder moest tempen, of heb ik dat verkeerd begrepen? Nou meid twijfel nog maar niet, het kan nog alle kanten uit!

Liefs Bregt

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen meiden

gisteren verjaardag gehad van mijn vriend voor onze vrienden en vanavond komt de familie....vanmorgen was mijn temp superlaag hoe dat kan weet ik niet

Liefs Dimmel

15. minnie01

minnie01 Lid

3 mei 2007
    80
    0
    0
    Vanochtend vette stijging, FF geeft aan dat er misschien een innesteling heeft plaatsgevonden. Echt spannend ! Zou het nu misschien raak zijn?

Mijn kaartje staat in mijn album.

Succes aan iedereen die ook aan het wachten en klussen is!

Groetjes Minnie

16. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Wies31 spannend, succes. En Bregt ook! Ik lees het wel als jullie positief hebben getest.

Joepie vandaag eindelijk mijn kruis maar op zich wist ik al dat mijn eisprong is geweest dus... Ben nu wel benieuwd hoelang mijn LF is. Bij mijn vorige cyclus was mijn eisprong op een ander moment dan ik dacht. Dag 21 of 23, cyclus was 36. Dus LF was 13 of 15 dagen. Zou in ieder geval dan op zo'n 30 dagen zitten deze maand \:D/
    Ben er superblij mee! Dat de laatste cyclus zolang was kwam echt van de stress, dat ligt gelukkig nu achter me. En eerdere waren nog ontpillen. Maar ik zal denk ik niet helemaal regelmatig worden, ben van mezelf al een stresskip ;) Maar als het van 28 tot 32 varieert vind ik het allang best!
    Waarschijnlijk wel pas volgende maand weer een kans, heb alleen zondagmiddag nog geklust (na zaterdagnacht). Denk niet dat dat genoeg kan zijn. Zelf denk ik trouwens mijn ei op dag 15 laat in de avond te hebben gehad maar dat maakt niet uit. ;)
    Iedereen een fijn weekend.

Oh ja hier nog mijn kaartje

liefs Nikkie

17. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha goedemorgen meiden,

Dit is mijn kaartje voor vandaag:

@Wies en Bregt,
    Meiden jullie kaartjes zien er nog heel mooi uit! Ik blijf heel hard voor jullie duimen!

@Dimmel,
    Ik ga voor je duimen voor een heel mooi eitje!

@Nikkie,
    Heel veel succes op de wachtbank...... Ik ga voor je duimen

liefs Divi

18. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    [​IMG][/url][/img]
    Hier istie weer, maare ik heb slecht geslapen, ben beetje ziekjes, ik vertrouw de temperatuur echt niet! Balen!
    Maar ook nog geen :evil: :evil: Misschien doe ik morgen een testje, als ik me vandaag goed genoeg ga voelen om er een te halen.
    Hopelijk de komende dagen een paar positieve testjes, wat is het toch allemaal spannend!

19. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Zal ook voor jou duimen meid! Wat is je temp trouwens hoog de eerste week van je cyclus, dat is ook weer bij iedereen anders he... Maar je hebt in ieder geval een eisprong gehad dus dat is positief!
    Ik hou het hier wel in de gaten af en toe, schrijf niet altijd mee.

X

20. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    [​IMG][/url][/img]
    Hier istie weer, maare ik heb slecht geslapen, ben beetje ziekjes, ik vertrouw de temperatuur echt niet! Balen!
    Maar ook nog geen :evil: :evil: Misschien doe ik morgen een testje, als ik me vandaag goed genoeg ga voelen om er een te halen.
    Hopelijk de komende dagen een paar positieve testjes, wat is het toch allemaal spannend!

Deel Deze Pagina