Hier mijn kaartje: FF heeft mijn kruis gezet, zoals ik al dacht/hoopte. Het klussen wordt door FF beoordeeld als "good". Nu maar wachten, hoe kom ik de tijd door? Misschien skip ik de komende tijd wel een paar dagen en ben ik niet hier. Om er minder mee bezig te zijn. Maar misschien kan ik het toch niet laten... @Wies: zegt volgens mij nog niet zoveel dat hij 1/10 naar beneden is. Kan morgen weer omhoog zijn en je zit nog ruim boven de coverline. Eerder tempen en slecht slapen, daardoor kan je temp ook lager zijn. Kan i.d.d. nog alle kanten uit. @Bregt: blijft spannend. @Dimmel: had je alcohol gedronken? Kan invloed hebben... (maar ik dacht dat je temp daarvan steeg). @Minnie: wow, wat spannend, ik hoop het voor je. @Nikkie: fijn dat je nu je kruis hebt, en maar wachten... succes ermee. @Divi: succes met wachten...
oeps, toch twee keer, de computer is momenteel zo traag , dat ik dacht dat ie nog niks verstuurd had sorry!
Ik kan het niet laten even de chart-overlay te laten zien. De groene lijn is mijn huidige cylus en de blauwe lijn mijn vorige. Lijkt qua stijging wel op elkaar, hè? Alleen deze cyclus wordt korter. @Laupio: balen dat je je temp niet kan vertrouwen, maar: houd moed, het kan nog alle kanten op.
hoi meiden Laupio: beterschap als je inderdaad ziek bent, anders duim ik nog eens heel hard voor...... Zico: jij hebt altijd rare kaartjes zo met die halve gegevens, waarom temp. je niet helemaal? En waarom heb je een blauw kruis? DImmel en Divi: succes op de wachtbank! Wies en bregt: hoop gewoon dat jullie beide positief testen.... Minnie: kan inderdaad op een innesteling wijzen, spannend hoor meid! Iedereen weer heel veel succes en fijn weekend... twinny
hier mijn kaartje voor vandaag, het lijkt wel een jojo zo gaat ie op en neer hihi...hopelijk blijft ie nu boven hangen~!
@ Marieke: Spannende grafiek... Alleen jammer dat je een aantal "open rondjes" hebt. Hierdoor inderdaad heel veel schommelingen. Ik heb op de 18e dag volgens FF pas mijn ei gehad, dus "onze" testdag van de 24e haal ik waarschijnlijk niet (heb mn banner dus ook al aangepast) Ik duim voor je meid. Liefs.
Hallo allemaal, Mijn temp is gelijk gebleven.. ik denk dat mijn eerste dikke kruis eraan zit te komen morgen! Jippie! Hier ff mijn kaartje; Hopelijk testen er morgen veel positief! Ik heb er wel goede hoop op! Divi, Aquilegia en Nikkie we gaan gewoon gezellig met elkaar op de wachtbank! Ik zorg voor koffie en thee, nemen jullie iets lekkers mee? Dimmel, ik denk dat je je aan het voorbereiden bent op je ei! Eerst omlaag en dan straks mooi omhoog! Ik hoop echt dat het klopt!
balen karine! maar die open rondjes vind ik maar vreemd, ik temp altijd net voor ik opsta...dus opzich moet t gewoon kloppen...als ik de ene keer 7 uur op sta en de andere keer 9 uur dan geeft FF al een open rondje aan...dus ik ga er gewoon vanuit dat mn temp kaartje klopt hopelijk is t voor ons allemaal raak deze maand suc6 liefs marieke
Daarom geeft ie idd de open rondjes, omdat je niet op hetzelfde tijdstip tempt. Dan kan er een verschil ik je temp liggen. Hoe later je tempt, hoe hoger je temp kan zijn... Je zou dan beter om 07.00 uur of 08.00 uur je wekker kunnen zetten tempen en verder slapen...
"Ze" zeggen ook dat je elke dag op hetzelfde tijdstip moet tempen. Ik heb dus elke dag de wekker op 7 uur staan, temp dan en slaap weer vrolijk verder (in het weekend dan) We verschillen nu dus wel een week.... Liefs.
@Wieffie, hihi dank je wel. Gezellig hoor! Zal ik dan koekjes meenemen? @Nikkie, Ja mijn temp is hoog he aan het begin? Ik weet ook niet hoe dat komt. Maar dat zijn ook open rondjes he? dank je wel! liefs Divi
ja ik denk dat ik dat idd volgende maand maar eens ga doen dames! wekker op kwart over 7 en als ik vrij ben gewoon weer verder slapen! je moet er ten slotte wat voor over hebben he @ karine: Ja nu verschillen we een week das jammer! was wel leuk geweest om samen te testen. ik ga er vanuit dat ik ongesteld word, vorige maand had ik een week voor nod overal last van. nu heb ik nergens last van en ben er heel rustig onder. heb zelfs voor t eerst sinds maanden geen testen in huis liggen. ook heb ik zelfs al een nieuwe templijst gemaakt voor juli hihi ik doe t namelijk en via FF maar ook met de hand voor mezelf...stel dat de pc een keer crashed dan ben ik alles kwijt en kan ik opnieuw gaan beginnen wat denk jij deze maand? al is t nu misschien wat vroeg omdat je nog een week langer moet wachten... liefs
@ Marieke: Zeker jammer dat we niet meer samen kunnen testen. Was vorige maand gezellig en prettig. Ik heb nog even geen idee deze maand. Heb expres mijn LF op 14/15 dagen laten staan, maar zou net zo goed iets eerder kunnen zijn en dan kom ik wel weer wat dichter in de buurt van mijn "normale" cyclus. Ik ben erg benieuwd. We hebben goed geklust, dus het zou raak kunnen zijn, maar dat hoeft helemaal niet. Soms geen peil op te trekken en dat maakt het elke maand weer spannend. We wachten gewoon maar weer op de wachtbank. Ook ik haal geen testen in huis. Ik zie het allemaal wel. Anders fok ik mezelf op om te testen. Gewoon geduld is het beste. ( ) We houden elkaar gewoon op de hoogte. Liefs
@divi thnx meid, duim voor jou! @aquilegia nee meid geen alcohol gehad gisteren! @twinny thnx meid! @wieffie ik hoop het ook! ben eens benieuwd! Liefs Dimmel (dalijk gaan we kijken naar een lokatie voor het feest van onze bruiloft )
@ karine: ja dat heb ik dus ook. iedere maand lagen die testen me door de kast heen aan te staren en ik ging veels te vroeg (4 dagen voor nod enzo) testen. natuurlijk negatief! ondertussen heb ik voor tientallen euro's aan testen "weggegooid" omdat ik niet kon wachten. nu ze er niet zijn denk ik er ook niet aan. ik heb ook tegen mn vriend gezegd dat ik op zn vroegst maandagochtend een test ga kopen (moet t donderdag worden, dus dat zijn 5 dagen verder) dat vind ik netjes. maar zoals ik al zei denk ik niet dat t nodig is. waarom ik dat denk weet ik niet, want ook wij hebben op de goede dagen geklust...maar denk omdat je al vrij lang bezig bent dat je zoiets hebt van: we zien t wel hoor! ga me niet iedere maand zo druk maken als vorige maand haha... liefs
Misschien veel korter geslapen? Dan is je temp wel lager... Maar die ene temp hoeft niet van belang te zijn.
goedemiddag, dames op de wachtbank ,succes met wachten. marieke, als je temp. om je ei te spotten, maakt de tijd niet zo veel uit, een kaartje voor de gyn. moet wel op dezelfde tijd getemperatuurt worden. laupio, ik heb goede hoop voor jou. wies, jammer van die daling, nu dalen is vaak geen goed teken. bregt, ziet er mooi uit, testen meid. hier mijn kaartje, volgens mij heb ik mijn ei gehad en zal de temp morgen stijgen.
Hier mijn kaartje, vandaag 14 DPO. Nog niks te zien van de Mijn temp blijft wat schommelen en wordt niet echt hoog, maar blijft wel netjes boven de coverline. Pfff spannend, hoop nog een paar dagen te wachten met testen...ben benieuwd hoe lang ik het vol zal houden.