hahahahahah ik schrok vanmorgen wle ff ik denk huh zo laaaaaaaag ik dachde echt dat het verkeerd was maar nee maar ineens zo laag heb ik nog nooit gehad ik wacht lekker af moet maandag toch naar de gyneacoloog kaartjes enzo laten nakijken en mezelf
nikkie;fijn dat ff een kruis heeft gegeven! wieffie;ook jouw kruis komt eraan inderdaad, wordt weer spannend. monica; spannend zeg, wanneer wil je testen? bregt; heb je al iets van de gezien? ik snap jouw vraag niet echt. Ik temp in ieder geval altijd om 8 uur. Op zaterdag begin ik vroeger, dus moest om 7 uur al tempen vanmorgen. Nog geen gezien hier. Dacht vanmorgen wel dat ze zouden komen,zo'n ongigevoel,maar dat is nu ook weer weg. Maar het kan ook zijn dat ze 15dpo komen,morgen dus. Ik heb nog niet getest,misschien straks nog,ik twijfel nog. Heb geen symptomen,dus.. Zijn er nog meiden die dit weekend testen?
Hey, nee nog steeds geen hier te bekennen.Ben benieuwd naar je temp morgen wies! Hopen dat ie weer stijgd! Liefs Bregt
Wies: ik weet nog niet wanneer ik ga testen...ik twijfel heel erg, ergens wil ik morgen al testen, maar heb maar 1 test hier liggen... mijn man zegt het vermoeden te hebben dat het deze keer wel raak is. Als ik de symptomen die ik heb optel zou het echt wel kunnen. Wies en Bregt, we zitten in hetzelfde schuitje. Als we alle 3 zwanger zijn, zijn we ongeveer gelijk uitgerekend....spannend hoor
Hallo allemaal, Ik kom me hier weer aanmelden. Ben eind januari begonnen met tempen In februari was ik zwanger en 19 maart is het misgegaan. En nu gaan we er weer helemaal voor. Dus ook het tempen is weer begonnen. Hier mijn kaartje tot nu toe. Is het normaal dat ik zo vroeg in de cyclus een stijging heb? Kan me niet voorstellen dat het een eisprong is geweest. Niets gevoeld en ben net klaar met de Clomid kuur. Maandag de 1ste follikelmeting. Hopelijk weet iemand dit. P.s. Hoop niet dat het een eisprong is geweest, want we hebben niet geklust. Groetjes Cindy
Lijkt mij geen eisprong, Cindy. Ik heb in het begin van mijn cyclus ook wel eens dat de temperatuur nog wat op en neer gaat. Morgen zal het wel weer lager zijn. Een eisprong komt na/tijdens vruchtbaar slijm en de temp moet dan minstens 3 dagen hoog blijven. Dus 1 hoge temp zegt nog niets. Succes verder.
ben net terug uit de stad. nog steeds geen ongi. heb maar even rustig aan gedaan. maar 2 wijntjes gedronken. Heb net nog getemd,ik weet heeft geen nut,maar was alvast benieuwd. Hij kwam maar langzaam omhoog, en stopte bij 35.7 erg laag helaas. Dus ik denk dat ie morgenochtend ook lager zal zijn en de ongi zal komen helaas. Eigenlijk mag ik niet van deze temp uitgaan, maar het is wel een heel groot verschil. wacht morgen de temp af, of ik ga testen. misschien kan het ook die 2 wijn zijn... liefs wies
goedemorgen, het is hier nog rustig. monika,wies en bregt, hoe is het met jullie ? cindy, nog sterkte met het verlies en veel succes met het temp. 1 keer een wat hogere temp geeft niets, morgen kan hij zomaar weer lager zijn. meiden op de wachtbank.... doorschuiven want ik kom er ook bij zitten ff geeft het kruis niet op de goede dag aan, maar dat maakt niet zoveel uit, mijn banner staat nu wel goed.
Ik heb vanmorgen getest, helaas negatief, tenminste, het is een heel erg vaag lijntje....misschien te vroeg..?
hoi monika, een lijntje is een lijntje hoor! trest over 2 dagen nog een keer en je zult zien dat ie donkerder word. alvast (voorzichtig) gefeliciteerd
Ha goedemorgen meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag: Ik temp 's morgens altijd om 6.30u. Toen was mijn temp ineens zo hoog . Toen dacht ik echt dat kan nooit! Ik ben lekker verder gaan slapen en een kwartier geleden werd ik wakker, toen dacht ik laat ik nog eens mijn temp opmeten. Toen was mijn temp weer 37.2....... @Monika, Meis je kaartje ziet er supergoed uit zeg! Ik las dat je een super vaag lijntje had. Misschien toch nog iets te vroeg getest... Ik ga heeeelll hard voor je duimen meis, jeetje wat spannend! @Wies, Hoe was je temp vanmorgen meis? Ik blijf voor je duimen. @Bregt, Hoe is het met jou? Is je temp nog zo hoog? Ik blijf voor je duimen hoor ! @Aly, Het wordt steeds gezelliger zo op de wachtbank. Wij schuiven op hoor . Ik blijf voor je duimen meis! liefs Divi
Hoi meiden. @ Divi: Wauw Divi wat heb jij een mooi kaartje zeg! Super! @Monika: ze zeggen een streepje is een streepje! alvast een voorzichtige felicitatie dus..... ? Hier mijn kaartje voor vandaag, we zijn gisteren wel even op stap geweest ivm mijn verjaardag. Daarom misschien wel weer 36,8 Liefs Bregt
[/url][/img] Weer omlaag, maar nog geen , de laatste twee tempjes, van vrijdag en zaterdag vertrouw ik niet, vandaag weet ik niet zo goed. Ik zou toch normaal gesproken al wel ongie moeten zijn ?
@Daantje, Dank je wel meis! @Bregt, jouw kaartje ziet er ook nog heel goed uit zeg! Spannend hoor! dank je wel @laupio, Je zit nu toch op dag 17 DPO? Je zo inderdaad zeggen dat je dan ongi had moeten zijn ja. Heb je al getest? Ik blijf voor je duimen hoor liefs Divi