het word hier weer spannend voor sommige duim voor jullie allemaal! hier nog weinig nieuws kreeg van ff voor vorige week zondag een stippellijn na de volgende temp haalde ff hem weer weg en nu helemaal geen kruis nog had vanmorgen wel een lage temp lager dan normaal dus we zullen zien........ liefs
@dimmel, Zo heb ik hier ook al heel veel dingen geleerd Ik heb weer een heeeeeele rare cyclus, mn eitje wil toch nog niet springen geloof ik Vanochtend weer een lachende smile, dus mn ovulatietest is ook nog steeds positief.... hij zal vandaag toch wel komen dan? Het duurt ZOOO lang
Ik ben nog dieper gezakt..... Na gisteren heerlijk geklust te hebben op onze huwelijksverjaardag hoop ik een eidip te hebben gekregen.
hoi roses ik zit nu op dag 13 van mijn kaartje dus hoop dat mijn eisprong vandaag komt (altijd op dag 13 maar na buitenbaarmoederlijke zwangerschap nu eerste cyclus) zit steeds zo vol spanning hoop dat het nu gaat lukken! We hebben in ieder geval al goed ons best gedaan gisteren
goede tip carmen 31 van de eitjes op weg naar de baarmoeder ik zal wel even voor een file zorgen deze maand ha ha
roses ik heb ook 3 daajes achter elkaar een smile gehad. op een maandag ei gehad en zaterdag ervoor geklust savonds...daarna niet meer. dus toi toi toi. ik had ook het idee dat het niet raak kon zijn ivb niet echt daarvoor nog geklust te hebben en je weet het resultaat he...
@ Roses, Zico en Lammetje; Ik duim voor een snel ei voor jullie! Die file is nou inderdaad eens een file waar je blij mee kan zijn haha, sluit maar aan allemaal! Bij mij gaan de zenuwen toeslaan... Heb sinds gisteravond het gevoel dat ik een kilo extra weeg aan de voorkant en heb zelfs trek in ontbijt (niet mijn ding)... Ik probeer mn hoofd nu niet op hol te laten slaan gezien verleden maand, maar daar heb ik het goed moeilijk mee; "het zal toch niet toch ?" Gezien mijn ongi's interpreteer ik liever geen kwaaltjes want die kunnen volgens mij allemaal slaan op de maar mn kaartje doet geloof ik ook wat het moet doen... Brrrr, hoe houden jullie dat vol iedere maand? Gister zwaar onhandig bezig geweest ook, vd trap gevallen enzo en laat alles uit mn handen kiepen! Komt ie: Iedereen fijne dag, sterkte en succes!
vraagtekentje, blijft spannend he!nog ff volhouden hoor!Deze spanning is DE reden dat ik gestopt ben met tempen.Ik kan je schitterend mooie kaartjes laten zien die gewoon eindigden in een ongi.Maar de waarschijnlijke oorzaak kun je onder m'n banner aflezen... Ik temp. nu alleen nog maar een paar daagjes voor tot 2 dagen ná m'n ei in combi met ovu.testjes.Daarna gaat die thermometer weer de kast in, want ik werd er doodnerveus van.En het scheelt echt een hoop hoor!
Hoi meiden, ja ik weet het, ik heb jullie het hele weekend in de steek gelaten sorry ben zaterdag lekker met vent dagje naar de sauna geweest (had toch nog geen ei gehad) en zondag verjaardag van mijn zus en bbqen en lekker in het zonnetje, kortom geen pc weer! OLGA, gefeliciteerd! meid ik gun het jullie van harte (ben wel beetje jaloers als ik eerlijk ben ) wat fijn! en leuk dat je man ook even wat postte hier (moest potdorie 10 pagina's teruglezen net) bij mij is er nog geen ei in de buurt geweest hoor, maar moet morgen naar de gyn... weet iemand trouwens wat die donkergroene hokjes onder mijn kaart zijn, ff heeft mij even een tijdelijke vip gegeven en ze staan er nu ineens, wat betekenen ze? ga lekker in zon zitten, heb een adv-dag vandaag! lekker gekozen liefs rensie [/url][/img]
Hallo meiden, Hier ook ff mijn kaartje voor vandaag. Ben weer iets gezakt en hoop dan ook dat ik vandaag mijn ei heb maar misschien is dat ook wel hopen voor niets... Morgen omhoog met de temp Rensie, die groene blokjes zijn gebasseerd op eerdere kaartjes en geven je vruchtbare periode aan. Goede temp weer vraagtekentje! Nog een paar dagen en dan kun je testen! Weet je al wanneer je wilt testen? Geniet allemaal nog van het mooie weer!
@ Carmen, Ik snap dat je gestopt bent met tempen, tis niet uiterst bevorderlijk voor poging tot ontspanning . Maar moet een kaartje maken voor evt afspraak bij de HA. En zeker nu ik weet dat het wel kán lukken ben ik er nog meer mee bezig *grrr*. Ik zie dat je snel weer meer info krijgt? Ik wens je heeel veel succes! @ Wieffie, testen weet ik nog niet... Ik wacht denk ik tot na mn (vermoedelijke) NOD. Als het dan NO blijft! Verleden maand gaf de test vlak na mn NOD (na 3 keer testen vanwege onduidelijkheid) uiteindelijk ook posi maar werd ik erna toch ongi. Ben er eigenlijk nog niet zo mee bezig want ik ben nog niet overtuigd en veel te bang dat als het wél zo is, het mis gaat. Dus eerst de komende week overleven, kijken wat temp doet. Ben nooit een vroeg wakker worden fan geweest maar kan nu niet wachten tot de vogels fluiten . Damn, wat zie ik hier tegenop eigenlijk . Nouja, voor het goede doel hé! Thanx voor de support, dat doet me goed! Fijne dag (nu echt want ga aan de arbeid haha)!
Goedemiddag meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Mijn temp is hetzelfde als gister. @Olga, Dank je wel meid. @Roses, Dank je wel meid @Vraagtekentjes, Meid ik ga hard voor je duimen hoor!
meiden ben net terug weekendje weg ga straks alles bijlezen maar wil ff Olga feliciteren! van harte meid!